تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به جرّاح مدائنى فرمودند: آيا به تو بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، سهي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816895405




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ذاكر اصفهاني: احمدي نژاد به وحدت اصولگرايان توجه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: ذاكر اصفهاني: احمدي نژاد به وحدت اصولگرايان توجه دارد
رئيس مركز بررسي هاي استراتژيك رياست جمهوري با تاكيد بر اينكه احمد ي نژاد به وحدت اصولگرايان توجه دارد گفت: در جريان اصولگرا بحث عبور از احمدي نژاد مطرح نيست و اين مباحث در جو سازي هاي رقيب ريشه دارد.
عليرضا ذاكر اصفهاني در گفت وگو با ايسنا در پاسخ به اين پرسش كه «رفتار انتخاباتي مردم را در جريان انتخابات رياست جمهوري آينده چگونه پيش بيني مي كنيد؟» گفت: پيش بيني اساسا امر دشواري است. حتي در جريان انتخابات رياست جمهوري آمريكا كه ساعت به ساعت درباره كانديداها نظرسنجي صورت مي گيرد، نمي توان پيش بيني كرد كدام يك از آنها راي مي آورد و اين كار در ايران به مراتب سخت تر و در واقع موضوعي است براي جامعه شناسي سياسي ايران كه علل و عوامل تعيين كننده رفتار انتخاباتي مردم چيست؟ البته من فكر مي كنم با شرايطي كه امروز وجود دارد، نه به اين علت كه خودم با دولت نهم كار مي كنم، بلكه فارغ از اين مباحث وقتي فضا را بررسي مي كنم، پيش بيني مي كنم آقاي احمدي نژاد در جريان انتخابات رياست جمهوري دهم راي بالايي خواهد آورد.
وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا آقاي احمدي نژاد كانديدا خواهد شد؟ هم گفت: با توجه به حجم انبوهي از فعاليت هاي متنوع دولت در حوزه هاي مختلف كه نياز به تكميل و ارتقا دارد، طبيعتا مردم توقع حضور دوباره و قدرتمند وي را در صحنه دارند.
رئيس مركز بررسي هاي استراتژيك رياست جمهوري هم چنين در پاسخ به اين پرسش كه به نظر وي اصولگرايان در جريان انتخابات رياست جمهوري دهم چگونه عمل خواهند كرد، هم چنين نظرش درباره برخي مباحث منتشر شده درباره عبور از احمدي نژاد، چيست؟ گفت: كساني كه داعيه دار اصولگرايي هستند و در صحنه حضور دارند نمي توانند احمدي نژاد را به عنوان كسي كه داعيه اصولگرايي ندارد، مورد خطاب قرار دهند و فرد ديگري را به عنوان فرد اصلح در جريان اصولگرا معرفي كنند.
وي با بيان اين كه در جريان اصولگرا بحث عبور از احمدي نژاد مطرح نيست و اين مباحث در جوسازي هاي رقيب ريشه دارد، افزود: رقيب بي علاقه نيست نوعي تكثر را در جريان اصولگرا ايجاد كند، ولي من فكر مي كنم نهايتا همان طور كه قاطبه مردم احمدي نژاد را پذيرفته اند، كساني كه مدعي جريان اصول گرايي هستند نيزنهايتا به آقاي احمدي نژاد رجوع خواهند كرد. رقيب نبايد بپندارد با حذف احمدي نژاد منتفع و چيزي عاديدش مي شود.
ذاكر اصفهاني گفت: شايد برخي گروه ها در راستاي منافع حزبي خود و احيانا با انديشه امتيازگيري از دولت مسائلي را مطرح كنند، ولي در جمع بندي نهايي به نتيجه اي مي رسند كه ديگر گروه هاي اصولگرا رسيده اند. آنچه مسلم است و از عملكرد رئيس جمهور محترم طي اين دوره كاري به راحتي قابل فهم است، اين است كه دولت احمدي نژاد از ابتدا با تكيه بر همراهي صميمانه مردم به قدرت رسيده و حداقل هيچ حزب مطرحي در جريان هاي سياسي كشور همراهي كامل با رئيس جمهور در انتخابات نهم نداشته است؛ از اين رو در اين دوره هم رئيس جمهور ضمن اين كه به وحدت اصولگرايان توجه دارد، اما تنها با پشتوانه مردمي و با اتكا به خداوند متعال وارد صحنه مي شود.
رئيس مركز بررسي هاي استراتژيك رياست جمهوري هم چنين گفت: به احتمال زياد انتخابات رياست جمهوري دهم در فضاي دو قطبي برگزار خواهد شد.
وي همچنين در پاسخ به سوالي درباره نتايج انتخابات آمريكا در ايران گفت: هر كدام از دو كانديداي كنوني آمريكا راي بياورند مجبور هستند شرايط و سياست خود را به نفع ايران تغيير دهند.
ذاكر اصفهاني افزود: علي رغم اين كه برخي در داخل كشور به آقاي اوباما دل بسته اند و معتقدند اگر او راي بياورد شرايط به نفع ماست، بايد بدانيم در حوزه سياست خارجي، دموكرات ها با صهيونيست ها لابي قدرتمندي دارند و من فكر مي كنم هر دو اين كانديداها درباره كشورهايي مثل ما و ديگر نقاط دنيا يكسان فكر مي كنند و دستگاه ديپلماسي آنها به گونه اي نيست كه بخواهد دو نوع برخورد را داشته باشد؛ به نحوي كه اگر هركدام از آنها راي آورد سياستي متفاوت از ديگري داشته باشد.
 سه شنبه 7 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن