تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815265080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه كيهان// گردش به راست خيلي خطرناك است؟!// پاسخ «سازمان» به شيخ اصلاحات// وكلاي مدافع كمپين شتر مرغي از راه رسيدند// طلايي: دو شرط براي نامزدي قاليباف// بايد دعاي ديگري بكنيد!


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اخبار ويژه كيهان// گردش به راست خيلي خطرناك است؟!// پاسخ «سازمان» به شيخ اصلاحات// وكلاي مدافع كمپين شتر مرغي از راه رسيدند// طلايي: دو شرط براي نامزدي قاليباف// بايد دعاي ديگري بكنيد!
خبرگزاري آريا- كيهان در شماره امروز خود (7 آبان)، اخبار ويژه زير را درج كرده است.

گردش به راست خيلي خطرناك است؟!(خبر ويژه)

« بايد با كسب قدرت اهداف كلان را در كشور و جامعه پيگيري كرد اما صحبت عده اي را كه مي گويند بايد تحت هر شرايطي وارد قدرت شد، تئوري خطرناكي مي دانم و مروجان اين نظريه با اين تحليل گردش به راست خواهند داشت.»

ابوالفضل قدياني عضو شوراي مركزي سازمان مجاهدين انقلاب ضمن بيان مطلب فوق اظهار داشت: حريم خاتمي به عنوان رهبر اصلاحات حريم نظام هم هست(!)

برخلاف اين اظهارات، سازمان مجاهدين انقلاب كه معتقد متعصب قطب بندي چپ و راست بود و از چپ روي حمايت مي كرد، در انتخابات رياست جمهوري سال 76 با جريان سوپرراست (حزب كارگزاران) به ائتلاف رسيد بي آنكه كسي از خطرناك بودن گردش به راست سخن بگويد. القاي «حريم نظام» بودن حريم خاتمي هم در حالي است كه برخي اعضاي سازمان- از جمله بهزاد نبوي- از شعار عبور از خاتمي حمايت كردند و البته در چرخشي ديگر، امروز با آمريت تمام از نامزدي انحصاري خاتمي حمايت مي كنند!

قدياني در گفت وگو با پايگاه اينترنتي وابسته به گروه موسوم به پويش دعوت از خاتمي همچنين گفته است: اصلاح طلبان در زماني كه در قدرت بودند به دليل محدوديت ها نتوانستند با بدنه اجتماع ارتباط برقرار كنند و براي پيروزي در انتخابات تنها نبايد سراغ گروه هاي مرجع رفت بلكه بايد با بدنه اجتماع ارتباط برقرار كرد.

وي همچنين گفت: شخص محوري در انتخابات شيوه مطلوبي نيست اما برنامه محوري هم براي فضايي باز و آزاد است(!) كه در حال حاضر اين امر ميسر نيست و در اين شرايط خاتمي بهترين گزينه ممكن است.

مردم از اصلاحات سرخورده شدند(خبر ويژه)

رئيس گروهك جنبش مسلمانان مبارز ضمن حمايت از نامزد مشترك حزب مشاركت و سازمان مجاهدين انقلاب، گفت: مردم در انتخابات رياست جمهوري گذشته به دليل سرخوردگي از دوران اصلاحات به احمدي نژاد رأي دادند.

حبيب پيمان به پيش شرط هاي خاتمي -كه بعداً از سوي حاميان او انكار شد- اشاره كرد و آن را ناشي از خواست خاتمي براي اختيارات بيشتر ارزيابي كرد و اظهار داشت: متأسفانه به دليل فقدان يك گفت وگوي مؤثر بين نيروهاي اجتماعي، برنامه اي مدون براي ارائه جامعه با هدف تغييرات مسالمت آميز مشاهده نمي شود.

پاسخ «سازمان» به شيخ اصلاحات(خبر ويژه)

عضو مركزيت سازمان مجاهدين انقلاب با پيشنهاد كروبي مبني بر بكارگيري شيخوخيت براي تعيين نامزد اصلاح طلبان مخالفت كرد و با انكار تلويحي نقش كروبي در معرفي خاتمي به عنوان نامزد اصلاح طلبان در سال 76 گفت: اقبال عمومي باعث رئيس جمهور شدن خاتمي شد نه ريش سفيدي بزرگان.

عبدالله ناصري در گفت وگو با خبرنگار «ايلنا»، با اشاره به چگونگي انتخاب كانديداي واحد اصلاح طلبان گفت: ريش سفيدي عنصر مهمي در فعاليت هاي سياسي است اما در درازمدت اگر بخواهد به عنوان عاملي براي كارهاي تشكيلاتي قرار بگيرد نه تنها ناممكن است بلكه بدنه جبهه اصلاحات را با خسارت جدي روبه رو مي كند. وي افزود: بايد براي انتخابات آينده و تعيين كانديداي واحد راهكارهاي مشخصي مانند شوراي حكميت و به خصوص نظرسنجي و ميزان اقبال كانديداها را ملاك قرار داد، نه روش هايي كه نتيجه بخش نيستند.

كروبي كه از او به عنوان شيخ اصلاحات ياد مي شود، از ايثار خود و پادرمياني براي نامزدي خاتمي در سال 76 و همچنين درپيش گرفتن شيوه ريش سفيدي براي رفع برخي بحران ها و چالش هاي حاد اصلاح طلبان به عنوان نقاط قوت خويش ياد مي كند كه در مصاحبه اخير وي با شهروند امروز هم مشهود است.

مذاكره با آمريكا هرگز(خبر ويژه)

در پي طرح مكرر اين ادعا توسط رسانه هاي غربي كه دولت بوش پيش از پايان دوره رياست جمهوري خود به دنبال ارائه درخواست گشايش دفتر حافظ منافع در ايران است، برخي منابع مطلع در پاسخ به پرس وجوي كيهان گفتند ظاهرا وزارت خارجه آمريكا مصوبه اي براي اعزام ديپلمات در قالب يك دفتر خاص انجام امور كنسولي به ايران دارد كه اجراي آن را به زماني پس از 4 نوامبر موكول كرده است. اين منابع تاكيد كردند هنوز هيچ درخواست رسمي در اين باره به ايران ارائه نشده و آمريكايي ها بيشتر به اظهارت رسانه اي به منظور تست واكنش ايران بسنده كرده اند. اين منابع در پاسخ به پرسش كيهان در اين باره كه در صورت ارائه درخواست رسمي از جانب آمريكا ايران چه جوابي خواهد داد، تاكيد كردند سياست رسمي و اعلام شده نظام به مصلحت نبودن برقراري رابطه با آمريكا و همچنين هرگونه مذاكره است و اين سياست تغييري نكرده است.

مرعشي: اصولگرايان ماندگارند چون پايگاه اجتماعي دارند(خبر ويژه)

سخنگوي حزب كارگزاران گفت: اختلاف درون جبهه اصولگرايان واقعي است اما ماندگار نيست. مرعشي همچنين گفته است: به نظر من جريان اصولگرايي در كشور ماندگار خواهد بود زيرا پايگاه اجتماعي دارد.

وي همچنين مي گويد: اختلاف ميان اصولگرايان قابل حل است اگرچه واقعي باشد.

مرعشي از جمله سران جبهه اصلاحات است كه پروژه اختلاف افكني در ميان اصولگرايان و تلاش براي يارگيري در برخي از جريان هاي نزديك به كارگزاران را پيگيري مي كند و از اين جهت سخنان وي، سخنان يك فرد مطلع و مجرب! است.

وكلاي مدافع كمپين شتر مرغي از راه رسيدند(خبر ويژه)

ماهيت آمريكايي گروهك موسوم به «كمپين يك ميليون امضا» بيش از گذشته آشكار شد.

به دنبال دستگيري «ع-م» يك آمريكايي ايراني تبار (متولد لس آنجلس) و از رابطين گروهك مذكور با محافل آمريكا، وزارت خارجه آن كشور با نگراني از لو رفتن عوامل پشت پرده پروژه «كمپين» اقدام به جنجال و هياهو در جهت آزادي سريع تر متهم دستگير شده كرد. رابرت وود سخنگوي وزارت خارجه آمريكا دراين باره ضمن اعلام پيگيري موضوع تصريح كرد «ما در كنار همه كساني كه در ايران مشغول دفاع از حقوق بشر و عدالت هستند، ايستاده ايم.» همچنين محمدعلي دادخواه از عناصر گروهكي كه پيگير بازداشت نامبرده است به دويچه وله گفت: فرزانگي ايجاب مي كند در مورد دانشجويان خارج از كشور به جهت حفظ اعتبار قوه قضائيه، امكان آزادي وي فراهم شود». حمايت صريح وزارت خارجه آمريكا از متهم ياد شده و ادعاي دفاع وي از حقوق بشر و عدالت در ايران- با مختصات آمريكايي!- در حالي است كه محافل رسانه اي بيگانه طي روزهاي اخير سعي كرده اند «ع-م» را به عنوان يك دانشجوي كاليفرنيايي كه صرفاً در حوزه پژوهش زنان فعاليت مي كند معرفي كنند.

گفتني است كمپين ياد شده كه چند سال است با پوشش دفاع از حقوق زنان و برابري خواهي راه اندازي شده عملاً در جذب مخاطب به شكست انجاميده و از جمله دلايل شكست، وابستگي برخي از بانيان آن به بيگانگان و رژيم ديكتاتوري پهلوي است.

تناقض جالب درباره «ع-م» متهم بازداشت شده اين است كه رسانه هاي ضدانقلاب و محافل آمريكايي وقتي مي خواهند از او چهره مبارز حقوق بشري بسازند بر ايراني بودن وي تأكيد مي كنند و هنگامي كه بر آزادي او تأكيد مي كنند تابعيت آمريكايي وي را مورد تأكيد قرار مي دهند.

انتخابات براي اصلاح طلبان آزاد است(خبر ويژه)

رئيس كميسيون اصل نود مجلس ششم برغم ادعاي پي درپي دوستان اصلاح طلب خود تاكيد كرد كه شرايط آزاد براي حضور اصلاح طلبان در انتخابات رياست جمهوري آينده فراهم است. حسين انصاري راد كه با سايت ضد انقلابي روز آنلاين گفت وگو كرده است، تاكيد كرد: «وضعيت براي اصلاح طلبان در شرايط انتخابات نسبتا آزاد فراهم است.» اصلاح طلبان پيش از اين بارها شكست هاي سياسي خود را به آزاد نبودن انتخابات نسبت داده اند اما هيچگاه قادر به ارائه دلايلي روشن براي اثبات اين ادعا نبوده اند، ضمن اينكه از سال 82 تاكنون اين طيف در انتخابات هايي كه به اعتراف خودشان كاملا آزاد بوده نيز با عدم اقبال مردم مواجه شده و ناكام مانده اند. انصاري راد در ادامه اين گفت وگو اظهار داشت «خاتمي «تنها شخصي» است كه مي تواند از جانب اصلاح طلبان كانديدا شود.»

طلايي: دو شرط براي نامزدي قاليباف(خبر ويژه)

عضو شوراي شهر تهران حضور محمدباقر قاليباف در انتخابات رياست جمهوري را مشروط به دعوت نخبگان و فضاي حاكم بر جامعه كرد.

مرتضي طلايي در گفت وگو با يك خبرگزاري وابسته به اصلاح طلبان ضمن ستايش از «ظرفيت مديريتي قاليباف» گفت: حضور قاليباف در انتخابات به شرايطي از جمله دعوت نخبگان و فضاي حاكم بستگي دارد.

وي همچنين از اخذ پروانه فعاليت «جمعيت اصولگرايان اصلاح طلب» در آينده نزديك خبر داد و گفت: جمعيت پس از اخذ مجوز، مواضع خود را درباره انتخابات رياست جمهوري اعلام مي كند.

بايد دعاي ديگري بكنيد!(خبر ويژه)

بيماري موقتي رئيس جمهور ناشي از حجم و فشردگي كارها، باعث ذوق زدگي بي دليل رسانه هاي ضدانقلاب خارجي و برخي رسانه هاي مدعي اصلاحات در داخل شد.

در اين زمينه برخي رسانه هاي آمريكايي و اروپايي به همراه شماري از رسانه هاي داخلي همسو با اشاره به بيماري جزئي هفته گذشته دكتر احمدي نژاد و عدم حضور در يكي از برنامه هاي از پيش اعلام شده، اين ذوق خود را به عنوان تحليل منتشر كردند كه احتمالاً وي نامزد انتخابات نخواهد شد. تمركز بر بيماري موقت احمدي نژاد پس از آن صورت گرفت كه جريان زنجيره اي مذكور از پروژه عبور از احمدي نژاد از سوي اصولگرايان كاملاً نااميد شد.

گفتني است رئيس جمهور در حاشيه ديدار با استانداران خطاب به خبرنگاران گفت: «خستگي و كسالت به اين دولت راهي ندارد. البته ما هم مانند بقيه گاهي سرما مي خوريم اما كسالتي نداريم و خيلي سرحاليم».

فارغ از اينكه برنامه هاي بعدي رئيس جمهور سلامت كامل جسماني او را نشان داد، بايد به دشمنان ملت و عناصر بيگانه از مردم گفت كه مشكل شما سرزندگي ملت و آرمان هاي آنهاست و اين مشكل لاينحل است.

مي گويند معلمي شنيد كه دانش آموزي آرزوي بيماري و كسالت او را مي كند تا كلاس تعطيل شود، در گوش او گفت دعا كن پدرت بميرد وگرنه تا اين مدرسه و نظام آموزش و پرورش است، مشكل تو برطرف نخواهد شد
 سه شنبه 7 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 250]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن