تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820649272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فردا روز ديدار است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فردا روز ديدار است
اين روزها در لرستان همه چيز رنگ و بويي ديگر به خود گرفته، مردم در نقاط مختلف پر جنب و جوشتر از هميشه در حال آماده شدن براي حضور رييس جمهوري محبوب كشور و هيات دولت در جمع صميمي خودشان هستند.


آري فردا روز ديدار با مرد عدالت گستر، مهرورز، خواهان توسعه و پيشرفت است كسي كه نداي عدالت و صداقت را در تمامي عرصه گيتي گسترانده تا همه مردم در آسايش و رفاه باشند.
او به لرستان سفر مي كند تا بار ديگر ضمن ديدار با مردم، براي توسعه، عمران و آباداني لرستان گام بردارد و چهره فقر و محروميت را از اين استان بزدايد.
رييس جمهوري بار ديگر به خطه سرسبز لرستان مي آيد تا از نزديك با مشكلات مردم ولايتمدار، سلحشور و دوستدار ولايت فقيه و نظام ديدار كند و با تصويب مصوبات زمينه شكوفايي لرستان را فراهم كند.
مرد سخت كوش، فعال، ساعي، پرتلاش، خواهان عدالت و مهرورزي فردا مي آيد و با گام هاي كارساز خود در جهت رفع تنگناها و گرفتاري هاي موجود مردم لرستان تدبير بينديشد.
لحظه ديدار نزديك است، لحظه اي كه براي رييس جمهوري و مردم مملو از عشق، علاقه و دوستي است.
استان لرستان با بيش از 28 هزار كيلومتر مساحت فردا ميزبان رييس جمهوري و هيات دولت است تا با تصويب طرحهاي اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي گامي در زمينه رشد و توسعه استان فراهم شود.
لرستان از ابعاد گوناگون داراي مشكلات فراواني است كه خوشبختانه در دولت عدالت محور نهم در جهت رفع اين مسايل در استان قدمهاي موثري برداشته شده است.
فقر، محروميت، بيكاري، نبود صنايع بزرگ، تعطيلي برخي كارخانه ها، نبود توسعه اقتصادي و آسيب ها و ناهنجاري هاي اجتماعي از جمله مشكلاتي است كه مردم ولايتمدار لرستان با آنها دست و پنجه نرم مي كنند و فردا منتظر حضور پر مهر و محبت دكتر محمود احمدي نژاد رييس جمهوري براي توجه خاص به اين استان محروم هستند.
آري اكنون كه رييس جمهوري ارزشي ايران اسلامي، لرستان را به عنوان استان شايسته خدمت انتخاب كرده مردم با پاس داشتن اين تفكر به استقبال از وي خواهند رفت.
برخي از مردم لرستان مي گويند: حضور رييس جمهوري در لرستان نشانه دلگرمي و نشاط مردم مي شود و در صورتي كه نگاه نو و جديدي براي شكوفايي و توسعه داشته باشد مردم نيز با آرامش به زندگي خود ادامه خواهند داد.
آنان مي گويند: مردم لرستان از مشكلات فراواني رنج مي برند كه توجه ويژه دولت عدالت محور نهم به اين مسايل مي تواند در جهت رفع آنها بسيار كارساز باشد.
يك شهروند خرم آبادي مهمترين مشكل اين استان را بيكاري جوانان عنوان كرد و گفت: دولت عدالت گستر دكتر احمدي نژاد مي تواند با يك تصميم قاطع و موثر اين معضل لرستان را برطرف كند.
"رامين احمدي" افزود: جوانان لرستاني استعدادهاي فراواني در زمينه هاي مختلف دارند اما به دليل نبود صنايع بزرگ و اشتغالزا و شغل مناسب با مشكلات جدي روبه رو هستند.
ديگر شهروند لرستاني گفت: از رييس جمهوري اسلامي ايران كه منادي عدالت در كشور است مي خواهيم كه در مصوبات دور جديد طرحهايي براي اشتغالزايي جوانان تحصيل كرده تصويب كند.
"عبدالرضا محمودي" اضافه كرد: تمامي تاسيسات زيربنايي در استانهايي غير از لرستان ايجاد شده و همين ناعدالتي باعث شده تا جوانان لرستاني امروز بيكار باشند.
به اميد روزهايي كه ديگر ابرهاي سياه فقر و تنگدستي بر آسمان اين ديار سايه نيفكند و مردم لرستان نيزهمچون ديگر مناطق برخوردار كشور از امكانات مناسب رفاهي اجتماعي برخوردار باشند.
استان لرستان روز چهارشنبه ميزبان رييس جمهوري است و دراين سفر دو روزه سخنراني در جمع مردم خرم آباد، ديدار با خانواده علما و ايثارگران، بازديد ازچند طرح دوراول سفر و يك روستااDس ثDس برگزاري كارگروههاي تخصصي، ديدار چهره به چهره با مردم، تشكيل جلسه هيات دولت در مركز استان ومصاحبه پاياني براي تشريح مصوبات دور دوم صورت مي گيرد.
ك/4 7268/551/640 شماره 041 ساعت 08:59 تمام
 سه شنبه 7 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن