تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به خدايى كه جانم در اختيار اوست، وارد بهشت نمى شويد مگر مؤمن شويد و مؤمن نمى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821199102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار دزفول: نام قيصرامين پور در شعر و ادب پارسي هميشه زنده مي ماند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فرماندار دزفول: نام قيصرامين پور در شعر و ادب پارسي هميشه زنده مي ماند
فرماندار دزفول گفت: نام " قيصر امين پور" شاعر متعهد انقلاب در شعر و ادب پارسي هميشه زنده مي ماند.


"حميد قناعتي " در آيين نكوداشت يكمين سال درگذشت شاعر فرزانه انقلاب اسلامي قيصر امين پور افزود: قيصر آرمانهاي بلندي داشت، نام او براي هميشه جاودان خواهد بود.
وي گفت: شهر دزفول اگرچه زادگاه قيصر نبود اما رشد و بالندگي او در اين شهر بود و اين موضوع را خودش در شعر " شهر من دزفول" بخوبي ياد مي كند.
قناعتي خاطرنشان كرد: مباني فكري و اخلاقي امين پور با الهام از مردم ولايت مدار در دوران تحصيلاتش و زندگيش در دزفول شكل گرفت.
وي افزود: بعضي شعر را براي بدست آوردن نان مي سرايند اما قيصر اينگونه نبود و آرامش را در شعر پيدا مي كرد و بر مبناي بنيادهاي ديني و فكري شعر سرود و ماندگار شد.
فرماندار دزفول گفت: قيصر بي وارث نخواهد ماند و راهش ادامه خواهد يافت.
قناعتي افزود: جوانان مستعد با الگو از قيصر شاعر انقلاب اسلامي راه او را ادامه دهند.
در اين آيين كه سه شنبه شب در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاداسلامي دزفول با حضور جمعي از مسوولان و علاقمندان به شعر و ادب پارسي برگزار شد، با اجراي برنامه هاي مختلف ياد و خاطره امين پور گرامي داشته شد.
در اين مراسم بيش از 40 نفر از شعراي سراسر كشور حضور داشتند و تني چند از آنها آخرين اشعار خود در وصف و تجليل از شاعر انقلاب قيصر امين پور را سرودند.
نمايش چند كليپ از زندگي و شعر قيصر امين پور، بيان خاطراتي از قيصر، اجراي برنامه موسيقي با استفاده از اشعار وي و ديگر برنامه هاي متنوع از جمله برنامه هاي پاسداشت قيصر امين پور بود.
دكتر قيصر امين پور از شاعران مطرح انقلاب اسلامي در نهم آبان ماه سال 1386 در تهران چشم از جهان فرو بست و در زادگاهش گتوند در شمال خوزستان به خاك سپرده شد.
ك/2 538//640 شماره 108 ساعت 09:59 تمام
 چهارشنبه 8 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن