تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان زيرك، دوستش حق است و دشمنش باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815376778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با ابراز خوشحالى از حضور در جمع محبوب ترين ها - نيكبخت: من عابدزاده را انتخاب مى كردم


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: با ابراز خوشحالى از حضور در جمع محبوب ترين ها - نيكبخت: من عابدزاده را انتخاب مى كردم
عليرضا نيكبخت هر طور هم كه به ليست صدنفره بازيكنان محبوب فوتبال دنيا راه پيدا كرده باشد، برايش تفاوتى ندارد. به هر صورت او از اين بابت خوشحال است و شادى اش را اينگونه ابراز مى كند: «واقعاً به عنوان يك بازيكن ايرانى خوشحالم و افتخار مى كنم كه توانستم در ليست محبوب ترين بازيكنان جهان قرار بگيرم فكر مى كنم به بعضى ها ثابت شد علاوه بر معروفيت، محبوب نيز هستم.»
اما آيا اگر لژيونرها هم در راى گيرى بودند باز هم نيكبخت انتخاب مى شد خودش مى گويد: «دليل خاصى براى اين حرفم وجود ندارد اما فكر مى كنم من ۱۳ سال در فوتبال ايران و در محبوب ترين تيم هاى باشگاهى اش بازى كردم و به جز يك مقطع كوتاه حضور در فوتبال امارات، هميشه در ايران بازى كردم و به همين دليل هم در جمع بهترين ها و محبوب ترين ها قرار گرفتم و از جمع بازيكنان ايرانى انتخاب شدم.»
«شايد بعضى ها دوست نداشته باشند كه من در اين مورد حرفى بزنم اما كتمان نمى كنم؛ مسلماً خوش قيافه بودن يا به قول بعضى ها خوش تيپ بودن هم قطعاً در اين موضوع ها بى تأثير نبوده تا يكى از بازيكنان محبوب ايران باشم، اين يك موضوع طبيعى است كه مردم بازيكن خوش قيافه يا خوش تيپ را دوست داشته باشند هرچند كه خودم يك موضوع را بيشتر دخيل مى دانم و دليل آن را مردمى بودن خودم مى دانم. هميشه سعى كردم با مردم باشم و خودم را از آنها جدا نمى دانم و فكر مى كنم اين موضوع باعث شده براى مردم فوتبالدوست ايرانى به عنوان يك بازيكن محبوب باقى بمانم.
«واقعاً به خودم مى بالم كه در كنار بازيكنانى مثل رونالدينيو، كاكا، جرارد، نيستلروى، توتى و مسى كانديداى انتخاب محبوب ترين بازيكن فوتبال جهان هستم اما مطمئن باشيد اگر خودم حق انتخاب داشتم قطعاً رونالدينيو را انتخاب مى كردم البته بايد به يك نكته ديگر نيز اعتراف كنم كه شخصاً احمدرضا عابدزاده را محبوب ترين بازيكن ايران مى دانم و اگر او درحال حاضر نيز بازى مى كرد او را به عنوان محبوب ترين بازيكن فوتبال ايران و شايد هم آسيا مى دانستيم. حتم بدانيد اگر قدرتى داشتم او را به مراجع انتخاب كننده معرفى مى كردم چون به نظر من او يك اسطوره واقعى است. پيش از اين ايسنا اشاره كرده بود كه سايت جهانى تاريخ و آمار فوتبال قبل از انتخاب و معرفى محبوب ترين بازيكن فوتبال جهان با نماينده سايت مربوط به انتخاب بهترين و محبوب ترين بازيكن و درباره ملاك انتخاب واحدى نيكبخت با او گفت وگو كرده. اين مقام مسؤول حالا درباره انتخاب نيكبخت مى گويد: «به دليل آن كه مهدى مهدوى كيا و جواد نكونام در خارج از ايران بازى مى كنند، مسؤولان سايت جهانى تاريخ و آمار فوتبال عليرضا واحدى نيكبخت را از طريق نماينده شان انتخاب كرده اند.
نيكبخت در جمع محبوب ترين هاى فوتبال دنيا حضور يافته اما حتى اين مسأله هم نمى تواند روابط او و سرمربى را تحت تاثير قرار بدهد. هر اتفاقى هم كه بيفتد باز همه از اختلاف او با قطبى مى گويند. اتفاقا قبل از بازى با سپاهان بود كه يك بار ديگر در اين باره خبرهايى به گوش رسيد و حتى گفتند به خاطر اين درگيرى، نيكبخت بار ديگر نيمكت نشين خواهد بود. اما نه تنها اين اتفاق نيفتاد، بلكه خود نيكبخت هم همه چيز را رد مى كند و از رابطه خوبش با سرمربى مى گويد: «با قطبى تعامل خوبى دارم و كسى نمى تواند اين تعامل را از بين ببرد. از شنيدن خبر درگيرى ام با قطبى در تمرين خودم هم واقعا متعجبم. واقعا براى افرادى كه اين خبر را منتشر كردند متاسفم. من با قطبى مشكلى ندارم و بدخواهان بدانند كه نمى توانند رابطه خوب ما را خراب كنند.»
 دوشنبه 6 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن