تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820768971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رضا یزدانی: میخواستم خداحافظی کنم


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: دارنده دو مدال برنز جهان گفت: مربیان تیم ملی به من اعتماد کردند و امیدوارم با عملکردم در رقابتهای جام جهانی نشان دهم که آنها اشتباه نکرده اند.

رضا یزدانی کشتیگیر آزادکار وزن 84 کیلوگرم در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: پس از رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد در سال گذشته به علل مختلف از جمله مصدومیت مدتها از میادین کشتی دور بودم.

دارنده مدال برنز رقابتهای جهانی 2006 گوانگژو ادامه داد: در این مدت با مشکلات زیادی روبرو شدم که فرصت فکر کردن به کشتی یا هر موضوع دیگری از من سلب شد خیلی به آب و آتش زدم تا دوباره به صحنه اول بازگردم. ولی هر بار مشکلی پیش می آمد و حتی تصمیم گرفتم که از دنیای قهرمانی خداحافظی کنم.

وی تصریح کرد: به هرحال مشکلاتم برطرف شد و پس از حضور در رقابتهای لیگ با دیدگاه مثبت کادر فنی تیم ملی کشتی فرصت حضور در رقابتهای جام تختی را پیدا کردم و می دانستم که تنها در صورت قهرمانی می توانم به تیم ملی برگردم به هر حال این مهم اتفاق افتاد و ملی پوش تیم ایران در رقابتهای جام جهانی اینبار در یک وزن بالاتر در وزن 96 کیلوگرم شدم.

دارنده مدال برنز رقابتهای جهانی 2007 باکو تاکید کرد: همیشه آرزویم موفقیت تیم ملی است. تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در جام جهانی روسیه پشت سرگذاشتم و برای حضور دراین رقابتهای آماده ام و برای کسب بهترین نتیجه می جنگم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در هر میدانی که کادر فنی تیم ملی تشخیص بدهند شرکت می کنم و مانند یک سرباز تابع تصمیم کادر فنی هستم و برای رقابتهای جهانی مسکو نیز آماده ام و امیدوارم کشتی های خوبی را در این رقابتها به نمایش بگذارم.

رضا یزدانی دارنده دو مدال برنز جهان پس از رقابتهای جام جهانی سال گذشته که در تهران برگزار شد مدتها از میادین کشتی دور بود و بتازگی با مجوز کادر فنی تیم ملی توانست در جام تختی در یک وزن بالاتر و وزن 96 کیلوگرم به میدان برود و با کسب مدال طلا مجوز حضور در رقابتهای جام جهانی روسیه که از امروز 15 اسفندماه و به مدت دو روز با شرکت هشت تیم برتر دنیا در مسکو برگزار می شود، بدست آورد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن