تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805012285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش فيلم‌هاي سينمايي پايان هفته سيما تصوير قهرماني مردان در روز ملي دختران!


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: گزارش فيلم‌هاي سينمايي پايان هفته سيما تصوير قهرماني مردان در روز ملي دختران!


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

شبكه‌هاي تلويزيون در روزهاي پاياني هفته كه با ولادت حضرت معصومه(س) نيز همراه است، هفت فيلم سينمايي و يك فيلم تلويزيوني را به روي آنتن مي‌فرستند كه اغلب اين فيلم‌ها در ژانر پليسي قرار مي‌گيرند. هم‌چنين در ميان فيلم‌هاي اكشن و پليسي اين هفته، تعدادي از آثار كمدي و برخي ديگر كاملا جدي هستند.

به گزارش خبرنگار سرويس تلويزيون ايسنا، آن چه مسلم است تلويزيون به رغم مواجه شدن با «روز ملي دختران»، هيچ فيلمي را متناسب با اين مناسبت براي پخش درنظرنگرفته و اتفاقا قهرمانان فيلم‌هاي اين هفته، همگي از جمع آقايان انتخاب شده‌اند!

بر اين اساس فيلم سينمايي «قتل‌عام روز سنت والنتاين» كه يك درام جنايي است، جمعه ساعت 20 و 30 دقيقه در قالب برنامه «سينما چهار» پخش مي‌شود. اين فيلم آمريكايي را راجر كورمن در سال 1967 ساخت. داستان اين فيلم درگيري باگز موران و آل كاپون را به تصوير مي‌كشد كه به جنگي تمام عيار بدل مي‌شود. كاپون، جك مك گرن را مامور سر به نيست كردن موران مي‌كند. همزمان، موران به جان رئيس مافيا و دوست كاپون سوء قصد مي‌كند. «قتل‌عام روز سنت والنتاين» در حالي از سينما چهار پخش مي‌شود كه در هيچ جشنواره جهاني عنواني را دريافت نكرده است.

فيلم سينمايي «شجاعان» جمعه ساعت 22 و 30 دقيقه در قالب برنامه «صد فيلم» از شبكه سه پخش مي‌شود. اين فيلم وسترن را هنري كينگ در سال 1958 كارگرداني كرده و گريگوري پك در آن بازي داشته‌است. «شجاعان» اگرچه فيلمي صرفا سرگرم‌كننده نيست اما توسط كارگرداني ساخته شده كه دو بار نامزد دريافت جايزه اسكار بوده‌است و البته فيلم «شجاعان» نيز در چند جشنواره نه چندان مطرح عناويني را دريافت كرده‌است. داستان فيلم درباره مردي به نام جيم داگلاس است كه به شهر كوچك ريوآريبا در مرز مكزيك مي‌آيد تا شاهد به دار آويختن چهار مردي باشد كه شش ماه پيش همسرش را كشته‌اند. هر چهار نفر مي‌گريزند و تعقيب آغاز مي‌شود.

فيلم «مرا متهم بدان» يك كمدي جنايي است كه پنجشنبه ساعت 22 در قالب برنامه «سينما يك» از شبكه اول پخش مي‌شود. اين فيلم محصول آمريكا و آلمان است كه سيدني لومت در سال 2006 آن را كارگرداني كرده است. فيلم «مرا متهم بدان» در جشنواره فيلم برلين نامزد خرس طلا بوده‌است و وين ديزل و الكس روكو در آن نقش‌آفريني كرده‌اند. داستان فيلم به يكي از طولاني‌ترين محاكمه‌هاي قضايي آمريكا مي‌پردازد كه بيست نفر از اعضاي خانواده مافيايي «لوچزه» از افراد ايتاليايي الاصل ساكن نيوجرسي به خاطر حدود 80 فقره خلاف محاكمه شدند.

شبكه دو سيما فيلم سينمايي «آدمكشي هاليوودي» را با نام «پليس پردردسر» پنجشنبه ساعت 23 و 45 دقيقه پخش مي‌كند. اين فيلم كمدي و اكشن، با بازي هريس فورد و جاش هارتنت محصول سال 2003 آمريكاست و عنواني را در جشنواره‌هاي هنري بدست نياورده است. در حقيقت اين فيلم بيشتر اثري سرگرم كننده است كه توسط ران شلتن بر مبناي داستاني واقعي كارگرداني شده‌است؛ داستان «آدمكشي هاليوودي» درباره يك مامور باسابقه و كارآگاه پليس جنايي است كه علاوه بر انجام وظيفه در لباس يك پليس، در كار معاملات مسكن نيز فعاليت مي‌كند. او در موقعيت‌هاي مختلف كاري و گاهي در صحنه جنايت به خريد و فروش مسكن مي‌پردازد.

فيلم سينمايي «شليك بزرگ» كه همانند «پليس پردردسر» و «مرا متهم بدان» يك كمدي اكشن محسوب مي‌شود، پنجشنبه ساعت 20 و 15 دقيقه از شبكه سه روي آنتن مي‌رود. اين فيلم كه در هيچ جشنواره جهاني عنواني را كسب نكرده و اثري صفا سرگرم كننده است، توسط پارك جئونگ ـ وو در سال 2007 كارگرداني شده‌است. داستان فيلم درباره مردي است كه به دليل تربيت خاص، بسيار و در حد وسواس منضبط و غير قابل انعطاف است. اين خصوصيت باعث شده هيچ‌كس قادر به تحمل او نباشد و به همين دليل از كارش اخراج مي‌شود و حتي همسرش نيز قصد جدايي از او را دارد.

فيلم «جنگ كانرز» كه يك اكشن سرگرم كننده است، جمعه ساعت 17 و30 دقيقه از شبكه دو روي آنتن مي‌رود. اين فيلم توليد سال 2006 آمريكا است و در مدت زمان90 دقيقه ساخته شده‌است. «جنگ كانرز» را نيك كسل كارگرداني كرده و داستان آن درباره يك مامور خبره پليس است كه در يك ماموريت با دخالت ماموري كه با او خصومت دارد بينايي خود را از دست مي‌دهد.

فيلم سينمايي «تا پاي مرگ» كه يك درام اكشن است، جمعه ساعت 13 و30 دقيقه از شبكه تهران پخش مي‌شود. اين فيلم به كارگرداني سيمون فيلوز در سال 2007 ساخته شد و ژان كلود وان دم دراين فيلم نقش پليسي فاسد و معتاد را بازي مي‌كند كه همه از او متنفرند. او پس از يك درگيري شديد تا حد مرگ آسيب مي‌بيند و به كما مي‌رود. ساخته فيلوز در هيچ جشنواره جهاني عنواني را بدست نياورده و بمانند اغلب فيلمهاي اين هفته، وجه سرگرمي در آن غالب است.

فيلم تلويزيوني «تخت جمشيد سر روزولت» به كارگرداني سعيد ابراهيمي‌فر و تهيه‌كنندگي عليرضا سبط احمدي جمعه ساعت 16 از شبكه اول سيما پخش مي‌شود. اين فيلم با بازي آتيلا پسياني و نازنين فراهاني، درباره جوزف فريمن كارگردان آمريكايي ايراني‌تبار است كه براي شركت در جشنواره فيلم به ايران سفر مي‌كند و در ايران با حوادثي رو به رو مي‌شود.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 8 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن