تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816353622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بعد از داماش نوبت سايپا و سپاهان است


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: بعد از داماش نوبت سايپا و سپاهان است


سرمايه: از فرداي روزي كه شركت داماش امتياز باشگاه پگاه گيلان را خريداري كرد اين شايعه در رشت پيچيده بود كه عمر مربيگري بيژن ذوالفقارنسب در اين تيم به پايان رسيده البته نتايج نه چندان مناسبي كه او با پگاه گرفته بود، باعث شده بود از زمان مديريت «شاو» بحث قطع همكاري با ذوالفقارنسب مطرح شود. با اين همه، حضور امير عابديني در رشت باعث شد پروژه كناره گيري ذوالفقارنسب از اين تيم گيلاني با سرعت بيشتري پيگيري شود.

گفته مي شد امير عابديني منتظر كناره گيري ذوالفقارنسب است تا هرچه زودتر مربي دلخواهش را به رشت بياورد. بالاخره اين نكته را همه مي دانند كه عابديني علاقه زيادي به دخالت در امور فني دارد و اين مساله با شخصيت بيژن ذوالفقارنسب جور در نمي آيد. هرچند عابديني طي اين مدت هرجا كه صحبت كرده از سرمربي تيمش حمايت كرده با اين همه معلوم بود عمر همكاري اين دو نفر با هم چندان طولاني نخواهد بود. باخت داماش به ابومسلم هم مزيد بر علت شد تا بيژن ذوالفقارنسب كناره گيري اش از داماش را اعلام كند. سرمربي مستعفي داماش در توضيح تصميمش به مهر مي گويد: «انتقال پگاه به داماش بيش از چهار ماه طول كشيد كه اين قضيه در تيم تاثير منفي گذاشت. تيم ما هم بعد از گذشت چند هفته از آغاز مسابقات خواسته يا ناخواسته درگير اين مساله شد و مانند شمعي سوخت و آب شد. مشكلات بيروني باعث ضعيف شدن تيم شد.» البته به نظر مي رسد اين انتقال تنها دليل قطع همكاري ذوالفقارنسب با داماش نباشد. شايد شعارهايي كه در ورزشگاه هاي رشت عليه ذوالفقارنسب و به نفع نادر دست نشان، سرمربي فصل قبل پگاه، به گوش مي رسيد دكتر را در تصميمش مطمئن تر كرده: «قصد توهين به مردم رشت را ندارم اما متاسفانه عده اي در ورزشگاه اين شهر بودند كه تحريك مي شدند تا عليه تيم شعار بدهند و مانع از موفقيت تيم شهرشان شوند.» حالا كه ذوالفقارنسب رشت را ترك كرده امير عابديني مي تواند گزينه مورد نظرش را به گيلان بياورد. عابديني ديروز اعلام كرد حميد استيلي اصلي ترين گزينه او براي سرمربيگري داماش است. با اين همه مديرعامل داماش فكرش را نمي كرد كه استيلي به پيشنهاد او جواب رد دهد.
مربي سابق پرسپوليس به عابديني پيغام داده كه به دليل مشكلات خانوادگي نمي تواند در جايي غير از تهران مربيگري كند. با منتفي شدن حضور استيلي در داماش از نام حجازي به عنوان گزينه ديگر گيلاني ها نام برده مي شود. رابطه خوب او با اصغر حاجيلو، مدير داخلي و سرپرست داماش، بر هيچ كس پوشيده نيست و حالا كه حجازي تيمي ندارد و سال ها قبل سابقه كار در گيلان را داشته، داماش مي تواند فرصت خوبي براي بازگشت او به فوتبال باشد البته حجازي كه در حال حاضر براي استراحت به شمال رفته هرگونه مذاكره با مسوولان داماش را تكذيب مي كند. فعلاً علي افتخاري به عنوان مربي داماش در كنار تيم خواهد بود.

آخرين فرصت فروزاني

كناره گيري بيژن ذوالفقارنسب از داماش در زمان جالبي رخ داده چراكه همزمان با استعفاي دكتر، سايپا هم بعد از دو تساوي دوباره به مقاومت سپاسي باخت تا مديران سايپا كمتر از قبل به رضا فروزاني اعتماد داشته باشند. ديروز برنا به نقل از يك منبع آگاه در سايپا گزارش داد بازي روز پنجشنبه سايپا مقابل پيام آخرين فرصت رضا فروزاني است و چنانچه تيم او در اين بازي ببازد، او از سرمربيگري اين تيم كنار گذاشته خواهد شد. اين وسط گفته مي شود سايپايي ها با ذوالفقارنسب هم صحبت هايي داشتند هرچند كه دكتر مي گويد: «پيشنهادهايي براي من بوده اما قابل بررسي نيست و فعلاً مي خواهم استراحت كنم.»

سپاهان در مورد فيرات تصميم مي گيرد

به جز سايپا كه خطر اخراج سرمربي تيمش را تهديد مي كند سپاهان هم جزء تيم هايي است كه احتمالاً با يك مربي ديگر ليگ را ادامه مي دهند. انگين فيرات نتوانسته نتايج خوبي با سپاهان بگيرد و اين موضوع براي هواداراني كه هنوز خاطره روزهاي خوب تيم شان با لوكا بوناچيچ را به ياد دارند، پذيرفتني نيست.
هواداران سپاهان علاقه زيادي به بركناري فيرات دارند و باخت اين تيم به پرسپوليس هم مزيد بر علت شده تا شايعه اخراج او با قوت بيشتري پيگيري شود. بصيرت سرپرست سپاهان به سرمايه مي گويد: «ما از نظر فني خوب كار مي كنيم اما نتيجه نمي گيريم. بالاخره بايد انتظار هواداران تيم را هم برآورده كرد.» بصيرت نسبت به انتقاداتي كه از عملكرد فيرات مي شود موضع خاصي نمي گيرد: «اگر سرپرست تيم نبودم راحت تر مي توانستم با شما صحبت كنم.» در حالي كه از رسول كربكندي به عنوان گزينه اصلي جانشين فيرات نام برده مي شود، اين بحث هم مطرح شده كه فيرات دوباره به تيم ملي برخواهد گشت. با اين همه بصيرت از همه چيز بي اطلاع است: «من اين مسائل را براي بار اول است كه مي شنوم. هرگونه تغييرات در باشگاه ما بستگي به نظر هيات مديره دارد.» هيات مديره سپاهان بازي با مس را آخرين فرصت فيرات عنوان كرد.
 سه شنبه 7 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن