تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816376868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با اعتباري بالغ بر 2200 ميليارد تومان تفاهمنامه احداث قطار شهري قم امضا شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با اعتباري بالغ بر 2200 ميليارد تومان تفاهمنامه احداث قطار شهري قم امضا شد
خبرگزاري فارس: معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم از امضاي تفاهمنامه احداث قطار شهري قم با قرار‌گاه بازسازي خاتم‌الانبيا با اعتباري بالغ بر 2200 ميليارد تومان خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي شهرداري قم، محسن صابري با اشاره به ضرورت احداث قطار شهري براي توسعه حمل و نقل عمومي در شهر قم گفت: در آستانه ميلاد حضرت فاطمه معصومه (س) تفاهمنامه احداث قطار شهري قم در دو خط B و A با هزينه‌اي بالغ بر 2 هزار و 200 ميليارد تومان با قرارگاه خاتم الانبيا منعقد شد و به زودي عمليات اجرايي اين پروژه آغاز مي‌شود.
سرپرست سازمان قطار شهري قم افزود: طبق تفاهمنامه عمليات اجرايي احداث قطار شهري از سال جاري آغاز شده و در مدت پنج سال به اتمام مي‌رسد.
وي خاطرنشان كرد: خطوط قطار شهري قم داراي دو كوريدر A و B است كه خط B به مسافت 5/18 كيلومتر از انتهاي خيابان 19 دي بعد از اتوبان اميركبير آغاز شده و پس از طي مسافت از بستر رودخانه، بلوار شهيد صدوقي، ميدان مفيد، شهرك مهديه، شهرك قدس و شهرك پرديسان به ورزشگاه يادگار امام منتهي مي‌شود.
صابري ادامه داد: خط A قطار شهري قم نيز به طول 13 كيلومتر از خيابان امامزاده ابراهيم آغاز شده و پس از عبور از ميدان شهيد مطهري، خيابان آذر، ميدان پليس و ميدان ولي‌عصر (عج) به مسجد مقدس جمكران منتهي مي‌شود.
سرپرست سازمان قطار شهري قم با بيان اينكه بخشي از خطوط قطار شهري قم به صورت زير زميني و بخشي ديگر به صورت زميني است، تصريح كرد: مطالعات طرح جامع حمل و نقل عمومي قم، پس از انتخاب مشاور به وزارت كشور ارسال شد و در كميته فني ترافيك به تصويب رسيد و به شورايعالي ترافيك ارسال شد و اين مطالعات شامل پروژه‌هاي كوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت طرح‌هاي جامع حمل و نقل شهر قم است.
وي ادامه داد: بيشتر مطالعات مشاور در ارتباط با اولويت‌هاي ايجاد شبكه معابر، تقاطع‌هاي غير‌همسطح، رينگ‌هاي شبكه معابر، دسترسي شهرك‌ها به بافت‌هاي شهري و توسعه ناوگان اتوبوسراني و تاكسيراني در شهر قم است.
معاون شهردار قم به اعتبارات سفر رئيس جمهور اشاره كرد و گفت: از سفر رئيس جمهور به قم مبلغ 500 ميليارد ريال براي آغاز عمليات اجرايي قطار شهري قم در سال 1387 اختصاص يافته است.
صابري به تجربيات قرارگاه خاتم‌الانبيا در احداث قطار شهري كلان شهرهاي مشهد، تبريز و خط شش تهران اشاره كرد و يادآور شد: تفاهمنامه احداث قطار شهري قم در آستانه ميلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) با حضور استاندار، شهردار، رئيس شوراي شهر، معاون فني استاندار، سرپرست سازمان قطار شهري و مديريت قرارگاه خاتم الانبياء به امضا رسيد.
وي بيان داشت طي اين تفاهم‌امه، قرارگاه خاتم‌الانبيا متعهد شد در سال 1387 مبلغ 50 تا 100 ميليارد تومان براي مطالعات و عمليات اجرايي هزينه كند.
صابري در پايان گفت: احداث خط A قطار شهري قم 940 ميليارد تومان و خط B نيز هزار و 175 ميليارد تومان هزينه در بر دارد كه شامل انجام مطالعات احداث و تجهيز است و اميدواريم اين پروژه تا سال 1392 به اتمام برسد.
انتهاي پيام:/ب
 سه شنبه 7 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن