تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815036608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دولت نهم فرصتي طلايي در تحقق فريضه امر به معروف فراهم كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دولت نهم فرصتي طلايي در تحقق فريضه امر به معروف فراهم كرد
داخلي. فرهنگي. امر. معروف
معاون سياسي و اجتماعي استاندار خراسان رضوي گفت: فعاليت‌هاي دولت نهم فرصتي طلايي را براي تحقق فريضه امر به معروف و نهي از منكر در جامعه ايجاد كرد.

"قهرمان رشيد" روز چهارشنبه در نشست مجمع عمومي شوراهاي امر به معروف و نهي از منكر ادارات و سازمان‌هاي اين استان افزود: دولت نهم زمينه را براي تحقق فريضه امر به معروف و نهي از منكر در جامعه فراهم كرده و بايد با تمام توان براي تحقق اين فريضه ديني تلاش كرد.

او اجراي صحيح امر به معروف و نهي از منكر را بسترساز بالندگي و پويايي جامعه اسلامي دانست و گفت: اسلام به عنوان يك دين جامع در همه موضوعات، دستورها و قوانين دقيقي ارائه كرده كه استفاده از آنها سربلندي و پيروزي جامعه اسلامي را به دنبال دارد.

رشيد افزود:در اين ميان فريضه امر به معروف ونهي‌از منكر يكي از مهمترين مفاهيم مطرح شده در دين مبين اسلام است چنانكه ايجاد زمينه و بستر مناسب براي خدمت به مردم خود بهترين معروف است.

معاون سياسي و اجتماعي استاندار با اشاره به رهنمودهاي امام خميني(ره) راه نجات جامعه اسلامي از مشكلات را تكيه بر مباحث اخلاقي و اسلامي ذكر كرد.

او گفت: هر چه بايد از علم و تكنولوژي در سراسر جهان استفاده كرد اما نبايد فراموش كنيم كه ما داراي منبع لايزال و جاويد اسلام با قوانين و دستورات حكيمانه آن هستيم.

رشيد ادامه داد : بايد با استفاده از هويت ديني و ملي كه برگرفته از احكام حيات بخش اسلام است از تكيه بر نسخه‌هاي غربي براي انجام امور جامعه اسلامي دوري كنيم.

امام جمعه مشهد و رييس ستاد احياء امر به معروف و نهي از منكر خراسان رضوي نيز گفت: هم اكنون فريضه امر به معروف و نهي از منكر به صورت كلي دنبال مي‌شود در صورتي كه بايد در قالب يك برنامه اجرا و پيگيري شود.

آيت‌الله"سيداحمد علم‌الهدي" همچنين بر لزوم بررسي ريشه‌اي مشكلات جامعه در همايش‌هاي مربوط به امر معروف و نهي از منكر تاكيد كرد و گفت : عدم وجود نظام اجرايي براي تحقق امر به معروف و نهي از منكر موجب شده در اين بخش اقدامات مقطعي در فواصل زماني گوناگون انجام شود.ك/‪۱‬
 چهارشنبه 8 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 213]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن