تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815433065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دومين جشنواره ملي «دختران آفتاب» 10 آبان‌ افتتاح مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: دومين جشنواره ملي «دختران آفتاب» 10 آبان‌ افتتاح مي‌شود
گروه اجتماعي: دومين جشنواره ملي «دختران آفتاب» 10 آبان‌ماه جاري همزمان با ميلاد حضرت معصومه(س) در تالار «فارابي» دانشگاه هنر افتتاح مي‌شود و به‌مدت يك‌هفته ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا)، نشست خبري تشريح برنامه‌هاي دومين جشنواره ملي دختران آفتاب با ارائه گزارشي از روند اجرايي اين جشنواره توسط سيد «معبود ستوده» مدير روابط عمومي جشنواره آغاز شد.

در ادامه «شكوفه گلخو» دبير علمي جشنواره به تشريح عناوين هفت روز اين جشنواره و برنامه‌هاي مرتبط با آن پرداخت و گفت: نخستين روز از اين جشنواره «حجاب و جوان» نام دارد كه با سخنراني حجت‌الاسلام‌والمسلمين «سرلك» آغاز مي‌شود و با برگزاري نشستي با حضور «نيلچي‌زاده»، «مهدوي»، «يزدخواستي» و «بيات» ادامه مي‌يابد.

به گفته وي «حجاب و خانواده» عنوان دومين روز از اين جشنواره است كه طي آن نشستي با حضور «فريبا علاسوند»، «اسكندري» و «شكوفه گلخو» برگزار مي‌شود.

گلخو «حجاب و اجتماع»، «حجاب و رسانه» و «حجاب و بين‌الملل» را اسامي روزهاي سوم تا پنجم جشنواره «دختران آفتاب» عنوان و تصريح كرد: در اين ايام نيز «سويزي» مديركل بانوان آموزش و پرورش، «جعفري» مديركل پژوهش دانشگاه امام صادق(ع) و آيت‌الله «اختري» دبيركل مجمع جهاني اهل‌بيت(ع) از سخنرانان اين جشنواره هستند.

دبير علمي جشنواره دختران آفتاب از حضور مهمانان خارجي در جشنواره دختران آفتاب خبر داد و اظهار كرد: «زينب كنزالس» از آمريكا، «نگين اكبرخان» از روسيه، «سميه يونس» از آرژانتين و «عبير عقيل» از لبنان جزء كارشناسان نشست پنجمين روز از اين جشنواره هستند.

نشست خبري جشنواره با ارائه توضيحاتي توسط «مهدي بياتي» دبير اين جشنواره ادامه يافت؛ وي درباره بودجه صرف‌شده براي برگزاري اين جشنواره گفت: بودجه اين جشنواره از صفر آغاز شد و برخي از حاميان ما نيز همان ابتدا يا اواسط كار از همراهي با اين جشنواره اعلام انصراف كردند و كار به‌صورت دانشجويي به اين مقطع رسيد.

وي با قدرداني از حمايت‌هاي مادي و فكري دانشگاه آزاد اسلامي تصريح كرد: اين دانشگاه علاوه بر معرفي استادان و كارشناسان براي حضور در اين جشنواره، پذيراي اسكان مدعوين دومين دوره جشنواره در مدت برگزاري اين جشنواره شدند.

بياتي در پاسخ به اصرار خبرنگاران مبني بر اعلام اسامي نهادهايي كه در اين زمينه خلف وعده كرده‌اند، تشريح اين مسائل را به اختتاميه اين جشنواره موكول كرد.

اعلام مقالات ارسالي به جشنواره نيز بخشي از برنامه‌هاي اين نشست خبري بود كه «رمضاني» دبير اجرايي اين جشنواره درباره آن گفت: حدود 200 اثر به دومين جشنواره ملي «دختران آفتاب» ارسال شده است كه 60 اثر مربوط به بخش مقاله و كتاب است و مابقي نيز شامل آثار هنري، ادبي، نماهنگ، فيلم كوتاه، انيميشن و ... مي‌شود.

وي با اشاره به اينكه تنها سه اثر پژوهشي و پنج اثر هنري شايسته حضور در اين جشنواره شدند، تعطيلي دانشگاه‌ها را دليل اصلي كم‌بودن آثار ارسالي به دبيرخانه جشنواره عنوان كرد.

همچنين دومين جشنواره ملي «دختران آفتاب» ساعت 18:30 روز جمعه 10 آبان‌ماه جاري همزمان با روز ملي دختران با حضور احتمالي «لاريجاني» رئيس مجلس شوراي اسلامي در تالار «فارابي» دانشگاه هنر آغاز مي‌شود و به مدت يك‌هفته نيز ادامه دارد.

مراسم افتتاحيه جشنواره با حضور احتمالي «لاريجاني» رئيس مجلس شوراي اسلامي و رونمايي تمبر «حجاب و عفاف» آغاز مي‌‌شود.
 چهارشنبه 8 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 378]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن