تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):معناى گفته كسى كه بسم اللّه‏ مى‏گويد، يعنى نشانى از نشانه‏هاى خداوند را بر خود مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805642382




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

غول كاتالان باز هم متوقف شد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: غول كاتالان باز هم متوقف شد
شروع نااميدكننده بارسلونا در رقابت‌هاي اين فصل لاليگا موجب نگراني مسوولان و هواداران اين تيم كاتالاني شده بود. اين تيم تحت‌ نظر گوارديولاي‌ جوان در هفته اول لاليگا در خانه نومانسيا با نتيجه يك بر صفر مغلوب شد. اين در حالي بود كه آنها پنج روز قبل از اين شكست از سري رقابت‌هاي مقدماتي ليگ قهرمانان با همين نتيجه مغلوب ويسلا كراكو شده بودند.

به نوشته كارگزاران، غول كاتالان هفته دوم لاليگا را هم با كسب تساوي يك - يك مقابل ريسينگ سانتاندر به پايان رساند. گل نزدن براي بارسايي‌ها در اين مدت مشكلي غيرقابل حل به نظر مي‌رسيد. در نتيجه اين نتايج ضعيف گوارديولا و تاكتيك‌هايش زير سوال رفت. عدم گلزني مهاجماني چون ليونل مسي،‌ساموئل اتوئو وگوديانسن طرفداران بارسلونا را به شدت نگران كرده بود.

در اين ميان در كنفرانس‌هاي مطبوعاتي گوارديولا و بازيكناني چون مسي و پويول به هواداران‌شان تعهد دادند گلزني‌هاي بارسلونا شروع خواهد شد و حق هم با آنها بود. پاي بازيكنان باسلونا به گلزني باز شد و شاگردان گوارديولا در شش بازي بعدي خود در لاليگا 23 گل به ثمر رساندند.

سپس از تساوي مقابل سانتاندر،‌ بارسلونا در خانه اسپورتينگ خيخون با نتيجه شش بر يك به پيروزي رسيدند. پس از آن در نوكمپ با نتيجه سه بر دو رئال بتيس را از پيش‌رو برداشتند. آنها در داربي كاتالونيا با دو گل از سد اسپانيول گذشتند.

درخشان‌ترين عملكرد شاگردان گوارديولا به بازي مقابل اتلتيكو باز مي‌گردد. آنها در هفته ششم مقابل تيم خاوير آگيره قرار گرفتند. اتلتيكو كه در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان و لاليگا عملكردي قابل قبول داشت در نوكمپ با دريافت شش گل به خانه بازگشت. اكنون به نظر مي‌رسد هيچ تيمي ياراي مقابله با ماشين گلزني بارسلونا را نداشته باشد.

بارسا چهار‌شنبه شب در شب سوم مرحله گروهي ليگ قهرمانان در خانه بازل با نتيجه پنج بر صفر به پيروزي رسيد. آنها در آغاز هفته هشتم لاليگا اين‌بار پنج گل وارد دروازه آلمريا كردند. آن هم فقط در يك نيمه.

آلمريا رقابت‌هاي اين فصل لاليگا را خوب شروع كرده بود و از هفت بازي با كسب 11 امتياز رده ششم جدول را به خودش اختصاص داده بود اما بارسلونا به گونه‌اي اين تيم را شكست داد كه گويي مقابل تعدادي بچه مدرسه‌اي بازي مي‌كند. در همان دقايق ابتدايي سرنوشت رويارويي بارسلونا و آلمريا مشخص شد.

با هت‌تريك ساموئل اتوئو و گل‌هاي تيري آنري و آلوس در حالي‌كه تنها 36 دقيقه از بازي مي‌گذشت تيم كاتالاني كار حريف خود را يكسره كرد. درست همانند ديدارهاي مقابل اتليتيكو مادريد و بازل بازيكنان بارسلونا بي‌محابا ظاهر شدند. در نيمه دوم در حالي‌كه آلمريا 10 نفره كار را ادامه مي‌داد اتفاق خاصي نيفتاد چرا كه بازيكنان بارسلونا پاي خود را از گاز برداشته بودند و به همان پنج گل نيمه اول رضايت دادند.

تيم گوارديولا با احتساب بازي‌هاي ليگ قهرمانان نهمين بازي خود را با پيروزي پشت سر گذاشت و صدر‌نشين موقت ليگ شد.

بارسلونا در اين روزها توقف‌ناپذير نشان مي‌دهد اما پپ گوارديولا معتقد است حتي در اين شرايط نمي‌توان از شانس اين تيم براي كسب عنوان قهرماني سخن گفت. او پس از پيروزي پنج بر صفر مقابل آلمريا گفت: «مهم‌ترين مسئله در حال حاضر اين است كه ما در بازي‌هايمان پيروز مي‌شويم. فعلا بايد منتظر بمانيم و ببينيم در پايان فصل در كجاي جدول قرار خواهيم گرفت.

اين نتيجه ثابت مي‌كند بازيكنان من توانايي موفقيت در رقابت‌هاي اين فصل را دارند.» او با بيان اينكه عملكردشان در نيمه اول، ‌استثنايي بوده در ادامه افزود: «ما عالي بازي كرديم. در عين حال كه بسيار راضي هستم، ‌شگفت زده‌ام چراكه به ثمر رساندن پنج گل آن هم در دقايق ابتدايي نيمه اول امري معمول و متداول نيست.» گوارديوالا پيش از اين ديدار به بازيكنانش هشدار داده بود به خاطر موفقيت‌هاي اخيرشان مغرور نشوند.

اين مربي در ادامه حرف‌هايش افزود: «ما در اين ديدار به خاطر توانايي‌هاي بازيكنان به پيروزي رسيديم نه صحبت‌هاي من پيش از اين ديدار. آنچه باعث رضايت من شده شيوه بازي تيم است و نه تعداد گل‌هايي كه به ثمر رسانديم. مثبت‌ترين جنبه اين ديدار براي ما، ‌فرصت‌هايي بود كه خلق كرديم و اين در حالي بود كه حريف‌مان شانس اندكي براي باز كردن دروازه ما داشت.»

ساموئل اتوئو مهاجم كامروني بارسلونا كه در عرض 23 دقيقه هت تريك كرد گل‌هاي خود را به ژاوي بازيساز اين تيم تقديم كرد. هت‌تريك اتوئو سريع‌ترين هت تريك در 10 سال گذشته محسوب مي‌شود. اتوئو پس از اين ديدار گفت: «از ديد من بارسلونا مقابل آلمريا بسيار خوب بازي كرد،‌ ما كنترل كامل بازي را در اختيار داشتيم. به اعتقاد من ژاوي بازيكن بزرگ بارسلونا است. از خود‌گذشتگي او در اكثر دقايق بازي براي ما بسيار آموزنده بود، من هر سه گل خودم را به او تقديم مي‌كنم.»

يكي از خوشحال‌ترين افراد پس از اين ديدار خوان لاپورتا رئيس بارسلونا بود. او كه از عملكرد تك‌تك بازيكنان تيمش راضي به نظر مي‌رسيد گفت: «در اين بازي شاهد بوديد كه ما به حريف‌مان احترام گذاشتيم و در حالي كه مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري به ثمر برسانيم اين كار را نكرديم. بارسا در اين روزها كاملا متحد است و روحيه بالايي دارد. به رغم شكست تيم در هفته آغازين آنها نااميد نشدند و در اين مقطع بايد از اين بازيكنان سختكوش تقدير كرد.»

گونسالو آركونادا مربي آلمريا كه انتظار چنين عملكردي را از شاگردانش نداشت پس از اين شكست گفت: «من معتقد بودم از اين ديدار مي‌توانيم امتياز بگيريم. اما خيلي زود از آنها عقب افتاديم و جبران كردن برايمان دشوار شد. ما توان هيچ كاري را در برابر آنها نداشتيم.

تحمل اين ضربه دشوار است اما اكنون ياد خواهيم گرفت در مسابقات اينچنيني چگونه بازي كنيم. پس از دريافت آن پنج گل سعي كردم به بازيكنانم روحيه بدهم. به آنها گفتم سرعت بازي را كم كنند و سعي كنند توپ را از حريف بگيرند.» بارسلونا در رقابت‌هاي اين فصل با احتساب بازي‌هاي ليگ قهرمانان در سيزده بازي خود 38 گل به ثمر رسانده است.

ساموئل اتوئو با شش گل و ليونل مسي با پنج گل به ترتيب در رده دوم و سوم جدول برترين گلزنان لاليگا قرار دارند.
 دوشنبه 6 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن