تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806720570




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي نژاد در لرستان:در موضوع بنگاه‌هاي زودبازده زير فشار تبليغات مسموم نمي‌روم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: احمدي نژاد در لرستان:در موضوع بنگاه‌هاي زودبازده زير فشار تبليغات مسموم نمي‌روم
رئيس جمهور با بيان اينكه در موضوع بنگاههاي زودبازده برخي براي اينكه مانع از خدمت گزاري دولت شوند با دروغ پردازي هاي خود اين طرح دولت را زير سئوال بردند،گفت:‌ اگر قطعه قطعه شوم از راي خود بازنخواهم گشت .

به گزارش خبرنگار اعزامي مهر به استان لرستان ، دكتر محمود احمدي نژاد كه ظهر امروز در ورزشگاه تختي شهرستان خرم آباد سخن مي گفت، اظهار داشت: امروز بايد ايران را بر پايه عدالت بسازيم بايد كشور را بر اساس عدالت جلو ببريم و فرصت هاي لازم را براي پيشرفت تمامي كشوربه وجود آوريم به طوري كه درهيچ جاي كشور مشكلات وجود نداشته باشد،حتي اشتغال به طور يكسان توزيع شود.

رئيس جمهور با اشاره به طرح تحول اقتصادي گفت: امروز سالانه بيش از 90 هزار ميليارد تومان يارانه توزيع مي شود اما بيش از 70 درصد آن در بين اقشار ثروتمند و 30 درصد آن در بين اقشار ضعيف تقسيم مي شود و دولت با ارائه طرح تحول به دنبال آن است تا عدالت را كامل در كشور برقرار كند.

وي افزود: موضوع يارانه ها موضوعي متعلق به تمامي كساني است كه در اين كشور زندگي مي كنند و در همين زمينه لايحه توزيع عادلانه يارانه ها از سوي دولت آماده شده كه به فضل الهي به زودي به مجلس ارائه خواهيم كرد و اميدوارم نمايندگان مجلس نيز همكاري لازم را براي به تصويب رساندن هر چه سريعتر آن انجام دهند تا ما بتوانيم جراحي اقتصادي كشور را هر چه زودتر انجام دهيم .

رئيس جمهور در ادامه به طرح بنگاههاي زود بازده در كشور اشاره كرد و گفت: در طول 5/2 سال گذشته بيش از 200 هزار ميليارد تومان وام داده شده كه از اين ميزان تنها 14 هزار ميليارد تومان به بنگاههاي زود بازده تعلق داشته است .

احمدي نژاد گفت: در موضوع بنگاههاي زود بازده ديديم كه برخي ها با دروغ پردازي هاي خود اين طرح دولت را زير سئوال بردند فقط براي اين كه مانع از خدمت گزاري دولت شوند.

وي درباره بنگاههاي زود بازده افزود: بنده تا روزي كه هستم زير فشار تبليغات مسموم در اين زمينه نخواهم رفت به طوري كه اگر قطعه قطعه شوم از راي خود بازنخواهم گشت چرا كه اين حق جوانان بخصوص جوان لرستاني است كه بتواند از وام بنگاههاي زود بازده براي اشتغال استفاده كند نه اينكه براي گرفتن يك وام 5 ميليون توماني سالها بدود و افراد ديگر با استفاده از واسطه هاي خود بتوانند وام هاي 100 ميلياردي بگيرند.

رئيس جمهور ادامه داد: وقتي ما در اين زمينه مي خواهيم سخن بگوييم كه چرا وام هاي كلاني را كه گرفته اند باز نمي گردانند به ما ايراد مي گيرند و مي گويند اين موضوع جرم نيست ، بنده نمي دانم تعريف جرم نيست آيا جرم را آن روستايي انجام داده كه به دليل نداشتن پول باز پس دادن يك يا چند وامش عقب افتاده است.

احمدي نژاد در بخش ديگري از سخنان خود به اصلاح سيستم بانكي كشور اشاره كرد و گفت: سيستم بانكي كشور بايد هر چه سريعتر اصلاح شود البته بايد بگويم كه كارمندان بانك افرادي دلسوز هستند اما تسهيلات بانكي بايد به طور عادلانه و در بين تمامي اقشار مردم تقسيم شود كه اميدوارم مجلس محترم در اين زمينه نيز دولت را همراهي كند،‌ تا نظام توزيع پول در كشور عادلانه شود.

وي گفت: دولت در اين زمينه كارهايي را سازماندهي كرده است كه براساس آن 5/22 ميليون نفر تاكنون سهام عدالت دريافت كرده اند كه دولت در تلاش است تا پايان سال اين ميزان افراد را به 42 ميليون نفر افزايش دهد.

رئيس جمهور در بخش ديگري از سخنان خود به بحران مالي آمريكا اشاره كرد و گفت: طبق آخرين اخباري كه بنده دريافت كرده ام فقط دولت فدرال آمريكا 10 هزار و 570 ميليارد دلار بدهكار است ،‌ معناي اين حرف چيست ؟ آيا غير از اين است كه دولت آمريكا در ازاي اين بدهكاري دلارهاي قلابي چاپ كرده و در دنيا منتشر كرده ، آيا معناي آن اين نيست كه دولت آمريكا كسري بودجه خود را به دوش ديگر ملت ها انداخته و كالا را به داخل آمريكا برده است و به ازاي هرنفري كه در روي كره زمين زندگي مي كند 1500 دلار غارت كرده است.

احمدي نژاد گفت: اي كاش دولت آمريكا كه اين غارت ها را انجام داده است آن را در بين محرومين آمريكايي تقسيم مي كرد. چرا كه امروز بيش از 80 ميليون انسان زير فقر در آمريكا زندگي مي كنند. البته آمار دقيق بدهكاري كل آمريكا بيش از 59 هزار ميليارد دلار است كه اگر ضرب در 6 كنيم دلار قلابي توليد شده در دنيا مشخص مي شود كه حاصل آن به جيب دولتمردان آمريكا رفته است.

وي با بيان اينكه امروز دنيا ديگر ظرفيت دلارهاي قلابي را ندارد گفت: متاسفانه كشورهاي غربي بويژه آمريكا احكام الهي را زير پا گذاشته است و با ربا خواري و توزيع كردن آن باعث بوجودآمدن بحران اقتصادي در جهان بويژه كشورهاي خود شده است.

رئيس جمهورافزود: امروز كشورهاي غربي بويژه آمريكا مي خواهند با استفاده از بورس و فريب كاري و دزدي نفس كار خود شان را توجيه و جيب شان را از پول ساير ملت ها پر كنند، اين كه مي گويند بحران اقتصادي يك بحران جهاني است اين طور نيست چرا كه خود آنها اين بحران را بوجود آورده اند.

رئيس شوراي عالي اقتصاد كشور ادامه داد: وقتي برخي از كشورهاي آسيايي همچون ايران ، چين ، عربستان و يا ساير كشورها مي خواهند از بانك جهاني و صندوق بين المللي پول وام 200 ميليون دلاري بگيرند بارها و بارها با سياست هاي استعماري آنقدر پيچ و خم به كار مي دادند تا وام گيرنده خسته شود اما امروز به كشورهايي كه دچار مشكل شده اند وام هاي ارزان قيمت و بالا مي دهند .

احمدي نژاد گفت: اين اتفاقي كه افتاده حاصل كار آنهاست، حاصل زير پا گذاشته اخلاق است كه تنها راه چاره آن بازگشت به عدالت است اما آنها اگر بخواهند مجددا از جيب ساير ملتها جيب هاي خود را پر كنند ملت هاي جهان بويژه ملت ايران ديگر اين اجازه را به شما نخواهد داد.

وي خطاب به استعمارگران گفت : شما بايد بدانيد در عرصه فرهنگ ، سياست و اقتصاد شكست خورده ايد و ديگر نمي توانيد با انواع فريب كاري و توطئه مجددا كاخ هاي استعماري خود را بنا كنيد. شما سخت در اشتباهيد چرا كه حقوق بشر را زير پا گذاشته ايد و از سوي ديگر ملت ايران بيدار است و در صحنه حاضر است و اگر بخواهيد كوچكترين تعرض به ملت ايران به هر شكلي بكنيد بدانيد كه در اشتباهيد و ملت ايران جواب شما را خواهد داد.

رئيس جمهور به پيشرفت استان لرستان اشاره كرد و گفت: استان لرستان يعني سرزمين زنان و مردان شجاع ، سرزمين شيران ، شيرستان ، مومنان و مجاهدان ، لرستان سنگر دفاع از عزت، ايمان و فرهنگ ايران زمين است پس بايد اين استان به يكي از استانهاي پيشرفته كشور تبديل شود.

احمدي نژاد با بيان اينكه دولت اسلامي بخش مهمي از پيكره اسلام است گفت: بدون دولت اسلامي حكومت اسلامي جاري نمي شود و حكومت حاكميت اسلام بالاترين مقصد انبياء الهي است چرا كه همه انبيا و اوليا تلاش كرده اند تا حاكميت اهداف الهي در زمين برقرار شود.

وي تصريح كرد: در حاكميت اسلامي حاكمان در كنار مردمند و همواره غمخوار آنان بوده و هستند. حاكمان ومديران همواره به نيكي و زيبايي ها مردم را دعوت مي كنند و از تبعيض گريزنانند.

رئيس جمهور با بيان اينكه از مهمترين وظايف دولت اسلامي برقراري عدالت است گفت: دولت اسلامي بايد دست دردست مردم و در يك مجاهدت مستمر و همه جانبه عدالت را در عرصه هاي مختلف برپا كند. برقراري امنيت ، اخوت و براداري و از سوي ديگر فرصت سازي براي رشد استعدادها و پيشرفت متعادل و حركت در مسير سازندگي در سايه عدالت وتحقق پيدا مي كند. پس مي توان گفت حاكميت كامل ،احكام الهي و عشق مطلق و زيبايي مطلق در زمان استقرار حكومت فرزند رسول الله حضرت مهدي (عج) امكان پذير است.

احمدي نژاد تاكيد كرد: ما امروز موظف هستيم با همه وجود و توان در جهت اجراي عدالت و حقوق ملت و رفع تبعيض تلاش كنيم چرا كه امروز ماموريت ما سنگين تر از گذشته است و حاكميت اسلام در سايه ولايت به عنوان حلقه متصل بر پا شده و ما بايد دست به دست هم براي ساختن و برپايه عدالت و عشق و محبت در داخل جهان تلاش كنيم.

رئيس جمهور گفت كه استان لرستان داراي امكانات خوب و لازم است كه مي توان با استفاده از اين امكانات شاهد رشد هر چه بيشتر اين استان باشيم.

وي با اشاره به مصوبات دور اول سفرهاي استاني، گفت: در اين دور از سفر بنده به همراه وزرا علاوه بر بررسي مصوبات دور اول به بررسي كارشناسي و دقيق تر مصوبات جديد براي استان خواهيم پرداخت تا بتوانيم با به تصويب رساندن در جلسات هيئت دولت شاهد پيشرفت هر چه بيشتر استان باشيم.

احمدي نژاد همچنين تصريح كرد: ما تلاش كرديم در دور دوم سفرهاي استاني، استانهايي كه بعد از ارائه لايحه بودجه به مجلس به آن استانها سفر انجام شده در دور دوم در اولويت قرار داشته باشند كه استان لرستان نيز ازجمله اين استانهاست.

رئيس جمهوردربخش پاياني سخنان خود خطاب به مردم استان لرستان بويژه شهرستان خرم آباد گفت: امروز خوشبختانه كارهاي خوبي در استان صورت گرفته اما هنوز آمار بيكاري در استان بالاست كه بايد هر چه سريعتر كاهش پيدا كند .

وي در ادامه گفت: بنده اين سخن را در اينجا بيان مي كنم تا آناني كه در كاخ هاي خود نشسته اند و نمي توانند بين مردم بيايند و سخن بگويند اين حرفها را بشنوند و بييند كه 10 درصد جوانان لرستان بيكارند.احمدي نژاد تاكيد كرد: بنده هيچ وقت ننگ تن دادن به جو سازي ها را به فداكاري در كنار مردم ترجيح نمي دهم.

رئيس جمهور توسعه اشتغال، اجراي 31 واحد صنعتي بزرگ براي استان، حل مشكلات واحدهاي تعطيل شده ، تعيين 29 منطقه گردشگري ، ايجاد خط راه آهن خرم آباد - دورود، تكميل 6 مجموعه فرهنگي و هنري و احداث يك مجموعه گسترده ورزشي علاوه بر 16 مجموعه ورزشي مصوب دور اول هيئت وزيران را از مهمترين برنامه هاي دولت در اين سفر برشمرد.
 چهارشنبه 8 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن