تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820976325




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ريئس اداره آموزش و پرورش منطقه رودهن: تامين ،تربيت و نگهداري نيروي انساني مهمترين امر در آموزش است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: ريئس اداره آموزش و پرورش منطقه رودهن: تامين ،تربيت و نگهداري نيروي انساني مهمترين امر در آموزش است
رودهن- خبرگزاري ايسكانيوز: نادر محمودپور رئيس ادره آموزش و پرورش منطقه رودهن گفت:تامين ،تربيت و نگهداري نيروي انساني از هر حيث ،مهمترين امر در تربيت معلم است و براي نگهداري اين نيرو بايد در او رضايت ايجاد بكنيم .
به گزارش روز سه شنبه گروه علمي فرهنگي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران: انجام اقدامات رفاهي شامل،ايجاد شركت تعاوني فرهنگيان،خانه معلم ، تهيه و ايجاد مهمان سرا خصوصا در شمال كشور جهت تفرج و غيره از جمله برنامه هاي آموزش و پرورش رودهن در راستاي ارتقاء سطح رفاه معلمان مي باشد.
وي افزود:تهيه زمين، مسكن، وام هاي بانكي ، ارائه اجناس قسطي از جمله اهدافي است كه براي افزايش سطح رفاه فرهنگيان در نظر گرفته شده است.
محمودپور بااشاره به شان و منزلت معلم اظهار داشت:در اين سازمان با تمامي عزيزان فرهنگي همكار هستيم و اميدواريم تا با توجه به مديريت مشاركتي و تلاش همگام ، در توسعه و گسترش علم و فرهنگ در منطقه كارنامه درخشاني را ارائه دهيم .
وي اضافه كرد: برنامه ريزي هاي صورت گرفته براي رشد علمي و فرهنگي دانش آموزان بايد به گونه اي باشد كه از خدمتگزار تا مدير بتوانند از نظر تربيتي و نگرش هاي فرهنگي خصوصا زمينه هاي مذهبي در آنان تاثير گذار باشند و در اين راستا در كنار مسائل آموزشي ، در خصوص نگرشهاي مذهبي دانش آموزان نيز برنامه هايي مد نظر داريم.
وي ادامه داد:براي بالا بردن سطح كيفي دانش آموزان سعي كرديم تا آنجايي كه امكان دارد ، دست مديران را باز بگذاريم و در برنامه ريزي ها آنان را سهيم كنيم.
رئيس اداره آموزش و پرورش منطقه رودهن افزود: با توجه به اين مطلب كه در شهر دانشگاهي قرار داريم مي توانيم از كارشناسان تعليم و تربيت و اساتيد مجرب و اهل فن، در تعليم اولياي دانش آموزان در قالب آموزش خانواده و انجام پرسش و پاسخ هاي علمي ، اجتماعي، فرهنگي، هنري و غيره براي دانش آموزان استفاده كنيم.
وي اضافه كرد : همچنين براي ارتقاي سطح كيفي همكاران فرهنگي نيز برنامه هايي از قبيل كلاس هاي ضمن خدمت در نظر گرفته شده است .
وي در پايان اعلام كرد: براي جذب مشاركت هاي مردمي و ايجاد علاقه و انگيزه در خيرين مدرسه ساز نيز طرح ها و برنامه هاي اتخاذ شده تا با ايجاد اين طرح ها خيرين بيشتري را ترغيب به امر مدرسه سازي كنيم تا با كمك و ياري آنان بتوانيم معدود مدارس 2 شيفت را نيز به يك شيفت تبديل كنيم./120
ايرج صادقعلي
 سه شنبه 7 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 190]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن