تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813202843




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

56 هزار كودك بيرجندي تحت پوشش طرح دندانپزشكي قرار مي گيرند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 56 هزار كودك بيرجندي تحت پوشش طرح دندانپزشكي قرار مي گيرند
بيرجند - خبرگزاري مهر: معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي بيرجند گفت: بيش از 56 هزار كودك بين شش تا 12 سال طي سال تحصيلي جاري تحت پوشش طرح ارائه خدمات دندانپزشكي قرار مي گيرند.

به گزارش خبرنگار مهر در بيرجند، ولي الله زراعتكار بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح ارائه خدمات دندان پزشكي با بيان اينكه بيش از 80 هزار دندان پوسيده در اين تعداد دانش آموز گزارش شده است، تصريح كرد: طي سال جاري بالغ بر 60 هزار بطري دهان شويه در مدارس استان توزيع مي شود.

وي به جايگاه ويژه سلامت دهان و دندان در بين كودكان اشاره كرد و افزود: در اين راستا براي مربيان 120 مهد كودك دوره هاي آموزشي دهان و دندان و وسايل مور نياز در معاينات پزشكي قرار داده شده و حدود چهار هزار مهد كودكي تحت پوشش اين خدمات قرار گرفتند.

معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي بيرجند ويزيت و طرح درمان گرافي پري اپيكال دندان، كشيدن و جراحي دندان شيري و دائمي، آموزش بهداشت دهان و دندان و بروساژ دندانها را از خدمات طرح ارائه خدمات دندان پزشكي عنوان كرد.

زراعتكار تصريح كرد: در سال 85 توسط بيمه خدمات درماني بالغ بر يك هزار و 500 مورد ترميم دندان انجام و در سال گذشته اين طرح به برنامه تبديل شده است.

معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي بيرجند با بيان اينكه مجري طرح ارائه خدمات دندان پزشكي در سال گذشته وزارت بهداشت و درمان كشور بوده است، يادآور شد: طي اين مدت بالغ بر يك هزار و 375 مورد شيار پوشي دندان، 370 مورد فلورايد درماني و سه هزار و 299 مورد ترميم دندان شش انجام شده است.
 دوشنبه 6 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن