تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815812770




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سعيدلو: كاشاني گزينههاي مديرعاملي پرسپوليس را به زودي معرفي خواهد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: رئيس سازمان تربيتبدني گفت: قرار است كاشاني به زودي اسامي چند گزينه مورد نظر براي مدير عاملي پرسپوليس را به من اعلام كند.

علي سعيدلو در حاشيه افتتاحيه مسابقات بوكس قهرماني جوانان آسيا در گفت و گو با فارس اظهار داشت: بحث مديريت سعيد آذري در راس باشگاه پرسپوليس، آن چيزي بود كه از سوي روزنامه هاي مطرح شد.

رئيس سازمان تربيت بدني در پاسخ به مذاكرات مستقيم كاشاني با او براي مديرعاملي آذري خاطر نشان ساخت: اصلاً چنين چيزي وجود ندارد و مذاكره اي با من صورت نگرفته است. كاشاني چند گزينه را براي اين پست در نظر دارد كه قرار است به زودي اسامي آن را در اختيار ما بگذارد.

معاون رئيس جمهوري درباره ايجاد تغييرات در هيات مديره استقلال تصريح كرد: وضع اين باشگاه خوب است و هيات مديره و مدير عامل آن عملكرد مطلوبي داشته اند. هميشه بعد از برد و باخت تيم ها، انتقاداتي وجود دارد كه مراجعي براي رسيدگي به آنها وجود دارند.

وي افزود: همانطور كه بعد از بازي استقلال با استيل آذين خواستيم داوري ها بازنگري شده و نتايج آن اعلام شود. صعود 4 تيم به جام باشگاه هاي آسيا نشان مي دهد كه عملكرد تيم ها خوب بوده و بايد با همين سرعت به سمت جلو حركت كنند. نيازي به تغيير در باشگاه استقلال وجود ندارد.

سعيدلو يادآور شد: براي ديدار بازي ايران و تايلند از نمايندگان باشگاه ها خواسته بودم كه حضور و آناليز لازم را داشته باشند.

رئيس سازمان تربيت بدني در خصوص قطعيت واگذاري آكادمي بينالمللي پينگپنگ به فدراسيون تكواندو اظهار داشت: با توجه به واگذاري مركز توسعه و گسترش جهاني به فدراسيون تكواندو ايران و محدوديت زماني، بايد مكاني به آنها تعلق مي گرفت؛ در مذاكره با سجادي قرار شد كه آكادمي پينگپنگ براي اين منظور اختصاص يابد.

وي تاكيد كرد: اين در حقيقت يك نوع بازنگري در ساخت و سازهاست. با اينكه دولت سرمايه گذاري خوبي در اين زمينه انجام داده است؛ اما بيشتر فدراسيون هاي ما با كمبود جا مواجه هستند و شرايط مطلوبي ندارند.برنامه ما اين است كه 6 ماه اول سال آينده اين نواقص را جبران كنيم.
سعيدلو در پاسخ به مخالفت سرپرست فدراسيون پينگ پنگ با واگذاري آكادمي به تكواندو خاطرنشان ساخت: او نيز با سجادي به توافق مي رسد. سعي مي كنيم يك مكان جديدي را در اختيار فدراسيون پينگپنگ قرار خواهيم داد تا آنها نيز بتوانند برنامههاي بين المللي خود را انجام دهند.

وي در پاسخ به اينكه سالن افراسيابي كه قبلاً خانه كاراته بود چطور به فدراسيون جودو واگذار شده است، افزود: اصلاً تصميم نداريم تجهيزاتي را از يك فدراسيون گرفته و به يك فدراسيون ديگر بدهيم. اين سالن ها فراخور برنامه هاي فدراسيون هاي مختلف به آنها واگذار مي شود. سالن افراسيابي نيز براي برگزاري مسابقات مختلف در اختيار جودو قرار مي گيرد.

رئيس سازمان تربيت بدني درباره انتخاب سرپرست براي فدراسيون ژيمناستيك گفت: رئيس فدراسيون در حال انجام امور است. به تازگي با محتشمي جلسه داشته و كارهاي محوله را به او مشخص كرده ايم. البته من به هيچكس قول نمي دهم كه تا برگزاري مجمع باشد، اگر رئيس فدراسيوني خوب كار كند به او كمك مي كنيم و اگر كم كاري كند، قطعيت حضورش را تضمين نخواهيم كرد.

سعيدلو با اشاره به ميزباني ايران در چهارمين دوره مسابقات بوكس آماتوري جوانان تصريح كرد: با توجه به شركت 19 كشور در اين دوره، فدراسيون ايران توانسته ميزباني مسابقات خوبي را برعهده بگيرد. خوشبختانه ظرفيت جوانان ايراني در همه رشته هاي ورزشي بالاست.

وي تاكيد كرد: در تلاشيم تا زمينه را براي پيشرفت بيشتر آنها به ويژه در رشته هاي رزمي فراهم كنيم. اين رشته ها هم در بعد قهرماني و هم در قسمت همگاني مي توانند بسيار تاثيرگذار باشند.نايب قهرماني جهان در تكواندو و ووشو و قهرماني آسيا در كاراته از مهمترين توفيقات ورزشي امسال بود.

رئيس سازمان تربيت بدني در پاسخ به اينكه به قدر مدال آوري به فدراسيون هاي رزمي توجه نمي شود، گفت: بايد در رشته هاي مختلف سرمايه گذاري كرده و سعي مي كنيم يك نوع تعادل ايجاد كنيم. قدر 2 كشور ظرفيت و پتانسيل ورزشي داريم و بايد كار را از دبستان و دبيرستان شروع كنيم تا در آسيا و جهان جايگاه ثابتي را داشته باشيم.

وي تصريح كرد: مي كوشيم حتي به فدراسيون هايي كه مدال آور نيستند نيز توجه كنيم. فدراسيون هاي رزمي نيز بايد طوري عمل كنند كه همواره رده هاي اول مسابقات جهاني را در اختيار داشته باشند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن