تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820107947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعمال قانون جديد مالياتي از فروردين 87.


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اعمال قانون جديد مالياتي از فروردين 87.
معاون سازمان امور مالياتي خبر داد: با ابلاغ فرمول جديد معافيتهاي مالياتي در چارچوب قانون مديريت خدمات كشوري اين معافيتها از ابتداي فروردين ماه سال 87 در دستمزد حقوق بگيران اعمال مي‌شود.

محمد قاسم پناهي در گفت و گو با خبرنگار اقتصادي فارس كه گفت با گذشت 7هفت ماه از سال هنوز معافيتهاي مالياتي سال 87 حقوق بگيران اعلام نشده است، اظهار داشت: لايحه‌اي را به اين منظور به دولت لايحه ارايه كرده‌ايم و تا زماني كه اين لايحه به تصويب مجلس نرسد، معافيتهاي مالياتي همان معافيتهاي سال 86است.
وي با بيان اينكه لايحه ارايه شده در دولت طرح شده است، افزود: هر ساله سقف معافيتهاي مالياتي حقوق بگيران حدود پنج تا ده درصد افزايش مي‌يافت، اما امسال اين افزايش صورت نگرفت.
پناهي خاطر نشان كرد: مبناي محاسبه معافيتهاي مالياتي قبلا قانون نظام هماهنگ پرداخت بود اما با توجه به اينكه اين قانون با تصويب و ابلاغ قانون مديريت خدمات كشوري لغو شده است، ما آن مبناي محاسبه مالياتي را از دست داد‌ه‌ايم.
وي گفت: سازمان امور مالياتي بر مبناي قانون مديريت خدمات كشوري فرمولي را طراحي و در چارچوب قانون نظام مدريت خدمات كشوري ارايه كرده است تا معافيت مالياتي از نظام هماهنگ پرداخت به قانون مديريت خدمات كشوري منتقل شود.
خبرنگار فارس گفت: هفت ماه است كه كاركنان دولت ماليات اضافي به دولت مي‌پردازند.تكليف اين پرداختهاي اضافي چيست؟
وي پاسخ داد: اگر معافيت مالياتي 10درصد افزايش مي‌يافت از 225 هزار تومان در ماه به 247 هزار تومان مي‌رسيد؛ در صورتي كه معافيت 23 هزار تومان اضافي 2 هزار و 300 تومان در ماه محاسبه شود، براي هر يك از حقوق‌بگيران در سال به حدود 24 هزار تومان خواهد رسيد.
پناهي گفت: در لايحه ارايه شده به دولت پيش‌بيني كرده‌ايم اجراي معافيت مالياتي در چارچوب لايحه مديريت خدمات كشوري از اول فروردين سال 87 اعمال شود، بنابراين قانون در هر زماني كه ابلاغ شود ما معافيت مالياتي را محاسبه كرده و اعمال مي‌كنيم.
وي تاكيد كرد: در صورت اجرايي شدن قانون سازمان امور مالياتي به كارفرمايان اعلام خواهد كرد مالياتهايي كه اضافه پرداخت شده‌اند را در مالياتهاي ماه بعد لحاظ كرده و از مالياتهاي پرداختي به دولت كسر كنند.
 چهارشنبه 8 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن