تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على هرگاه عالِم با تقوا و توبه كار نباشد، موعظه اش از دل مردم مى لغزد همچنانكه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816170899




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آخرين اخبار از نيمكت‌هاي لرزان


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: آخرين اخبار از نيمكت‌هاي لرزان
فوتبال- كريم اعظمي:
هفته دوازدهم ليگ‌برتر روز تلخي را براي سپاهان، سايپا، داماش گيلان و پاس همدان رقم زد.

تا انگين فيرات، رضا فروزاني و وينگو بگوويچ در آستانه اخراج قرار بگيرند و بيژن ذوالفقارنسب هم از سمت خود استعفا كند تا مسئولان داماش در فكر آوردن يك مربي جديد باشند.

ساكت، تحت فشار هيأت‌مديره

سپاهاني‌ها به هيچ‌عنوان تصور نمي‌كردند كه پس از جدايي لوكا بوناچيچ ديگر روزهاي خوش گذشته را تجربه نكنند. آنها با آوردن ويراي برزيلي، ليگ‌برتر، ليگ قهرمانان آسيا و جام‌حذفي را در فصل گذشته از دست دادند و آمدن فيرات هم كه سابقه سرمربيگري در هيچ ‌تيمي را نداشت يك اشتباه بزرگ بود و حالا اين مربي هم در آستانه اخراج قرار دارد.

سپاهان هفته گذشته در يك بازي خانگي مغلوب پيكان شد و اين هفته هم در ورزشگاه آزادي به پرسپوليس باخت تا شايعات درخصوص اخراج فيرات شدت بيشتري بگيرد.
براي سپاهان اما يك قصه تكراري وجود دارد و آن هم اخراج سرمربي است. آنها در اين چند سال از لحاظ مالي قراردادهاي سنگيني را با مربيان خارجي امضا كردند و حالا براي كنار گذاشتن فيرات بايد حق و حقوق او را به طور كامل پرداخت كنند.

اين موضوع به هيچ عنوان براي اعضاي هيأت‌مديره سپاهان خوشايند نيست و گفته مي‌شود كه محمدرضا ساكت مديرعامل باشگاه تحت فشار اعضاي هيأت‌مديره قرار گرفته و آنها از روند انتخاب سرمربي پس از جدايي بوناچيچ به شدت ناراضي‌اند.

براي سپاهان شايد كنار گذاشتن فيرات يك تصميم منطقي باشد ولي مسائل مالي اجازه نمي‌دهد كه ساكت با اين موضوع به‌راحتي كنار بيايد و به فكر آوردن مربي جديد باشد.
بعد از شكست خانگي سپاهان مقابل پيكان شايعات زيادي درخصوص رسول كربكندي در اين تيم شنيده شد و حالا اين موضوع به طور جدي‌تري عنوان شده و گويا اين مربي گزينه اصلي سپاهان است.

البته ساكت در اين چند سال نشان داده كه به هيچ عنوان موافق مربي داخلي نيست ولي هيأت‌مديره سپاهان بعيد به نظر مي‌رسد كه اين‌بار با حضور مربي خارجي در اين تيم موافقت كند. هنوز اتفاقي درخصوص فيرات نيفتاده و هيأت‌مديره تصميمي در مورد اخراج اين مربي نگرفته و حتي گفته مي‌شود كه شايد سپاهاني‌ها تا بازي بعدي به اين مربي فرصت بدهند. در ضمن شايعاتي هم شنيده مي‌شود كه شايد يك مربي اصفهاني به عنوان دستيار به كادر فني سپاهان اضافه شود.

كربكندي كه حالا شايعه رفتنش به سپاهان بيش از گذشته شنيده مي‌شود در گفت‌وگو با همشهري اين موضوع را تكذيب مي‌كند. او مي‌گويد: «هيچ مذاكره‌اي با سپاهان نداشته‌ام و اين مسائل فقط در حد شايعه است. البته اگر آنها خواهان مذاكره باشند به طور حتم شرايط را بررسي خواهم كرد.»

ذوالفقارنسب، گزينه اصلي سايپا

حتي رفتن پير ليت‌بارسكي هم بحران سايپا را از بين نبرده و آنها با كادر فني جديد هم همچنان مي‌بازند. سايپا با رضا فروزاني و جواد منافي، مربيان مورد علاقه دايي فعلاً روندي نزولي دارد و شكست خانگي مقابل مقاومت سپاسي به هيچ عنوان نمي‌تواند براي نارنجي‌پوشان قابل هضم باشد.

آخرين اخبار از باشگاه سايپا حاكي از آن است كه علي دايي اصرار زيادي دارد تا فروزاني و منافي حداقل تا بازي بعدي هدايت اين تيم را برعهده داشته باشند. از طرفي سجادي مديرعامل سايپا فعلاً تمايلي براي عوض‌كردن كادر فني ندارد ولي گفته‌مي‌شود كه سايپايي‌ها مذاكراتي را با بيژن ذوالفقارنسب انجام داده است.

بعيد به نظر مي‌رسد تا قبل از بازي با مس كرمان تغييري در كادر فني سايپا
به وجود بيايد ولي شكست در بازي بعدي به طور حتم همه چيز را تغيير خواهد داد. ذوالفقارنسب كه مي‌گويند استعفايش از داماش بي‌ربط به احتمال پيوستنش به سايپا نيست در اين خصوص مي‌گويد: «استعفاي من ربطي به سايپا نداشت و هيچ مذاكره‌اي هم با اين تيم انجام نداده‌ام و اصلاً بعيد مي‌دانم كه با آنها صحبت كنم چون فعلاً مي‌خواهم استراحت كنم.»

استيلي: به داماش نمي‌روم

پس از تغيير و تحولاتي كه در پگاه گيلان صورت گرفت و اين تيم به داماش تغيير نام داد، احتمال مي‌رفت كه كادر فني هم تغيير كند ولي ذوالفقارنسب قبل از اينكه اخراج شود استعفا داد و حاضر نيست ديگر در اين تيم كار كند. او مي‌گويد: «قطع همكاري به نفع هر دوطرف است و يك سري مسائل كه دوست ندارم راجع به آنها حرف بزنم باعث شد تا استعفا بدهم.»

از حميد استيلي اما به عنوان اصلي‌ترين گزينه داماش نام برده مي‌شود اما مربي سابق پرسپوليس مي‌گويد: «من مدتي پيش با آقاي عابديني حرف زدم و از لطف ايشان ممنونم ولي با صراحت گفتم كه نمي‌توانم به داماش بروم چون در تهران به دنبال كارهاي شخصي‌ام هستم و قرار است يك ماه ديگر هم به برزيل و هلند بروم تا در كلاس‌هاي مربيگري شركت كنم.»

در شرايطي كه استيلي به داماش پاسخ منفي داده است، مسئولان اين باشگاه درصدد انتخاب چند گزينه هستند و مي‌گويند استانكو هم شانس زيادي براي آمدن به اين تيم دارد. البته جالب اينجاست كه عابديني هنوز با استعفاي ذوالفقارنسب موافقت نكرده است.

پورحيدري:‌ از وينگو حمايت مي‌كنم

پاس همدان كه در يك بازي خانگي چهار گل از استقلال تهران خورد اين‌بار در خارج از خانه با 5 گل از فولاد خوزستان شكست خورد تا بگوويچ هم درآستانه بركناري قرار بگيرد.
منصور پورحيدري، مديرفني پاس همدان اما با قاطعيت از بگوويچ حمايت مي‌كند. او مي‌گويد: «ما به هيچ عنوان علاقه‌اي به تغييرات نداريم و از بگوويچ حمايت مي‌كنيم.»

پورحيدري تاكيد مي‌كند: «در اين دوبازي شرايطي به وجود آمد كه نتوانستيم انتظارات را برآورده كنيم ولي فوتبال هميشه غيرقابل پيش‌بيني است و بايد منتظر هر اتفاقي باشيم.» عضو سابق هيأت‌مديره استقلال و مديرفني پاس در پايان گفت: «با قاطعيت مي‌گويم كه به هيچ عنوان قصد تغيير سرمربي را نداريم.»
 سه شنبه 7 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن