تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820439558




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قلعه نويي : پيروزي برابر پيكان مقدمه‌اي براي پيروزي‌هاي آينده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: قلعه نويي : پيروزي برابر پيكان مقدمه‌اي براي پيروزي‌هاي آينده است
ورزش. ورزش‌هاي توپي . فوتبال
سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران با ابراز رضايت از بازي بازيكنانش برابر پيكان، اين پيروزي را مقدمه‌اي براي پيروزي‌هاي بعدي تيمش دانست.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ايرنا، امير قلعه نويي در نشست خبري بعد از ديدار با پيكان قزوين ، ضمن تعريف از حريف، نتيجه به دست آمده را نتيجه اي ايده آل براي تيمش عنوان كرد.

قلعه نويي درباره روند ‪ ۹۰‬دقيقه بازي گفت: بازيكنان پيكان با توجه به آمادگي بالايي كه در اختيار داشتند، در دقيقه‌هايي از بازي فشار زيادي روي دروازه ما آوردند و به همين دليل توانستند دو بار
به گل برسند، اما از آنجا كه بازيكنان ما اين روزها در شرايط مطلوبي به سر مي‌برند، توانستيم بازي را به نفع خودمان تمام كنيم.

سرمربي استقلال با اشاره به اخراج يدالله اكبري اظهار داشت: به طور حتم اخراج اين بازيكن باعث شد تا در دقايق باقي مانده نتوانيم، برنامه‌هاي در نظر گرفته شده را اجرا كنيم، با اين حال خوشحالم كه ديدار دو تيم بالاي جدولي در نهايت به سود استقلال خاتمه يافت تا ما به صدر جدول نزديكتر شويم قلعه نويي در پايان در مورد قرار گرفتن آرش برهاني در صدر گلزنان ليگ برتر گفت:برهاني يكي از بهترين مهاجمان فوتبال ايران در سال‌هاي بعد از انقلاب است و خوشبختانه بعد از صحبت‌هايي كه با اين بازيكن انجام داديم، وي به روزهاي اوجش بازگشته و اميدواريم در ادامه ليگ هم روند فعلي را حفظ كند.

تيم فوتبال استقلال با شكست دادن پيكان در پايان هفته دوازدهم، با ‪۲۱‬ امتياز و اختلاف گل بهتر نسبت به پرسپوليس در رده سوم جدول رده بندي ليگ برتر قرار گرفت.
 دوشنبه 6 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن