تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816906490




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معرفي دادستان جديد بافق‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: معرفي دادستان جديد بافق‌
بافق - خبرنگار اطلاعات: رئيس دادگستري استان يزد در مراسمي، دادستان جديد عمومي و انقلاب بافق را معرفي كرد.‌

حيدري دراين مراسم، رسول دميري را به عنوان دادستان جديد عمومي و انقلاب بافق معرفي كرد و از خدمات حسين فرزين دادستان سابق قدرداني به عمل آورد.وي همچنين گفت: تا پايان امسال سيستم مديريت قضايي پرونده‌ها در حوزه‌هاي قضايي سراسر استان يزد راه‌‌اندازي مي‌شود.

وي افزود: با راه‌اندازي اين سيستم رسيدگي به پرونده‌هاي قضايي به صورت الكترونيكي انجام مي‌شود و دو طرف پرونده با استفاده از اين سيستم مي‌توانند با ورود به آدرس اينترنتي و وارد كردن شماره 16 رقمي و رمزي كه در اختيار دارند از آخرين وضع پرونده خودآگاه شوند.‌

حيدري تصريح كرد: اين سيستم در حال حاضر با اعتباري بالغ بر 250 ميليون تومان در دادگستري مركز استان يزد راه‌اندازي شده است و تا پايان سال جاري در تمامي حوزه‌هاي قضايي استان راه‌اندازي خواهد شد.

وي همچنين از ساخت 37 واحد مسكوني قضات در شهرستانهاي طبس، مهريز، تفت، اردكان و خاتم خبر داد و گفت: اين واحدها در مجموع در زيربناي 4 هزار متر مربع و با اعتباري بالغ بر 900 ميليون تومان ساخته شده است.

وي افزود: براي شهرستان بافق نيز ساخت 5 واحد مسكوني قضات با زيربناي 450 مترمربع و اعتباري بالغ بر 120 ميليون تومان پيش‌بيني شده است كه در صورت تامين زمين آن از سوي مسئولان شهرستان، عمليات اجرايي آن به زودي آغاز مي‌شود.

حجت‌الاسلام سليماني امام جمعه و خواجه‌اي فرماندار بافق نيز درباره پايين بودن نرخ وقوع جرم و ضرورت زيرساخت‌هاي امنيت پايدار در اين شهرستان، سخناني بيان كردند.

7 رئيس جديد در بافق معرفي شدند

فرماندار بافق 7 رئيس جديد اين شهرستان را معرفي كرد.‌

خواجه‌اي در جلسه شوراي اداري اين شهرستان سيد محمد باقي‌زاده، داوود شفيعي‌پور، جليل يزداني، مسعود شجاعي، دكتر سيد جليل ميرجليلي، يوسفي‌پور و ستوان يكم مهدي زارع را به ترتيب به عنوان روساي جديد موسسه مالي و اعتباري مهر، دانشگاه پيام نور، اداره تعاون روستايي، اداره اطلاعات، شبكه بهداشت و درمان، اداره محيط زيست و مديريت راهنمايي و رانندگي معرفي كرد و از خدمات روساي قبلي قدرداني به عمل آورد.نماينده مردم بافق در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين جلسه با اشاره به اين كه بزرگترين معدن سنگ آهن خاورميانه در بافق قرار دارد، گفت: بايد براي دستيابي به ظرفيت‌هاي كامل ذخاير معدني منطقه تلاش شود.فرهمند ايجاد اشتغال را يكي از دغدغه‌هاي اصلي مسئولان نظام دانست و گفت: با توجه به سرمايه‌هاي عظيم نهفته شده در اين منطقه مشكل بيكاري در بافق پذيرفتني نيست.

وي همچنين با اشاره به قرار گرفتن بافق در مسير 5 راه ريلي كشور تصريح كرد: ايجاد بازار آزاد تجاري و گمرك در راستاي رونق اقتصادي و عمران و آبادي اين شهرستان امري لازم و ضروري است.عضو كميسيون كشاورزي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به طرح تحول اقتصادي دولت گفت: در اين طرح حذف كامل يارانه‌ها مدنظر نيست و بايد در برخي بخش‌ها همانند كشاورزي و قشرهاي آسيب‌پذير جامعه، پرداخت يارانه‌ها ادامه يابد.

فرهمند همچنين از كاهش اعتبارات مناطق محروم در 2 سال گذشته خبر داد و گفت: اخيرا با رايزني‌هاي انجام شده مجلس با رئيس جمهوري مقرر شد از سال آينده اعتبارات مناطق محروم در بودجه كل كشور گنجانده شود.

نايب رئيس كميسيون مجلس در ادامه از اختصاص 2500 ميليارد تومان اعتبار براي جبران زيان خشكسالي و سرمازدگي خبر داد و گفت: اين اعتبارات با توجه به ميزان زيان وارده به كشاورزان مناطق مختلف در حال توزيع ميان استانها است.

در ادامه اين جلسه امام جمعه،‌ فرماندار، شهردار، سخنگوي شوراي اسلامي و چندتن از مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي بافق با بيان پاره‌اي از مسائل و مشكلات منطقه خواستار پيگيري مسائل مطرح شده در اين نشست توسط نماينده مردم اين شهرستان در مجلس شوراي اسلامي شدند.




 سه شنبه 7 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن