تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806863704




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ميز خبر


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: ميز خبر
رهبران آسم : ايران قطعنامه ها را مراعات كند

گروه سياسي: سران و مقامات بلندپايه آسيا و اروپا در نشستي كه در پكن برگزار شد بر ضرورت مذاكره درباره مساله هسته اي ايران و مراعات قطعنامه هاي شوراي امنيت سازمان ملل از سوي تهران تاكيد كردند.به گزارش ايرنا ، در گزارش جمع بندي پاياني اين اجلاس كه در سامانه اطلاع رساني اين اجلاس منتشر شد ، رهبران دو قاره با اشاره به مساله هسته اي ايران و تاكيد بر حل مساله از طريق مذاكره خاطر نشان كرده اند : ايران بايد قطعنامه هاي شوراي امنيت را مراعات كرده و به سوالات شوراي حكام پاسخ دهد. در اين گزارش آمده است : طرفين از پيشنهاد مطروحه نقشه راه پنج به علاوه يك در ماه ژوئن امسال در باره مساله هسته اي ايران استقبال كرده و از طرفين ذي ربط دعوت مي كنند از فرصت استفاده كرده و مذاكرات را از سرگيرند. در همين حال در بخش هاي ديگري از اين گزارش به مساله هسته اي شبه جزيره كره اشاره شده و آمده است: رهبران دو قاره از برگزاري مذاكرات شش جانبه پكن براي حل اين مساله و پيشرفت هاي آن استقبال مي كنند . آنان موافقت كردند به حل مساله و برقراري صلح و ثبات در منطقه آسياي شمال شرقي مساعدت شود و افزودند : طرفين بايد گام هاي مثبتي در چارچوب مذاكرات شش جانبه برداشته و هدف عاري سازي منطقه از سلاح هاي هسته اي را در چارچوبي صلح آميز تحقق بخشند . در اين گزارش بر اهميت درك نگراني هاي انساندوستانه در منطقه تاكيد شده اما به جزييات بيشتري اشاره نشده است. در گزارش همچنين آمده است : رهبران دو قاره به پيشبرد صلح و ثبات در افغانستان متعهد مي باشند و از مصالحه ملي در اين كشور استقبال مي كنند و خواستار پيشبرد بازسازي افغانستان هستند .

هاآرتص: توقف برنامه هسته اي ايران منتفي است

گروه سياسي: به نوشته يك روزنامه عبري، به تازگي اطلاعات نظامي محرمانه اي در اختيار نخست وزير مستعفي رژيم صهيونيستي قرار گرفته كه بر اساس اين اطلاعات غرب بر خلاف گذشته قصد متوقف كردن برنامه هسته اي ايران را ندارد. به گزارش مهر به نقل از روزنامه هاآرتص، گزارشهاي نظامي كه تا همين چندي پيش معتقد بودند كه غرب با اقدامات خود برنامه هسته اي ايران را متوقف مي كنند هم اكنون اين نكته را بازگو مي كنند كه چنين طرحي ( توقف برنامه هسته اي ايران از سوي غرب ) ديگر دنبال نمي شود.هاآرتص اين مطلب را به نقل از يك مقام نزديك به كابينه رژيم اسرائيل گزارش كرده و مي نويسد : اين حقيقت در ارزيابيهاي اطلاعاتي كه ماه گذشته در اختيار ايهود اولمرت قرار گرفته درج شده است.بر همين اساس، ارزيابيهايي كه در اختيار اولمرت قرار گرفته با عنوان "كشورهاي غربي در متوقف كردن برنامه هسته اي ايران موفق نخواهند بود" بر اساس جديدترين ارزيابيهاي انجام گرفته از برنامه هسته اي ايران و تاثير اقدامات بين المللي بر ايران آماده شده اند. هاآرتص در ادامه مي نويسد : پيش از اين اطلاعات نظامي بر اين محور تاكيد مي كردند كه غرب براي متوقف كردن برنامه هسته اي ايران حتي ممكن است اقدام به حمله نظامي و يا اعمال تحريمهاي بسيار سنگين عليه تهران بكند اما هم اكنون اين گزارش ها بر اين امر معتقد هستند كه احتمال وقوع هر دوي اين گزينه ها ( حمله و تحريم سنگين ) تا حد زيادي بعيد است. بخصوص زماني كه خبر افتتاح دفتر حافظ منافع آمريكا در تهران در ماه آينده ميلادي و پس از انتخابات رياست جمهوري آمريكا منتشر شد درستي اين مطلب بيش از گذشته آشكار شد.

درآمد ارزي ايران به 60 ميليارد دلار رسيد

گروه سياسي: وزير امور اقتصادي و دارايي ديروز در كميسيون اقتصادي مجلس با "مناسب" ارزيابي كردن وضعيت حساب خيره ارزي، ميزان درآمد ارزي كشور در نيمه اول سال جاري را حدود 60 ميليارد دلار اعلام كرد. نايب رئيس كميسيون اقتصادي مجلس ديروز در گفتگو با مهر ضمن اعلام حضور وزير اقتصاد در كميسيون اقتصادي ، گفت: اين جلسه به منظور پاسخ وزير امور اقتصادي و دارايي براي پاسخ به سئوالات نمايندگان مجلس در خصوص درآمدهاي ارزي كشور، مصارف ارزي دولت در برنامه چهارم و استفاده از منابع حساب ذخيره ارزي برگزار شد. پيمان فروزش با بيان اينكه وزير امور اقتصادي و دارايي ميزان درآمدها، تعهدات و وضعيت حساب ذخيره ارزي را براي نمايندگان كميسيون اقتصادي تشريح كرد، افزود: همچنين سيد شمس الدين حسيني مطرح كرد كه دولت تا چه اندازه مي تواند از درآمدهاي ارزي براي مصارف عمراني و هزينه اي استفاده كند.وي همچنين اظهارداشت: وزير اقتصاد در اين جلسه وضعيت حساب ذخيره ارزي را "مناسب" اعلام و عنوان كرد كه نگراني در خصوص اين حساب وجود ندارد. به گفته فروزش، وزير اقتصاد همچنين در اين جلسه ميزان درآمد ارزي كشور در نيمه اول سال جاري را حدود 60 ميليارد دلار عنوان كرد.

لغو كنفرانس خبري يكي از سران منافقين در پاريس

گروه سياسي: منافقين كه با تدارك وسيع به دنبال برگزاري كنفرانس خبري براي يكي از سران خود در پاريس بودند با ممانعت مركز رسانه هاي خارجي فرانسه (كاب) مواجه شدند. به گزارش پايگاه اطلاع رساني هابيليان (خانواده شهداي ترور) به نقل از خبرگزاري آكي ايتاليا، اين مركز اعلام كرد به دليل اينكه اين گروهك در زمره سازمان هاي تروريستي اتحاديه اروپا مي باشد از برگزاري اين كنفرانس خبري ممانعت به عمل آورده است. "جان بيكوليك" ناشر و حامي مالي منافقين در اين خصوص گفت: از سوي مركز رسانه هاي خارجي با من تماس گرفته شد و اعلام شد لغو جلسه به دليل عضويت اين گروه در گروه هاي تروريستي سابقه دار در اتحاديه اروپا بوده است. منافقين در ماه هاي اخير تلاش هاي گسترده اي را آغاز كرده اند تا ضمن برگزاري كنفرانس هاي خبري متعدد در كشورهاي اروپايي، حاميان جديدي را براي خود جذب كنند، اما تاكنون اكثريت قريب به اتفاق اين درخواست ها براي برگزاري اين كنفرانس ها از جانب كشورهاي اروپايي رد شده است.

تاكيد مالكي برگسترش روابط بغداد و تهران

گروه سياسي: نخست وزير عراق از تمايل كشورش براي گسترش روابط با جمهوري اسلامي ايران در تمامي زمينه تاكيد كرد.به گزارش فارس، نوري المالكي در ديدار با "علي اكبري" رئيس سازمان ملي جوانان در دفترش در بغداد گفت: دولت عراق بر گسترش روابط با جمهوري اسلامي ايران در تمامي زمينه هاي از جمله در امور جوانان تمايل دارد. نخست وزير عراق افزود: اهتمام به امور جوانان امري طبيعي است زيرا اقدامي فقهي، شرعي و مدبرانه است. مالكي تصريح كرد: جهان بر جوانان و قدرت و توانمندي هاي آنها تكيه دارد و اگر بخواهيم كه جامعه اي خوب و صالح داشته باشيم بايد به مرحله كودكي توجه داشته باشيم تا به مرحله جواني برسيم. از سوي ديگر حاج علي اكبري رئيس سازمان ملي جوانان حمايت ايران را از دولت عراق در تمامي زمينه ها به ويژه در امور مربوط به جوانان اعلام كرد. وي همچنين از توجه فراوان دولت عراق به امور جوانان در مرحله كنوني تقدير و ستايش كرد.

تصويب شرايط جديد براي نامزدي رياست جمهوري

گروه سياسي: اعضاي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس ضمن تصويب طرح اصلاح مواد 35 و 55 قانون انتخابات رياست جمهوري مصوب 1364، شرايط جديدي را براي ثبت نام داوطلبان اين انتخابات اعمال كردند. كاظم جلالي مخبر اين كميسيون ديروز در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: اعضاي اين كميسيون دو تبصره را به ماده 35 اين قانون الحاق كردند. وي افزود: بر اساس اين تبصره، شرايط انتخاب شوندگان علاوه بر شرايط در قانون فعلي بايد در زمان ثبت نام سابقه تصدي حداقل يكي از مناصب زير را داشته باشند: 1- رييس جمهور، معاونان و مشاورين وي 2 -نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، مجلس خبرگان رهبري، نمايندگان مقام معظم رهبري در نهادها و استان ها 3- رييس قوه قضاييه معاونان و مشاوران و روساي ديوان عالي كشور سازمان بازرسي كل كشور، ديوان عدالت اداري، سازمان قضايي نيروهاي مسلح و دادستان كل كشور 4- اعضاي مجمع تشخيص مصلحت نظام و دبير آن و اعضاي شوراي عالي انقلابي فرهنگي و دبير آن 5 -اعضاي شوراي نگهبان ( فقها و حقوقدانان)6 -وزرا و سرپرستان وزارتخانه ها و معاونين آنها 7- امرا و فرماندهاي عالي نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران 8 -رييس و معاونان سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران 9- روساي سازمان ها و نهادهاي كشور، سفرا، استانداران و شهرداران كلانشهرها 10 -مدرسين مطرح عالي حوزه هاي علميه و اعضاي هيات علمي دانشگاه ها با مدرك استادياري و بالاتر11- روسا، دبيران كل و قائم مقام آنان و دبيران سياسي احزاب و جمعيت هاي سياسي رسمي در سطح ملي و مديران مسوول و سر دبيران روزنامه هاي كثير الانتشار12- حقوقدانان و وكلاي پايه يك با 10 سال سابقه كار و مديران غير دولتي در حوزه هاي صنعتي اقتصادي و فرهنگي در سطوح ملي. مخبر كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس تاكيد كرد: در تبصره 2 الحاقي به ماده 35قانون انتخابات رياست جمهوري نيز آمده است كه احراز شرايط انتخاب شوندگان از جمله رجل مذهبي و سياسي بودن بر عهده شوراي نگهبان است. جلالي ادامه داد: در انتهاي ماده 2 قانون فعلي نيز اين جمله اضافه مي شود"... به وزارت كشور مراجعه و پس از ارايه مدارك لازم براي ثبت كه توسط اين وزارتخانه اعلام مي شود، پرسشنامه را دريافت و پس از تكميل آن همراه با مدارك لازم به آن وزارتخانه تسليم و رسيد دريافت كند."

داودي:قيمت نفت و گاز در دنيا افزايش مي يابد

گروه سياسي: معاون اول محمود احمدي نژاد كاهش قيمت نفت و گاز را موقتي پيش بيني كرد و گفت: قطعا قيمت نفت و گاز در دنيا بالا خواهد رفت. به گزارش فارس ، پرويز داودي ديروز در مراسم افتتاح كارخانه كك سازي زرند، اظهار كرد: پس از 30 سال تلاش امروز كشور به مقطعي رسيده است كه زيرساخت هاي لازم براي جهش بالا در ابعاد مختلف آماده شده است.وي با اشاره به چشم انداز 20 سال، اصل 44 و طرح تحول اقتصادي افزود: در راستاي اجراي اين برنامه ها ما نيازمند حركتي جمعي هستيم تا رشد عادلانه و متوازن ثروت و توليد را شاهد باشيم. داودي فولاد و صنايع آن را بعد از انرژي داراي جايگاه مهمي در صنعت و معدن دانست كه در اين زمينه تا پايان سال 87 ايران از رتبه 20 به 17 در دنيا مي رسيم. وي ادامه داد: در 40 سال گذشته در ايران 10 ميليون تن فولاد توليد شده، اما در 3 سال گذشته 5 ميليون تن فولاد تا پايان سال 87 توليد خواهد شد. داودي با بيان اينكه ذغال سنگ اكنون بعنوان يكي از ذخاير مهم انرژي در حال رقابت با گاز است، اظهار داشت: شرايط حاكم در نفت و گاز در دنيا موقت است و قطعا قيمت اين دو بالا خواهد رفت و ذغال سنگ به عنوان يك رقيب جدي مطرح خواهد بود.

مرعشي:اجماع كامل اصلاح طلبان به زودي اعلام مي شود

گروه سياسي: سخنگوي حزب كارگزاران سازندگي از اعلام وحدت كامل اصلاح طلبان در آينده اي نزديك خبر داد.حسين مرعشي در گفت وگو با "ايلنا" اظهار داشت: وحدت و اجماع در جبهه اصلاح طلبان در حال نهادينه شدن و اين نهاد سازي در حال اتمام است، بنابراين در آينده نزديك اجماع كامل اصلاح طلبان اعلام خواهد شد. وي با تاكيد بر اين كه اصلاح طلبان با وحدت كامل وارد عرصه انتخابات رياست جمهوري مي شوند، در خصوص اختلاف درون جبهه اصولگرايان، گفت: اين اختلاف ها واقعي است، اما ماندگار نيست. مرعشي در ادامه، اصولگرايان را يك جبهه نيرومند در كشور دانست و تصريح كرد: اصولگرايان در برخي از دوره ها توانستند قدرت را در دست گيرند، اما در برخي مواقع هم نتوانستند. به نظر من اين جريان در كشور ماندگار خواهد بود زيرا پايگاه اجتماعي دارد و مي تواند خود را بازسازي كند.وي مهم ترين مشكل اصولگرايان را نوع تعامل با احمدي نژاد عنوان و تاكيد كرد: آنان در حال حاضر به فكر اين هستند كه چه چهره اي را جايگزين احمدي نژاد كنند. مرعشي ادامه داد: وجود اختلاف در ميان جبهه اصولگرايان مانوري كاملا واقعي اما قابل حل است.وي همچنين در واكنش به برخي تحليل ها مبني بر اين كه اگر سيد محمد خاتمي وارد انتخابات شود، اصولگرايان هم بر احمدي نژاد به وحدت كامل مي رسند; اين تحليل ها را بچه گانه توصيف كرد.

ايران قفل سپر موشكي دشمن را شكست

گروه سياسي: فرمانده نيروي مقاومت بسيج گفت كه جمهوري اسلامي ايران قفل سپر موشكي دشمن را شناسايي كرده و آن را شكسته است. به گزارش پايگاه اطلاع رساني سپاه پاسداران، حسين طائب در بازديد از يكي از مراكز توليد علم و فناوري نظامي در حضور بيش از 200 نخبه بسيجي گفت: حمايت از توزيع علم از ضروريات اجتناب ناپذير انقلاب است و امروز جامعه به علوم انساني نياز جدي دارد. وي كه به همراه هياتي از مسئولين تخصصي جهاد علمي به اين بازديد رفته بود، اضافه كرد: جوانان بويژه نخبگان علمي بايد همچون پدران خود در دفاع مقدس براي ساختن كشور از هيچ تلاشي فروگذار نكنند و جهاد علمي را در سرلوحه كار خود قرار دهند. فرمانده نيروي مقاومت بسيج تصريح كرد: موفقيت هاي بدست آمده در عرصه توليد علم در بخش هاي نانوتكنولوژي، مهندسي، فن آوري پزشكي و پيراپزشكي و همچنين در عرصه هاي دفاعي و نظامي قابل توجه است و همانگونه كه شاهد هستيم قفل سپر موشكي دشمن را شناسايي كرده و آن را شكسته است. طائب در پايان از زحمات و تلاش هاي سجادي، بسيجي مبتكري كه دارنده 35 مدال افتخار و رتبه ممتاز كشوري و جهاني است، به عنوان نخبه نمونه قدرداني كرد.

وزارت كشور: تمام شكايات خود را پس گرفتيم

گروه سياسي: معاون حقوقي و پارلماني وزير كشور گفت: تمام شكايات اين وزارتخانه از رسانه ها و مطبوعات پس گرفته شده است.محمدحسين موسي پور در گفت وگو با "ايلنا" اظهار داشت: تمام شكاياتي كه از سوي واحدهاي مختلف و معاونت هاي وزارت كشور از نشريات، خبرگزاري ها و رسانه ها شده بود، پس گرفته شده است.وي تصريح كرد: اكنون هيچ شكايتي از مطبوعات، رسانه ها و دستگاه ها نداريم.موسي پور در مورد تغيير در قانون انتخابات با بيان اينكه اين قانون در مجلس شوراي اسلامي در حال پيگيري است، اظهار داشت: طرحي كه براي اصلاح موادي از قانون انتخابات رياست جمهوري ارايه شده بود، حدود يك ماه پيش در صحن علني مجلس به تصويب رسيد و بايد در كميته تخصصي كميسيون امنيت ملي بررسي شود.وي افزود: اين موارد در هفته آينده يا هفته هاي آتي در كميسيون امنيت ملي مورد بررسي قرار مي گيرد تا آماده ارايه به صحن علني شود. اگر تصويب شد، طبق قانون به آن عمل مي كنيم.موسي پور در پايان در مورد تاثير تغيير معاونت سياسي وزارت كشور بر روند تغيير قانون انتخابات نيز گفت: اگر اين قانون سريع تر تصويب شود، خللي ايجاد نخواهد شد.

بروجردي :صدور قطعنامه ملت را مقاوم تر مي كند

گروه سياسي: رييس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در ديدار يك مقام مذهبي اروپايي تاكيد كرد كه صدور قطعنامه و تشديد تحريم هاي اقتصادي افكار عمومي ملت ايران را مقاوم تر مي سازد. علا»الدين بروجردي در ديدار تروند باكه اسقف كليساهاي شمال غرب نروژ در تهران با اشاره به روابط برادرانه اقليت هاي ديني با مسلمانان در كشورمان، تبليغات منفي غرب درباره نقض حقوق اقليت ها را مغاير با واقعيت هاي جامعه ايران دانست و گفت: انتقال مقر آشوريان جهان به تهران نشانگر غير واقعي بودن تبليغات غرب در زمينه وضعيت اقليت هاي ديني در ايران است.وي در ادامه سياست امريكا در قبال ايران را غير منطقي دانست و افزود:" سياست چماق و هويج در قبال ايران اثري ندارد و ملت ايران را از حركت به سوي آرمان هايش باز نمي دارد." بروجردي تصريح كرد: صدور قطعنامه و تشديد تحريم هاي اقتصادي افكار عمومي ملت ايران را مقاوم تر مي سازد.رييس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس همچنين با اشاره به ماهيت و تاريخچه تروريستي گروهك منافقين وكشتار مردم بي گناه توسط آنها برخي تلاش ها در كشورهاي اروپايي را براي خارج ساختن نام اين گروهك از فهرست گروه هاي تروريستي را محكوم كرد. دراين ديدار همچنين "يوناتن بت كليا" نماينده آشوريان درمجلس نيز با اشاره به وضعيت اقليت هاي ديني در ايران و آزادي كامل آنها براي انجام مراسم و مناسك خود گفت: پيروان اديان مختلف با آزادي كامل در ايران زندگي مي كنند و تبليغات آمريكا پيرامون نقض حقوق اقليت هاي ديني در ايران صحت ندارد. وي با بيان اينكه اقليت هاي ديني در ايران نياز به قيم ندارند، گفت: اقليت هاي ديني ايران را ابزار تبليغات منفي خود عليه مليت ايران نكنيد. "بت كليا" حضور نمايندگان اقليت هاي ديني در مجلس را نشانه اهتمام نظام جمهوري اسلامي ايران به حفظ حقوق اقليت هاي ديني دانست. براساس اين گزارش "تروند باكه"، در اين ديدار با اشاره به فعاليت خود در مركز مطالعات صلح نروژ براي برقراري گفت و گو ميان اديان ابراهيمي گفت: گفت و گوهاي بسيار خوبي ميان انديشمندان و شخصيت هاي ايراني و نروژي درخصوص اديان ابراهيمي وجود دارد كه نتايج مفيدي داشته است. وي با اشاره به سفرهاي متعدد به ايران و آشنايي با وضع اقليت هاي ديني كشورمان تصريح كرد: اقليت هاي ديني در ايران در حمايت كامل جمهوري اسلامي ايران قرار دارند و از آزادي ها و شرايط مناسبي برخوردارند. اسقف كليساهاي شمال غرب نروژ در اين ديدار گزارشي از نشست هاي "گفت و گوهاي اديان ابراهيمي" ارائه داد.
 سه شنبه 7 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 235]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن