تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815217460




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برگزيدگان بخش ميهمان جشنواره فيلم فجر سيمرغ نمي‌گيرند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: برگزيدگان بخش ميهمان جشنواره فيلم فجر سيمرغ نمي‌گيرند
با اينكه پيشتر اعلام شده بود در بخش ميهمان بيست و هفتمين جشنواره فيلم فجر دو سيمرغ بلورين اهدا مي‌شود، قرار است با حذف اين سيمرغ‌ها برگزيدگان اين بخش فقط مورد تقدير قرار بگيرند.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستين خبرها از بيست و هفتيمن جشنواره فيلم فجر حاكي از آن بود كه در اين دوره بهترين كارگردان و فيلم بخش ميهمان سيمرغ بلورين جايزه مي‌گيرند. اما بر اساس تازه‌ترين تصميم دبيرخانه جشنواره برگزيدگان اين بخش سيمرغ نمي‌گيرند و فقط از آنان تقدير مي‌شود.

در بيست و هفتمين جشنواره فيلم فجر 24 سيمرغ بلورين به برگزيدگان بخش سينماي ايران اهدا مي‌شود. در اين دوره علاوه بر سيمرغ زرين كه جايزه ويژه سينماي ايران به اثر برگزيده نگاه ملي است، 16 سيمرغ در بخش سوداي سيمرغ ـ مسابقه سينماي ايران به برگزيدگان اهدا خواهد شد.

سيمرغ‌هاي بلورين اين بخش عبارتند از فيلم، كارگرداني، فيلمنامه، بازيگر زن نقش اول، بازيگر مرد نقش اول، فيلمنامه اقتباسي، فيلمبرداري، تدوين، موسيقي متن، بازيگر زن نقش مكمل، بازيگر مرد نقش مكمل، صداي فيلم، طراحي صحنه و لباس، جلوه‌هاي ويژه، چهره‌پردازي و فيلم كوتاه. امسال در بخش مسابقه فيلم‌هاي اول و دوم نيز دو سيمرغ بلورين فيلم و كارگرداني اهدا مي‌شود.

در جشنواره بيست و هفتم فيلم فجر بخش مسابقه ويدئوسينما (مسابقه آثار ويدئويي) به صورت مستقل برگزار خواهد شد و در آن دو سيمرغ بلورين به بهترين فيلم و كارگرداني اختصاص مي‌يابد. دو سيمرغ بلورين نيز در بخش مسابقه آثار مستند و يك سيمرغ بلورين به بهترين فيلم از نگاه تماشاگران در بخش سينماي ايران اهدا مي‌شود.

در اين دروه جشنواره به مناسبت سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي به منظور ارج نهادن به كوشش‌هاي هنرمندان سينماي پس از انقلاب، دبيرخانه جشنواره ضمن نمايش برخي آثار سينمايي انقلاب با برگزاري آئيني از برگزيدگان تجليل مي‌شود.

بيست و هفتمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر از 12 تا 22 بهمن‌ماه در تهران برگزار مي‌شود.
 دوشنبه 6 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن