تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816441625




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ديويد بكهام:شماره 75 را مي پوشم


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ديويد بكهام:شماره 75 را مي پوشم
ديويد بكام در تازه ترين خبرسازي خود اعلام كرده تصميم گرفته به شكل قرضي به روسونري بپيوندد و اين بهترين حالت ممكن براي تيمي مثل لس آنجلس گالكسي است كه يكي از بهترين بازيكنانش كه تصادفاً البته سوپراستار فوتبال جهان هم هست به يكي از تيم هاي اروپايي بپيوندد.

به نوشته روزنامه اعتماد، البته شايد او تصميم بگيرد در ايتاليا بماند. اما اين مساله هنوز مشخص نيست.از همين حالا داستان هاي ديويد و ميلان سوژه داغ مطبوعات اروپايي شده؛ مردي كه هميشه غيرقابل پيش بيني ترين تصميم هاي دنياي فوتبال را مي گيرد باز به صدر اخبار بازگشته است.

-خب چرا ديويد تصميم گرفته تا لس آنجلس گالكسي را با دستمزدي حدود 50 ميليون دلار در سال ترك كند؟

خونسرد باش، اول از همه اينكه واقعاً سالي 50 ميليون دلار به من نمي دادند. اين نمايي است كه از بيرون ديده مي شود و همه فكر مي كنند كه همه اين 50 ميليون دلار مستقيم در حساب بانكي من ذخيره مي شود. اين اعداد و ارقام خيلي هيجان انگيز است. اما ماليات و اتفاقات مالي باعث مي شود بخش عمده يي از اين رقم كاهش يابد.

اما ترك كردن گالكسي و رفتن به ميلان برنامه از پيش تعيين شده يي نبود، هفته آينده فصل فوتبال امريكا به پايان مي رسد و زمان خوبي است كه براي برنامه هاي آتي و آينده فوتبالم تصميمات جديدي بگيرم.

-اما من فكر مي كردم كه مي توانستي در نيم فصل نقل و انتقالات به تيم ديگري بروي، اين چيزي نبود كه بروس آره نا و ساير مديران گالكسي گفته بودند؟

ممكن است بروس چنين حرفي زده باشد، اما خب در واقع صحت ندارد. در موارد خاصي شما مي توانيد ميان فصل به شكل قرضي به تيم ديگري برويد. البته اين مساله در انگليس بيشتر اتفاق مي افتد. ترجيح مي دادم اجازه بدهم فصل فوتبال امريكا به پايان برسد و در ميانه راه تيم را رها نكنم.

-خب، برگرديم به سوال اصلي، جواب درستي به سوال من ندادي. چرا اين كار را انجام دادي و تصميم گرفتي به اروپا برگردي؟

اول از همه اينكه مي خواهم آمادگي فيزيكي و روحيه جنگندگي ام را حفظ كنم. نياز داشتم با فوتبال هيجاني و قدرتمند درگير باشم كه در اروپا اين اتفاق بيشتر مي افتد و با حضورم در تيمي مثل ميلان اين امكان برايم فراهم مي شود. از طرف ديگر ادامه حضور فعال و جنگنده در تيم ملي انگليس برايم ارزش زيادي داشت، مي خواهم يكي از اعضاي تيم ملي كشورم در جام جهاني 2010 باشم و كاپلو هم صراحتاً اعلام كرده هر يك از بازيكنان انگليسي كه 5 ماه در تيم باشگاهي اش به طور مداوم حضور نداشته باشد و عملكرد قابل قبولي از خود به جاي نگذارد، حضورش در تيم ملي به مخاطره مي افتد و البته اين مساله در مورد او بيش از همه صدق مي كند. خيلي برايم سخت است كه تيم ملي را از دست بدهم. ماه مه آينده 34 ساله خواهم شد و هيچ ماه و روزي برنمي گردد.

-اوه، بله... كاپلو به فوتبال ايتاليا عادت دارد، چون هم خودش ايتاليايي است و هم تجربه مربيگري در ايتاليا را دارد. فكر نمي كني او بيشترين حس خوشحالي را از انتقال تو به ميلان داشته باشد و حتي بخواهد به اين تيم كمك كند؟

خيلي ساده است، كاپلو ميلان را 10 سال پيش ترك كرد و رابطه اش با تيم سابقش در طول اين سال ها اصلاً خوب نبوده است. مساله اصلي و اوليه اين است كه كاپلو مي خواهد من در تيم باشگاهي ام بهترين بازي و عملكرد را داشته باشم. اين اتفاق به سود تيم ملي است و فراموش نكنيد كه جداي از اينها او سرمربي تيم انگليس است.

-اما چرا ميلان؟ بكام مي توانست به تيم ديگري برود.

از تيم هاي انگليس و ساير تيم هاي اروپايي پيشنهادهاي زيادي داشتم اما نسبت به ميلان احساس خوبي پيدا كردم. تيم پزشكي ميلان واقعي حرفه يي و عالي است و من اين شانس را دارم تا بتوانم در سطح بالاتري در كنار بازيكنان تاپ و بزرگ بازي كنم. به علاوه اينكه بازيكنان زيادي در سطح فوتبال اروپا نيستند كه براي منچستريونايتد، رئال مادريد و ميلان بازي كرده باشند. بله، اين رزومه خيلي دلچسب است و دوست دارم كارنامه ام درخشان باشد.

-خب، بگذار از يك منظر ديگر به ماجرا نگاه كنيم. چرا ميلان ديويد بكام را مي خواهد آن هم زماني كه ستاره هايي مثل رونالدينيو، كاكا، اندري پيرلو، كلارنس سيدورف، رينو گتوزو، متيو فلاميني و ماسيمو آمبروزيني را دارد؟

فكر مي كنم جواب اين سوال بسيار ساده است. نه؟ آنها به نام هاي بزرگ در باشگاه شان نياز دارند. ميلان باشگاهي است كه با رونالدينيو، رونالدو و شوچنكو قرارداد مي بندد آن هم زماني كه همه فكر مي كردند عمر فوتبال اينها به پايان رسيده، ميلان علاقه عجيبي به داشتن ستاره ها دارد برايش سن و سال هم مطرح نيست. آنها مي دانند چطور با پول يك ستاره را به روزهاي اوج بازگردانند تا آن ستاره هم برايشان پولساز شود.

به رونالدينيو نگاه كنيد. او به ميلان كمك كرد تا بيش از 20 هزار تي شرت تيم به فروش برسد. نام بكام در ميلان هم چنين پيامدي را به دنبال خواهد داشت. هواداران فوتبال در اروپا و سراسر جهان جذب نام هاي بزرگ و مطرح مي شوند و اين چيزي است كه هرگز نمي توان كتمان كرد. آدريانو گالياني هميشه كارهاي عجيب و فوق العاده انجام مي دهد و نمي شود او را دست كم گرفت.

-اما براي گالكسي چه اتفاقي مي افتد؟ قرارداد تو با آنها...

اين بستگي به اتفاقات آينده دارد، اينكه من به تيم بازگردم يا قرارداد اصلي ام را با ميلان يا هر تيمي ديگر امضا كنم.

فعلاً مي خواهم در صورت توافقات نهايي با قراردادي قرضي به ميلان بروم. البته براي همسرم و فرزندانم كمي شرايط متفاوت است. ويكتوريا و پسرها در كاليفرنيا مي مانند، اما شما هم نمي دانيد چه اتفاقي قرار است بيفتد.

اگر در ميلان مربي از شرايط راضي باشد و خودم هم احساس رضايت كنم ممكن است در سن سيرو بمانم اما بايد ديد چه اتفاقي مي افتد،

-آخرين سوال و شايد از همه مهم تر. قرار است همه يك بكام جديد را با پيراهن مشكي و قرمز ميلان ببينند، چه شماره يي را به تن خواهي كرد؟

سوال خوبي است. در ميلان همه شماره ها از يك تا 25 اشغال شده اند(با خنده) فقط 17 ، 2 و 6 باقي مانده است. پيراهن فرانكو بارزي از وقتي بازنشسته شد به هيچ بازيكني داده نشد و البته فكر مي كنم نمي توان به شماره بارزي فكر كرد. شماره 2 را خيلي دوست ندارم فكر مي كنم همان كاري را انجام دهم كه شوچنكو كرد. او سال تولدش را انتخاب كرد و حالا پيراهن شماره 76 را مي پوشد، رونالدينيو 80 و فلاميني 84، در نتيجه به نظرم عدد 75 را انتخاب كنم.
 دوشنبه 6 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن