تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى‏گيرد، در سينه‏اش بى‏قرارى مى‏كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816216072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همايش مديريت مهندسي ايمني حمل و نقل جاده اي در كرمان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: همايش مديريت مهندسي ايمني حمل و نقل جاده اي در كرمان برگزار شد
همايش منطقه اي مديريت مهندسي ايمني حمل و نقل جاده اي روز چهارشنبه در كرمان برگزار شد.


در اين همايش يك روزه اساتيد، متخصصان و صاحبنظراني از استانهاي كرمان، سيستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، خراسان جنوبي و يزد حضور دارند.
به گزارش خبرنگار ايرنا مديركل حمل و نقل و پايانه هاي استان كرمان در اين همايش نقش حمل و نقل در توسعه اقتصاد كشور را با اهميت و كليدي ارزيابي كرد.
مهندس جواد هدايتي افزود: با اقدامات انجام شده در استان كرمان پارسال ميران تلفات ناشي از حوادث جاده اي 40 درصد نسبت به سال قبل از آن كاهش يافت.
وي اضافه كرد: اين استان پارسال توانست عنوان نخست كاهش تلفات جاده اي در كشور را بدست آورد.
وي گفت: اين همايش نخستين همايش مشترك با حضور تمام دستگاههاي ذيربط در زمينه ايمني حمل و نقل از جمله اداره كل حمل و نقل و پايانه ها، راه و ترابري، پليس راه، اورژانس 115، پزشكي قانوني، جمعيت هلال احمر و دانشگاه علوم پزشكي در كشور برگزار مي شود.
هدايتي با بيان اينكه مسوولان دستگاههاي ياد شده در شش استان كشور در اين همايش حضور دارند ، گفت: اين استانها از نظر وسعت نيمي از كشور را تشكيل مي دهند.
فرمانده انتظامي استان كرمان نيز در اين همايش همدلي و همكاري دستگاههاي مرتبط با ايمني حمل و نقل جاده اي و بسيج تمام نيروها و تلاش مضاعف را از عوامل موفقيت اين استان در زمينه كاهش تلفات ناشي از حوادث جاده اي ذكر كرد.
سردار محمدرضا اسحاقي استفاده از فن آوري نوين و بكارگيري دوربين هاي كنترل سرعت سيار، پيش بيني مشكلات و تهديدها و ارايه راهكار براي حل آنها را از ديگر عوامل اين توفيق برشمرد.
وي شناسايي نقاط بحران و رفع آنها را در راستاي پيشگيري از وقوع حوادث موثر دانست و گفت: طي هفت ماه گذشته ميزان حوادث جاده اي در استان كرمان نسبت به مدت مشابه سال قبل 5/6 درصد كاهش يافته است.
سردار اسحاقي افزود: در اين مدت تعداد تلفات ناشي از حوادث جاده اي 14 درصد، تعداد محجروحين 20 درصد معادل 476 نفر و تعداد وقوع حوادث جرحي 4 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل كاهش يافته است.
به گزارش ايرنا معاون عمراني استانداري كرمان نيز در اين همايش گفت: در 186 آيه قرآن كلمه راه (سبيل )، 45 آيه كلمه صراط و 28 آيه كلمه مسير ذكر شده كه نشان دهنده توجه قرآن به راه است.
جواد كمالي بالا بردن شعور اجتماعي در زمينه ايمني راهها و فرهنگ ايمني را مورد تاكيد قرار داد و اجراي قاطعانه قانون در رسيدن به ايمني راهها و پيشگيري از حوادث را ضروري دانست.
وي با بيان آماري از ميزان تصادفات و تلفات در كشور و مقايسه آن با دنيا گفت: جمعيت كشور ما يك صدم جمعيت دنيا و ميزان تلفات رانندگي در آن يك چهلم دنيا است.
رييس كميته ايمني حمل و نقل استان كرمان با اشاره به خسارات فراوان مالي ناشي از حوادث رانندگي نيز گفت: در استان كرمان با خسارات مالي ديه سالانه مي توان 10 هزار واحد مسكوني ساخت.
كمالي با بيان اينكه پارسال در استان كرمان 486 نفر كمتر از سال قبل از آن در حوادث رانندگي جان خود را از دست دادند فعاليت هاي راهسازي و ايجاد باند دوم بسياري از راههاي اصلي در اين استان را در اين موفقيت موثر دانست.
وي گفت: حدود 49 دستگاه دوربين كنترل سرعت در استان كرمان فعال است كه اين تعداد امسال به 90 دستگاه افزايش مي يابد.
كمالي رفع 30 نقطه حادثه خيز در سال گذشته و 65 نقطه در طول امسال، ايجاد اورژانس بين راهي در 80 نقطه برون و درون شهري و اجراي دقيق قانون توسط پليس راه را از ديگر عوامل اين موفقيت برشمرد.
معاون عمراني استانداري كرمان تداوم اين توفيقات را مستلزم تعامل و هماهنگي بيشتر بين دستگاههاي مرتبط با ايمني حمل و نقل، فرهنگ سازي در جامعه و استفاده از ظرفيت رسانه ها و مطبوعات در اين زمينه دانست.
وي همچنين آموزش همگاني مردم، ضرورت ترويج فرهنگ بيمه و استفاده از كلاه و كمربندي ايمني را در اين زمينه موثر ارزيابي كرد.
وي با بيان اينكه 75 درصد از حوادث رانندگي مربوط به خطاي انساني مي باشد، گفت: ارتباط دادن هر مشكلي به دولت و مسئولين جفا و بي انصافي است.
دوستعلي قاسمي مديركل دفتر ايمني و ترافيك سازمان راهداري كشور نيز در اين همايش با بيان اهميت ايمني تردد و كاهش تصادفات و تلفات، تدبير و انديشه را تنها راه رسيدن به ايمني پايدار در كشور ذكر كرد.
ك/2 657/507/659 شماره 223 ساعت 11:18 تمام
 چهارشنبه 8 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن