تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806937527




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از اقتصاد


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه از اقتصاد
مديرعامل ايران خودرو انتقاد كرد;
شرايط مالي عجيب و غريب شركت پژو

مديرعامل ايران خودرو با انتقاد از عملكرد شركت پژو فرانسه گفت: با پژو به لحاظ تكنولوژيكي كمتر مشكل داريم، ولي در قسمت هاي مالي اين شركت ضوابط عجيب و غريبي وجود دارد كه شايسته دو شركت همكار نيست.
به گزارش ايسنا، منوچهر منطقي خاطرنشان كرد: اين مساله در بين كره اي ها و چيني ها نيز رواج دارد، ولي وقتي كه مي خواهيم با طرف خارجي كار مشاركتي انجام دهيم، بايد قدرت خود را به طرف مقابل اثبات كنيم و بعد از آن از كلاس هم سطح يا بالاتر با آنها مذاكره كنيم. در حال حاضر نمي گوييم كه از طرف خارجي خود بالاتر هستيم، ولي حداقل از موضع هم سطح مي توانيم با آنها صحبت كنيم.
وي درباره سفارش به فرانسه و اين كه آيا اين سفر ارتباطي با صحبت هاي اخير راجع به سياست هاي دولت فرانسه دارد؟ اظهار كرد: اين امر به صحبت هاي قبلي من ارتباطي ندارد. معمولا پروژه هايي تعريف مي كنيم و براي رسيدن به يك جمع بندي جلساتي را برگزار مي كنيم.
وي همچنين در پاسخ به اين كه چرا شما با رسانه هاي داخلي راجع به پژو اين قدر تند صحبت نمي كرديد؟ گفت: با داخلي ها كه مشكلي نداريم. البته آقاي رييس جمهور نيز تفسير جالبي دارد كه يكي از دلايل سقوط كاپيتاليست غربي پس از 100 سال اين بود كه آنها ظالمانه برخورد مي كردند و ضررها را توزيع و منافع را براي خود نگه مي داشتند. در اين ميان نيز وقتي خبرگزاري فرانسه براي صحبت آمد، فرصت خوبي ديدم كه نقطه نظرات خود را بيان كنم.
وي خاطرنشان كرد: با پژو به لحاظ تكنولوژيكي كمتر مشكل داريم، ولي در قسمت هاي مالي اين شركت ضوابط عجيب و غريبي وجود دارد كه شايسته دو شركت همكار نيست.

برخورد با مزاحمت هاي تلفني ايرانسل تشديد شد

مديرعامل اپراتور دوم تلفن همراه از تشديد برخورد با مزاحمت هاي تلفني مشتركان اپراتور دوم تلفن همراه خبر داد و گفت: مزاحمت هاي تلفني اين اپراتور پس از ابلاغ آيين نامه مزاحمت هاي مشتركان در خرداد سال جاري روند كاهشي داشته است.
عليرضا قلمبر دزفولي در گفت وگو با مهر گفت: پس از ابلاغ آيين نامه مزاحمت هاي مشتركان ايرانسل از سوي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي با اپراتور دوم و اطلاع رساني هاي انجام شده در اين باره ميزان مزاحمت هاي تلفني از خردادماه امسال رو به كاهش رفته است.

گمرك هنوز از صادركنندگان ماليات بر ارزش افزوده دريافت مي كند

با وجود دستور رييس جمهور مبني بر توقف اجراي ماليات بر ارزش افزوده برخي از دستگاه ها همچون گمرك اقدام به دريافت اين ماليات مي كنند. مسعود دانشمند، عضو هيات رييسه اتاق بازرگاني ايران با بيان اين مطلب در گفت وگو با برنا اعلام كرد: با وجود اينكه رييس جمهور در روز ملي صادرات خبر از تعويق يك ساله ماليات بر ارزش افزوده داد اما برخي از دستگاه ها هنوز اين دستور را اجرا نمي كنند.

هشدار نسبت به حضور دلالان در طرح مسكن مهر

عضو هيات مديره سازمان نظام مهندسي و ساختمان استان تهران نسبت به حضور دلالان در طرح مسكن مهر هشدار داد و گفت: عدم سياست گذاري هدفمند و مكانيسم مناسب، غيرحرفه اي بودن تعاوني هاي مسكن، مهر از عمده مشكلات موجود در راستاي اجراي طرح مسكن مهر است. الهه رادمهر در گفت وگو با ايلنا، افزود: مجموعه اين عوامل باعث شده كه هم اكنون فيش هاي مسكن مهر در بازار آزاد با قيمت 800 هزار تومان به فروش برسد. وي تصريح كرد: ادامه روند فعلي گوياي اين امر است كه در پايان اين دلالان هستند كه از طرح مسكن مهر استفاده خواهند كرد.

افتتاح شعب جديد بانك پاسارگاد

بانك پاسارگاد دو شعبه ديگر خود را در مناطق سهروردي و ميرزاي شيرازي تهران افتتاح كرد. به گزارش روابط عمومي بانك پاسارگاد، خسرو رفيعي، مشاور مديرعامل و مدير روابط عمومي بانك پاسارگاد در مراسم گشايش اين دو شعبه با بيان اين مطلب گفت: كليه ابزارهاي طراحي شده در حوزه بانكداري الكترونيك در بانك پاسارگاد از سرعت، امنيت و اطمينان فوق العاده اي برخوردار است و براي طراحي آن ها از بهترين هاي عرصه IT در كشور و جوانان مدال آفرين در اين حوزه دعوت به عمل آمده است به طوري كه احتمال بروز خطا و يا مشكل در آن ها نزديك به صفر است و اين امنيت از سوي بهترين و كاركشته ترين هكرها تضمين شده است.
 يکشنبه 5 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 248]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن