تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815278713




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش فيلم‌هاي آخر هفته هفت فيلم خارجي از تلويزيون پخش مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: گزارش فيلم‌هاي آخر هفته هفت فيلم خارجي از تلويزيون پخش مي‌شود
فيلم‌هاي مرا متهم بدان، تخت جمشيد سر روزولت، پليس پر دردسر، جنگ كانرز، شليك بزرگ، شجاعان، قتل‌عام روز سينت والنتاين و تا پاي مرگ در تعطيلات آخر هفته از شبكه‌هاي مختلف سيما روي آنتن مي‌رود.
به گزارش شبكه خبر به نقل از خبرگزاري مهر؛ فيلم "مرا متهم بدان" پنجشنبه ساعت 22 در قالب برنامه سينما يك از شبكه يك پخش مي‌شود. اين فيلم محصول آمريكا و آلمان را سيدني لومت سال 2006 بر مبناي فيلمنامه‌اي از خودش، رابرت ج.مكري و منسيني به مدت 125 دقيقه جلو دوربين برد.

در فيلم "مرا متهم بدان" وين ديزل، پيتر دينكليج، لينس روچ و ران سيلور نقش‌آفريني كرده‌اند. در خلاصه داستان اين فيلم آمده است: در سال‌هاي 1987 و 1988، به مدت 21 ماه، بيست تن از اعضاي خانواده مافيايي لوكزه اهل نيوجرزي به خاطر 76 فقره خلاف محاكمه شدند. متهم اصلي در اين محاكمه طولاني، جاكومو دي نورشيو بود كه دفاع از خودش را به عهده گرفت.

فيلم تلويزيوني "تخت جمشيد سر روزولت" به كارگرداني سعيد ابراهيمي‌فر و تهيه‌كنندگي عليرضا سبط احمدي 10 آبان ساعت 16 از شبكه يك روي آنتن مي‌رود.

فيلمنامه را ابراهيمي‌فر بر مبناي طرحي از علي‌اصغر احمدي‌مقدم و محمود معظمي نوشته و آتيلا پسياني، نازنين فراهاني و ميلاد كي‌مرام نقش‌هاي اصلي را ايفا مي‌كنند.

تخت جمشيد سر روزولت درباره جوزف فريمن كارگردان آمريكايي ايراني‌تبار است كه براي شركت در جشنواره فيلم به ايران سفر مي‌كند و در ايران با حوادثي رو به رو مي‌شود.

عوامل پروژه تخت جمشيد سر روزولت عبارتند از جمشيد مرتضوي مدير تصويربرداري، فرزام منطقي صدابردار، عليرضا علويان صداگذار، رضا عباسي عكاس، ايمان اميدواري طراح گريم، مهسا عظيمي طراح صحنه و لباس، امير شاهوردي و حيدر بهبودي تدوين و محمد حمزه‌اي دستيار اول كارگردان و برنامه‌ريز.

فيلم سينمايي "پليس پردردسر" با نام اصلي "آدمكشي هاليوود" فردا ساعت 23:45 از شبكه دو پخش مي‌شود. اين فيلم حادثه‌اي كمدي با بازي هريس فورد و جاش هارتنت توليد سال 2003 آمريكاست.

پليس پردردسر را ران شلتن كارگرداني كرده و لنا اولين، بروس گرين‌وود، آيزايا واشينگتن و كيت ديويد ديگر بازيگران اين فيلم 116 دقيقه‌اي هستند.

اين فيلم بر مبناي داستاني واقعي ساخته شده و درباره گاولن يك مامور باسابقه و كارآگاه پليس جنايي است كه علاوه بر انجام وظيفه در لباس يك پليس، در كار معاملات مسكن نيز فعاليت مي‌كند. او در موقعيت‌هاي مختلف كاري و گاهي در صحنه جنايت نيز به خريد و فروش مسكن مي‌پردازد.

فيلم پليس پردردسر با بودجه‌اي 75 ميليون دلاري ساخته شد و فروش جهاني آن 51 ميليون دلار بود.

فيلم تلويزيوني "جنگ كانرز" جمعه ساعت 17:30 از شبكه دو روي آنتن مي‌رود. اين فيلم توليد سال 2006 آمريكا و مدت زمان آن 90 دقيقه است.

جنگ كانرز را نيك كسل كارگرداني كرده و در آن آنتوني "تريچ" كريس، نيا پيپلز، بلو مانكوما و تام هيتن نقش‌آفريني كرده‌اند.

داستان درباره كانرز يك مامور خبره پليس و بروكس مسئول مستقيم اوست. كانرز در يك ماموريت با دخالت ماموري كه با او و بروكس خصومت دارد بينايي خود را از دست مي‌دهد.

فيلم سينمايي "شليك بزرگ" فردا ساعت 20:15 از شبكه سه روي آنتن مي‌رود. اين فيلم 118 دقيقه‌اي به كارگرداني پارك جئونگ ـ وو توليد سال 2007 كره جنوبي است و در آن جانگ هانگ ـ سئون، كام وو ـ سئونگ، كانگ سئونگ ـ جين بازي مي‌كنند.

در خلاصه داستان فيلم شليك بزرگ آمده است: پارك من سو به دليل تربيت خاص پدرش، بسيار و در حد وسواس منضبط و غير قابل انعطاف است. اين خصوصيت باعث شده هيچ‌كس قادر به تحمل او نباشد و به همين دليل از كارش اخراج مي‌شود، همسرش نيز قصد جدايي از او را دارد.

فيلم سينمايي "شجاعان" جمعه ساعت 22:30 در قالب برنامه صد فيلم از شبكه سه پخش مي‌شود. اين فيلم را هنري كينگ سال 1958 با نقش‌آفريني گريگوري پك، جون كالينز، استيون بويد، آلبرت سالمي و هنري سيلوا به مدت 99 دقيقه ساخت. فيليپ يوردان فيلمنامه اين اثر را بر مبناي رماني نوشته فرانك اورورك نوشت.

در خلاصه داستان فيلم شجاعان آمده است: جيم داگلاس به شهر كوچك ريوآريبا در مرز مكزيك مي‌آيد تا شاهد به دار آويختن چهار مردي باشد كه شش ماه پيش از آن همسرش را كشته‌اند. هر چهار نفر مي‌گريزند و تعقيب آغاز مي‌شود.

فيلم سينمايي "قتل‌عام روز سينت والنتاين" 10 آبان ساعت 20:30 در قالب برنامه سينما چهار از شبكه چهار پخش مي‌شود. اين فيلم آمريكايي را راجر كورمن سال 1967 بر مبناي فيلمنامه هوارد براون به مدت 99 دقيقه ساخت.

در قتل‌عام روز سنت والنتاين جيسن روباردز، جرج سيگال، رالف ميكر، جين هيل، فرانك سيلورا، ديويد كاناري و بروس درن نقش‌آفريني كرده‌اند.

در خلاصه داستان اين فيلم آمده است: شيكاگو، سال 1928. درگيري باگز موران و آل كاپون به جنگي تمام عيار بدل مي‌شود. كاپون، جك مك گرن را مامور سر به نيست كردن موران مي‌كند. همزمان، موران به جان رئيس مافيا و دوست كاپون سوء قصد مي‌كند.

فيلم سينمايي "تا پاي مرگ" جمعه ساعت 13:30 از شبكه تهران روي آنتن مي‌رود. اين درام حادثه‌اي به كارگرداني سايمن فيلوز سال 2007 با بودجه‌اي در حدود 10 ميليون دلار ساخته شد.

ژان كلود وان دم در اين فيلم 101 دقيقه‌اي نقش پليسي فاسد را بازي مي‌كند كه در كار خريد و فروش است و همه از او متنفرند. او پس از يك درگيري شديد تا حد مرگ آسيب مي‌بيند و به كما مي‌رود.

گري بيدل، مارك دايمند و سلينا ژيل ديگر بازيگران اين فيلم توليد مشترك بريتانيا، بلغارستان، آلمان و آمريكا هستند.
 چهارشنبه 8 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن