تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805591708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حضور فعال سايت «لبيك حج» در دومين نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: حضور فعال سايت «لبيك حج» در دومين نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال
گروه وبلاگ و IT: سايت امور حج و زيارت صدا و سيما با عنوان «لبيك حج» با نظارت سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران راه‌اندازي شده كه در دومين جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتال حضور فعالي داشته و به ارائه خدمات به علاقه‌مندان مي‌پردازد.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا)، پايگاه اطلاع‌رساني لبيك حج كه به‌همت امور حج و زيارت سازمان صداوسيما راه‌اندازي شده و به زبان‌هاي فارسي، عربي و انگليسي امكانات خود را به كاربران ارائه مي‌دهد، در دومين جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتال حضور دارد.

اين سايت داراي ويژگي‌‌هاي ورود اطلاعات به‌صورت متحرك، امكان جست‌وجو، ارسال نظرات و پيشنهادات و امكان عضويت در سايت است و با برگزاري مسابقات اينترنتي ويژه حج و زيارت سعي در جذب بيشتر مخاطبان دارد.

اخبار، توليدات، معرفي كتاب، قرآن و ادعيه، آلبوم تصاوير، بانك صوتي، بانك اشعار، حج در كلام، احكام و مناسك، سفرنامه، تشرف يافتگان، شبكه لبيك، اوقات شرعي، پايگاه‌ها و ارتباط مستقيم از آيكون‌هاي موجود در اين سايت است.

در لينك حج در كلام آيات قرآن كريم، كلام معصومين(ع)، پيام‌ها و بيانات ارزشمند علما و بزرگان ديني نظير حضرت امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري در خصوص مفاهيم عميق حج ارائه شده است.

در بخش توليدات آرشيوي از همه برنامه‌هاي آموزشي، مستند، نماهنگ، گزارش‌هاي ارسالي از اماكن مقدس و غيره تهيه شده در توليد امور حج و زيارت قابل دسترسي است.

كتاب‌هاي معرفي شده با محوريت حج و زيارت و موضوعات مذهبي كه متن برخي از آن‌ها به‌صورت پي‌دي‌اف موجود است، در بخش معرفي كتاب براي كاربران قابل مشاهده است.

در بخش قرآن و ادعيه امكان بهره‌برداري از متن كامل قرآن كريم با ترجمه، به همراه قرائت برخي از قاريان مشهور، مناجات، ادعيه و زيارت ماثور معصومين(ع) به همراه ترجمه و فايل صوتي در اين قسمت ميسر است.

«تشرف يافتگان» آيكوني شامل شرح وصال مرحوم مقدس اردبيلي، علامه بحرالعلوم، بهلول و غيره است كه با تشرف به محضر امام زمان(عج) حضور حضرتش را درك كردند. همچنين در بخش «سفرنامه حج» خاطرات، لحظات شيرين و دلنشين نهفته در سفر معنوي حج كه با قلم بزرگاني همچون ناصرخسرو، خاقاني، جلال آل احمد، شهيد آويني و غيره تحرير شده‌اند در اين بخش قابل دسترسي است.

احكام و مناسك حج شامل سه بخش عمره مفرده، عمره تمتع و حج تمتع است كه ضمن توضيح كامل اعمال و مناسك حج، جديدترين استفتائات مراجع عظام تقليد درباره اين فريضه عظيم ارائه شده است و بخش اوقات شرعي به نمايش اوقات شرعي روزانه شهر تهران و شهر‌هاي مذهبي همچون مدينه، مكه، كربلا، نجف و غيره اختصاص دارد.

همچنين در لينك «آلبوم تصاوير»، تصاوير بي‌بديل و جذاب از اماكن مقدس اسلامي در عربستان، ايران، عراق، سوريه و همچنين فيلم و تصوير از مجريان و گزارشگران اعزامي صداوسيما به مكان‌هاي زيارتي ارائه شده است.

در قسمت «بانك صوتي» نغمه‌هاي دلنشين ذاكرين اهل بيت(ع) شامل مديحه و مرثيه با عناوين مناجات، ائمه معصومين(ع)، سلاله‌هاي نور و همچنين بيانات ارزشمند علما و بزرگان درباره حج و زيارت قابل استفاده است.

لينك «بانك اشعار» نيز شامل اشعار منتخب از شاعران دوره‌هاي پيشين و معاصر در مدايح و مرثيه‌هاي خاندان عصمت و طهارت(ع) است كه در چهار بخش مناجات، ائمه معصومين(ع)، سلاله‌هاي نور و حج و زيارت ارائه شده است.

در بخش «پايگاه‌ها»، پايگاه‌هاي مذهبي كه مي‌تواند به عنوان منبع مورد استفاده قرار گيرد معرفي و امكان ارتباط با آن‌ها فراهم شده است.

سايت «امور حج و زيارت صدا و سيما» را اينجا كليك كنيد!
 چهارشنبه 8 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 226]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن