تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):رستگـار نمی شوند مـردمـى که خشنـودى مخلـوق را در مقـابل غضب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815174227




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عطا سلمانيان:نسخه نهايي «تلألو» تحويل سيما شده‌است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: عطا سلمانيان:نسخه نهايي «تلألو» تحويل سيما شده‌است
گروه هنر: تله‌فيلم «تلألو» كه با مضمون دفاع مقدس ساخته شده، مراحل توليد را به پايان رسانده، نسخه نهايي آن به سيما تحويل شده و اكنون براي پخش آماده است.
«عطا سلمانيان» كارگردان تله‌فيلم «تلألو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا) درباره اين تله‌فيلم گفت: توليد تله‌فيلم «تلألو» به پايان رسيده و نسخه نهايي آن به سيما فيلم تحويل داده ‌‌شد.

وي درباره داستان «تلألو» اظهار كرد: داستان اين تله‌فيلم كه در دوران جنگ و دفاع مقدس مي‌گذرد، درباره رزمنده‌اي است كه براي انجام ماموريتي بالاي يك قله مي‌رود و در آنجا گنجي پيدا مي‌كند، سپس طي حوادثي مجروح مي‌شود و اتفاقاتي براي وي رخ مي‌دهد.

سلمانيان تصريح كرد: اين تله‌فيلم كه با محوريت دفاع مقدس ساخته شده به تهيه‌كنندگي محسن علي‌اكبري و به سفارش سيما‌فيلم در شهرك سينمايي دفاع مقدس فيلمبرداري شد.

وي در ادامه مطلب فوق افزود: تدوين«تلألو» را عليرضا اسلامي انجام داده است. همچنين موسيقي اين تله‌فيلم را سعيد شعباني ساخته و سيدمحمود موسوي نيز صداگذاري نهايي آن را برعهده داشته است.

وي درباره ساير عوامل فني «تلألو» اظهار كرد: جمال شورجه(مشاور كارگردان)، محمدعلي قلي‌زاده(تصويربردار)، ماشاءالله شاه‌مرادي‌زاده(دستيار اول كارگردان)، فريدون كشن‌فلاح(گريمور)، حميد شهيري(طراح صحنه و لباس)، لادن كسرايي(منشي صحنه) و پيام ايرايي(عكاس) از ديگر عوامل اين پروژه هستند.

اين كارگردان در پايان، درباره بازيگران «تلالو» يادآور شد: علي بي‌غم، علي يعقوب‌زاده، سارا تقوي، حميد تاج‌دوستي، عصمت رضاپور، عليرضا اسحاقي، اسماعيل سلطانيان، ناصر فروغ، وجيه لقماني و جمعي ديگر از بازيگران در اين تله‌فيلم نقش آفريني مي‌كنند.
 چهارشنبه 8 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن