تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816495790




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عصر طلايي ظهور به روايت وبلاگ «آل ياسين»


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: عصر طلايي ظهور به روايت وبلاگ «آل ياسين»
گروه وبلاگ و IT: بلاگر وبلاگ «آل‌ ياسين» در آخرين پست خود مطلبي با عنوان «عصر طلايي ظهور» را قرار داده و در آن به ذكر ويژگي‌هاي جهان در زمان ظهور حضرت‌ مهدي‌(ع) پرداخته است.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا)، بلاگر «آل ياسين» در پست اخير خود زمان‌ حضرت‌ مهدي‌(ع) پس‌ از ظهور و قيامشان‌ را از درخشان‌ترين‌ دوره‌هاي‌ كره‌ زمين‌ پس‌ از آفرينش‌ آن‌ و يا از زمان‌ خلقت‌ آدم(ع) دانسته و آورده است: «صحيح‌ آن‌ است‌ كه‌ زمان‌ حضرت‌ مهدي‌(ع) را زمان‌ نور و عصر علم‌ بناميم، نه‌ زمان‌هايي‌ را كه‌ ما امروزه‌ در آن‌ زندگي‌ مي‌كنيم‌ كه‌ روزگار تاريكي‌هاي‌ جهل‌ و فقر و انحراف‌ و ظلم‌ و گمراهي‌ است.»

وي ادامه مي‌دهد: «به‌ اجتماعي‌ كه‌ امروزه‌ در آن‌ زندگي‌ مي‌كنيم‌ نظري افكنيد! زشتي‌‌هايي‌ كه‌ زندگاني‌ را بر‌ مردم‌ تيره‌ كرده‌ و لذت‌ زندگاني‌ و شيريني‌ حيات‌ را از آنان‌ سلب‌ كرده‌ است‌ ببينيد! انواع‌ محروميت‌ها‌ موجود است، مشكلات، زندگاني‌ را در برگرفته‌ است‌ و دشواري‌ها، درها را به‌‌روي‌ مردم‌ بسته است.

نبودن‌ آزادي‌، مسكن، مسافرت‌ و تجارت‌ و كار و اقامت‌ در محلي‌ يا آزادي‌ سخن‌ گفتن‌ و نوشتن‌ و تأ‌ليف‌ و اظهار نظر و از بين‌ رفتن‌ امنيت كه‌ آدمي‌ بر زندگاني‌ خويش‌ و اموال‌ و خانواده‌اش‌ بيمناك‌ است! ناتوانان‌ از قدرتمندان‌ مي‌ترسند و ثروتمندان‌ بر بيچارگان‌ زور مي‌گويند.»

وي در ادامه مي‌افزايد: «آنگاه‌ فقر و گرسنگي‌ را كه‌ افراد فراواني‌ در جهان‌ با آن‌ دست‌ به‌ گريبانند، بنگريد، به‌ مردم‌ و به‌ كمبودها و محروميت‌ها و از بين‌ رفتن‌ كرامت‌ها و گرفتاري‌ها و مصيبت‌ها و مشكلات‌ آنان‌ نگاه‌ افكنيد. زندان‌ها ميليون‌ها تن‌ را در خود جا داده‌اند. جنگ‌ها مي‌خورد و پايمال‌ مي‌كند و از هم‌ مي‌درد و ويران‌ مي‌سازد و مي‌سوزاند.

پس‌ از اين‌ نگاه‌ كوتاه در زمان‌ ظهور حضرت‌ تمام مظاهر زندگاني‌ به‌ ميزان‌ صد‌در‌صد دگرگون‌ مي‌شود. فقر به‌‌كلي‌ از اجتماع‌ بشري‌ رخت‌ بر مي‌بندد. محروميت‌ از مردمان‌ زائل‌ مي‌‌شود. عقده‌هاي‌ رواني‌ گشوده‌ مي‌شود. اندوه‌ها به‌ شادي‌ بدل‌ مي‌‌شود. جهنم‌ زندگاني‌ به‌ بهشت‌ تبديل‌ مي‌شود و پژمردگي‌ بر چهره‌ها نشسته‌ جاي‌ خود را به‌ طراوت‌ شادابي‌ خواهد سپرد.»

نويسنده با تأكيد بر اينكه در آن‌ روزگار هراس‌ از بين‌ مي‌رود و امنيت‌ بر سراسر عالم‌ سايه‌ مي‌افكند، مي‌افزايد: «عدالت‌ بر فراز اجتماعات‌ خيمه‌ خواهد زد. ظلم‌ نابود مي‌شود، در آن‌ هنگام‌ نه‌ ظلمي‌ مي‌توان‌ ديد و نه‌ مظلومي. مسلمانان‌ كامياب‌ مي‌‌شوند و سلامت‌‌ بر كره‌ زمين‌ سايه‌ مي‌افكند و اسلام‌ در تمام‌ سرزمين‌ عالم‌ منتشر مي‌شود.

روي‌ كره‌ زمين‌ كسي‌ باقي‌ نمي‌ماند مگر آنكه‌ شهادت‌ مي‌دهد «لا اله‌ الا الله و محمد رسول‌ الله(ص) و علي‌ ولي‌‌الله و حجته» معبودي‌ جز الله نيست‌ و محمد كه‌ درود خدا بر او و خاندانش‌ باد فرستاده‌ خداست‌ و علي(ع) ولي‌ برگزيده‌ خدا و حجت‌ اوست.»

همچنين در اين پست مطالبي درباره زندگاني‌ فرهنگي‌ در زمان‌ حضرت‌ مهدي(عج) آمده و بلاگر نوشته است: «زندگاني‌ فرهنگي‌ در زمان‌ حضرت‌ مهدي(عج) آنچنان‌ شكوفايي‌ خواهد داشت‌ كه‌ نظيري‌ در تاريخ‌ برايش‌ نتوان‌ يافت. علم‌ و فرهنگ‌ و خصوصا‌ً علوم‌ ديني‌ و احكام‌ شرعي‌ و معارف‌ اسلامي‌ منتشر شده،‌ چرخ‌هاي‌ فرهنگ‌ به‌ صورتي سريع‌ به‌ گردش‌ در مي‌آيد، روشن‌ است‌ كه‌ دگرگوني‌ عظيمي‌ در اين‌ زمينه‌ حاصل‌ خواهد شد.»

براي مطالعه كامل اين مطلب اينجا را كليك كنيد!
 دوشنبه 6 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 247]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن