تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805721003




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تا پايان بهار قيمت بنزين تغيير نمي كند


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: تكليف بنزين روشن شد
تا پايان بهار قيمت بنزين تغيير نمي كند

در بهار سال آينده قيمت بنزين سهميهاي معمولي ليتري 100 تومان، سوپر سهميهاي 150، بنزين آزاد معمولي 400 و سوپر آزاد 550 تومان خواهد بود.









ایلنا: در بهار سال آينده قيمت بنزين سهميهاي معمولي ليتري 100 تومان، سوپر سهميهاي 150، بنزين آزاد معمولي 400 و سوپر آزاد 550 تومان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاري ايلنا، محمد رويانيان در نشستي كه با نمايندگان رسانه هاي گروهي داشت ضمن اعلام مطلب فوق در مورد زمان پر شدن كارت هاي سوخت گفت: ميزان 260 ليتري سوخت مشتركان بنزين از ساعت 24 مورخه 29 اسفندماه 88 به كارت هوشمند آنها واريز خواهد شد. وي خاطرنشان كرد: در سه ماه اول سال 89 براي ايجاد آرامش مسافران در حوزه حمل و نقل سهميهبنديها حفظ شده و مشتركاني كه بنزين مازاد در كارتهاي خود داشتند را در طي سه ماهه سال آتي ميتوانند هزينه كنند.

او ادامه داد: طي سال جاري شاهد رشد 35 درصدي جايگاههاي سيانجي كشور و 20 درصدي پمپبنزينها نسبت به سال قبل بوديم، طي تدابيري در جهت خدمات رساني به مشتركان بين شهري در جادههاي تهران - مشهد و آزادراه قزوين - رشت به ازاي هر كدام تعداد 4 جايگاه سيار بنزين مستقر شده است كه البته در صورت لزوم ديگر مسيرهاي پرتردد را نيز به جايگاههاي مزبور تجهيز خواهيم كرد.

رويانيان تأكيد كرد: براي اينكه متقاضيان بنزين بتوانند از بنزين آزاد در كنار بنزين سهميهاي به هر ميزان كه نياز دارند استفاده كنند شارژ كارت جايگاهداران در تمامي شهرهاي پرتردد كشور را تا 5 برابر افزايش دادهايم تا در صورت نياز با كسري بنزين مواجه نباشيم. او اضافه كرد: سامانهاي در كارتهاي هوشمند سوخت تعبيه شده است كه به موجب آن از ابتداي ارديبهشت ماه مشتركان سوخت ميتوانند با كارت موجود خود به صورت تفكيكي به هر ميزان كه ميخواهند بنزين سهميه يا بنزين آزاد تهيه و مصرف كنند.

او در بخش ديگري از سخنانش گفت : طي سال جاري در بخش حمل و نقل كشور تعداد 3 هزار دستگاه اتوبوس به منظور تسهيل رفت و آمد مسافران نوروزي در قياس با سال 87 با رشد 20 درصدي وارد ناوگان حمل و نقل شدند.

وي ادامه داد: در بخش ريلي با افزايش 10 قطار به ميزان 10 درصد شاهد افزايش مسافران ريلي در سال جاري هستيم.

وي افزود: 830 پرواز فوقالعاده مربوط به تعطيلات نوروزي براي جابهجايي مسافران تعبيه شده است كه انتظار ميرود با ورود اين تعداد هواپيما به ناوگان حمل و نقل هوايي كشور طي سال جاري به جهت مسافرت با هواپيما با مشكل چنداني مواجه نباشيم.

وي ادامه داد: به منظور خدمات رساني بهتر نيروهاي بازرسي نامحسوس در ايام تطعيلات به جايگاههاي بنزين گسيل كرده و سعي در برآورد صحيح عملكرد جايگاههاي كشور را داريم كه در صورت بروز هر گونه خلل در خدمات رساني كاستيهاي مزبور را پوشش و خدماترساني را بهينه خواهيم كرد.

وي تصريح كرد: در سال 89 شاهد گستردگي نوسازي خودروهاي فرسوده با اولويت كاميونها، مينيبوسها، تاكسيها، وانت و خودروهاي سواري شخصي خواهيم بود.

وي افزود: به نظر ميرسد با توجه به زيرساختهاي فراهم شده در تعامل با بانكها و بخش خصوصي اين امكان وجود داشته باشد كه در زمان محدودي از سال آتي بتوانيم خودروهاي فرسوده را اسقاط و طرح اسقاط يك روزه را اجرايي كنيم.

وي متذكر شد: البته به دليل عدم هماهنگي و تعامل بانكها و بخش خودرويي كشور در اين مسير 6 ماه از برنامه عقب هستيم. اما تا سقف 600 هزار دستگاه اعتبار يارانهاي يا كمك بلاعوض به ميزان 1.5 ميليون تومان براي خودروهاي فرسوده آماده و در خصوص تأمين اين تسهيلات با مشكل خاصي مواجه نيستيم.

رويانيان در خصوص مسئله ارتقاء كيفيت خودروهاي داخلي و كاهش تعرفه آنها اظهار داشت: مسأله ارتقاي كيفيت خودروهاي داخلي بحثي است كه نميتوان آن را كتمان كرد. بنابراين بايد در اين مسير تا پايان برنامه پنجم و تدابير 20 ساله چشماندازي را ترسيم و اقدامات لازم در اين خصوص را اجرايي كرد.

وي گفت: در جهت اسقاط خودروهاي فرسوده به دليل هماهنگيهاي صورت گرفته با بخش خودرويي مقرر شده است تدابير اسقاط 160 هزار دستگاه را ايران خودرو و 140 هزار دستگاه را سايپا متقبل شود كه با مجموع 165 هزار دستگاه اسقاط شده و كمك بانكها معتقدم طي سال آتي اين اقدام با سرعت بيشتري محقق شود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 275]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن