تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815671041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سفرهاي استاني دولت ، تحقق اميدها و پيشرفت ها در استان مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سفرهاي استاني دولت ، تحقق اميدها و پيشرفت ها در استان مازندران
نوشهر - برايندها نشان مي دهد كه سفرهاي استاني هيات دولت موجب گسترده تر شدن علاقه ملت با دولت ومهم اينكه روند تحول و توسعه زير ساخت هاي اقتصادي ، اجتماعي و فرهنگي در كشور به ويژه در غرب مازندران را به دنبال داشته است.


به اعتقاد كارشناسان ، سفرهاي استاني هيات دولت خدمتگزار و عدالت محور از جمله اقداماتي است كه در جهان بي نظير بوده و مورد توجه سياست مداران بين المللي و رسانه هاي گروهي جهان قرار گرفته است.
توجه ويژه به مناطق محروم و ايجاد تحول شگرف در زير ساختهاي اقتصادي و اجتماعي منطقه ، تحقق عدالت اقتصادي و اجتماعي،توزيع عدالت و تحكيم روابط دولت و ملت از جمله سياست ها و برنامه هاي سفر استاني دولت نهم بوده كه تا كنون براي تحقق اين موارد، گامهاي مهمي برداشته است.
براساس اعلام منابع ، هيات دولت در مجموع دور اول سفر به استان ها بيش از شش هزار مصوبه و در استان مازندران نيز 120 مصوبه داشت.
بنا به اظهارات جمعي از مردم، مسوولان و كارشناسان در غرب مازندران ، با انجام دور دوم سفر استاني دولت، مجددا موج جديدي از اميدها براي توسعه كشور رقم زده شده و روند اجرايي شدن و پيگيري مصوبات دور اول سفر شتاب بيشتري مي گيرد.
به هر حال مردم خواستار تلاش بيشتر مسوولان منطقه هستند تا برخي از اين مصوبات كه به انجام نرسيده ، به بار بنشيند و ثمره آن را ببينند.
آنان با اشاره به تحقق و اجرايي شدن بيش 85 درصد مصوبات دور اول سفر استاني هيات دولت در غرب مازندران از مسوولان امر خواستند تا جهت رفع موانع پيش روي ديگر مصوبات شامل كمبود اعتبار و كمبود زمين تلاش جدي تري داشته باشند.
ساخت پايانه گل وگياه، احداث شهركهاي صنعتي، بسترسازي گسترش كشاورزي با احياي اراضي، ايجاد تعاوني هاي توليدي ، خدماتي، گسترش طرحهاي گردشگري و فرهنگي، حمايت از طرحهاي زودبازده، آزادسازي حريم قانوني دريا و توسعه اماكن ورزشي از مهمترين طرحهاي دولت در مناطق غرب مازندران است.
فرماندار شهرستان رامسر با سفرهاي استاني دولت را در جهان بي نظيردانست و گفت : دولت نهم حريص ترين دولت براي خدمتگزاري بي منت براي مردم است و اين اقدام ، علاقه دولت و ملت را بسيار گسترده كرده است.
" علي باباخاني " افزود : امروز سفرهاي استاني هيات دولت ، مورد توجه سياستمداران بين المللي و رسانه هاي جهان قرار گرفته است.
وي با اشاره به نزديك بودن سفر دور دوم هيات دولت به استان مازندران خاطرنشان كرد : اميد است دو پروژه بزرگ جاده كنارگذر دريا و توسعه فرودگاه رامسر اجرايي شود.
فرماندار رامسر ادامه داد : طرح مطالعات جاده كنار گذر دريا از طرحهاي منحصر به فرد ملي به عنوان يك پايلوت به سازمان بنادر و دريانوردي محول شده و آماده واگذاري به شش شركت داخلي و خارجي است.
باباخاني اضافه كرد : اجرايي شدن اين دو پروژه در كنار طرح فاضلاب،مجتمع فرهنگي هنري ، پل صفارود، راهسازي و ساختمان دانشكده پرستاري رامسر از جمله پروژه هايي است كه در دور دوم سفر هيات دولت به اين استان مورد پيگيري اين نهاد است.
فرماندار نوشهر ، سفرهاي استاني را از برنامه هاي مهم دولت نهم برشمرد و گفت : اين سفرها علاوه بر ديدار بامردم و بررسي مشكلات منطقه، دستاوردهاي مهمي در بخش هاي مختلف داشته است.
به گفته او بيش از 60 درصد طرحهاي مصوب دولت در نوشهر اجرايي شده است.
" سيدهاشم فاطمي " در گفت و گو با ايرنا افزود : اجراي اين طرحها در ايجاد اشتغال ، رفع محروميت و پيشرفت منطقه نقش بسيار موثر داشته است.
هيات دولت در نوشهر 17 مصوبه از جمله احداث شهرك دامپروري، مجتمع خدمات رفاهي بين راهي، استاديوم 25 هزار نفري و توسعه ميدان تره و بار، احداث راه نوشهر به كجور، تصويب مناطق گردشگري و احداث نيروگاه 550 مگاواتي داشت.
فرماندار نوشهر بيان داشت : بيشتر مشكلات و موانع فراروي روند عمليات اجرايي اين طرحها كمبود اعتبار و محدوديت ها و نبود هماهنگي بين ادارات مربوط در ارايه مجوز بوده است.
فاطمي يادآور، احداث جاده ارتباطي در محور پارك جنگلي سي سنگان به كجور، تملك اراضي و ايجاد زيرساخت لازم منطقه ويژه اقتصادي بندر نوشهر، تقاضاي تامين اعتبار لازم جهت انتقال زندان نوشهر به خارج از شهر، ايجاد شهرك صنعتي در منطقه خسران بخش محروم كجور، احداث ديواره بتني و سيل بند بر روي رودخانه هاي طغياني ماشلك ، گردگل و كوركورسرو گازرساني به كجور را از طرحهاي پيشنهادي اين شهرستان در دور دوم سفر استاني دولت به استان مازندران اعلام كرد.
وي ادامه داد : در اين سفر نيز تسريع در ايجاد منطقه ويژه اقتصادي ، تجديد نظر در بازنگري منطقه حفاظت شده البرز مركزي ، واگذاري نهالستان منابع طبيعي براي احداث پارك تفريحي و اسكان مسافران و بازنگري در طرح هاي هادي روستايي نوشهر در خواست مي شود.
فرماندار نوشهر بيكاري و گراني را از جمله مشكلات فراروي اين شهرستان اعلام و اضافه كرد : در صورت بهره برداري اين طرحها اين معضل تا حد قبولي بر طرف خواهد شد.
" محمدعلي روحاني " بخشدار بلده نور به ايرنا گفت : احداث راه بلده با گرمابدره تهران از جمله طرحهاي مصوب دولت بوده كه با بهره برداري آن تحول چشمگيري و قابل توجهي در اين بخش ايجاد خواهد شد.
به گفته اين طرح يكي از دستاوردهاي بسيار ارزنده دولت نهم در اين منطقه بوده و به عنوان يك شاهراه حياتي اين بخش محسوب مي شود.
وي اظهار داشت : حدود 40 ميليارد ريال براي اجراي اين طرح در نظر گرفته شده و ميزان پيشرفت فيزيكي اين طرح قابل توجه نيست.
" عباسعلي زماني " رييس بازرگاني نوشهر در گفت و گو با ايرنا با اشاره طرح ميدان ميوه و تره بار اين شهرستان به عنوان يكي از مصوبات سفر استاني دولت در اين منطقه گفت : با احداث و بهره برداري اين طرح اقتصاد منطقه رونق چشمگيري خواهد يافت.
وي تصريح كرد : سرمايه گذاري طرح ميدان ميوه و تره بارنوشهر مشخص شده و اكنون پيگير دريافت پروانه ساخت آن است و در صورت تحقق اين امر مقدمات زير ساخت اين طرح فراهم خواهد شد.
" محمدباقر شريفي اسدي" رييس فرودگا نوشهر ، احداث جايگاه سوخت هواپيما و فراهم نمودن زمينه بين المللي شدن اين فرودگاه را به عنوان دو طرح بسيار موثرمنطقه برشمرد وگفت : بابهره برداري اين طرحها زمينه پرواز هواپيماهاي فوكر 100 براي كشورهاي حاشيه خليج فارس فراهم مي شود.
هيات دولت در دور اول سفر استاني به چالوس 13 مصوبه داشت كه بسياري از اين طرحها اجرايي شده و به تاكيد مردم اين شهرستان براي اجرايي شده بقيه طرحهاي باقيمانده به همت و تلاش بيشتر مسوولان نياز است تا به انجام برسد.
به اعتقاد جمعي از مسوولان شهرستان نور ، اجراي طرحهاي استاني هيات دولت ، تحولي بزرگ در اين منطقه ايجاد كرده است.
طبق اعلام فرمانداري اين شهرستان بيش از 85 درصد طرحهاي سفر استاني دولت در نور اجرايي و عملياتي شد.
" مجيد حسيني" دانشجوي تنكابني در گفت و گو با خبرنگار ايرنا ، ارتباط چهره به چهره مردم با رييس جمهوري را در انقلاب اسلامي بي سابقه و بسيار مهم دانست و گفت : اين ارتباط موجب دلگرمي و شناسايي دردها و مشكلات بدون ضوابط اداري است.
" مهران سالاري " كارمندي از شهرستان نور به ايرنا گفت : حضور مستمر و مداوم مسوولان ارشد نظام ، پيوند مردم و مسوولان را تحكيم مي بخشد.
وي بر لزوم رفع بيكاري و ايجاد اشتغالزايي و رفع محروميتها در فرايند تصويب و اجراي طرحهاي مصوب استاني هيات دولت تاكيد كرد.
وي يادآور شد : سفرهاي استاني دولت، انديشه هاي مردم محور و عدالت محور رييس جمهور دكتر احمدي نژاد در تاريخ سياسي ايران ماندگار خواهد بود.
ك/4 506/7515/624/621 شماره 373 ساعت 12:41 تمام
 سه شنبه 7 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 476]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن