تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819090841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پرواز روح


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: يادداشتهاي آكاشيك در پرواز روح اين يادداشتها در منطقه مرزي بين جهانهاي ذهني و اثيري يافت مي شوند كه تا حدي اثيري و تا حدي ذهني است و به يك تعبير، به تمام سطوح گسترش يافته است. دفتر يادداشتي از هر فكر يا رويدادي است كه تا كنون اتفاق افتاده است، مانند يك كتاب مصور تاريخي ذهني بي پايان و عظيم مي باشد. يادداشتهاي آكاشيك همچنين محتوي شـكل درخـتي احتمـالات مي باشد كـه از نـتيجه رويدادها، اعمال و افكار بوجود مي آيد و نگاه كردن به آن مانند نگاه كردن به آينده است. جهت ايجاد هر نوع منظره اي از يادداشتهاي آكاشيك شخصي، مقداري مهارت در روشن بيني لازم است كه كمك موثري خواهد بود.

اگر خودتان وارد عالم يا يادداشتهاي آكاشيك شويد، آن رويدادها را بطور عادي با بيشترين مقدار انرژي كه در اطراف آنها است خواهيد ديد. جنگلها و فاجعه ها را آسانتر مي توان ديد، زيرا انرژي موجود در اطراف اين رويدادها، آنها را برجسته تر از ساير رويدادها مي سازد. اگر به قلمرو احتمالات در آينده بنگريد، وارد درياي مغشوشي از نظام نمادين علايم مي گرديد كه با رويدادهاي واقعي مخلوط گشته اند.

نظام نمادين علايم آينده بوسيله سيستم اعتقادي مذاهب اصلي ايجاد مي گردند. ميليونها نفر، طي هزاران سال به نوعي از مذهب اعتقاد داشته اند، خواه كتاب آسماني انجيل باشد يا پيشگوئيهاي نوستراداموس. پيامبرهاي باستاني همگي تا حد زيادي بصورت نظام نمادين علايم در آمده اند. اين نظام نمادين بر طرز فكر مردم و خواب ديدن آنها تأثير مي گذارد. همين نظام به نوبه خود در يادداشتهاي آكاشيك نشانه هائي را ارائه مي دهد كه معرف رويدادهاي آينده است. نظام نمادين علائم، كمك بزرگي است كه خواندن يادداشتهاي آكاشيك را آسانتر مي سازد.

نظام نمادين علائم آكاشيك را مي توان به عنوان ضميمه كتاب مورد استفاده قرار داد. مثلاً نماد «سگهاي جنگ» معرف جنگ بوده ويا «دروگر ترسناك» علامت جهاني مرگ و ويراني است. بنابراين اگر علاقمند به اين نوع آينده نگري باشيـد، مي توانيد وارد قسمت نمادين جنگ شويد .اينجا شما مروري بر وقايع گذشته و آينده جنگها خواهيد داشت. به غير از داشتن مقداري توان روشن بيني، اطلاع از تاريخ و جغرافيا، مذاهب، رهبران وقايع جاري جهان و سران كشورها به بررسي رويدادهاي آينده كمك بزرگي خواهد كرد.

در مورد پيشگوئي آينده مثالي ارائه مي شود:

اگر شخص مشهوري را در حال صحبت كردن با عده اي در زمان گذشته ببينم و كشور را نيز تشخيص دهم، مي توانم قبل از اينكه رويدادي اتفاق افتد آن را پيش گوئي كنم.

روزي هنگام تمرين وارد قلمرو آگاهي بنام يادداشتهاي آكاشيك شدم و در آنجا با انبوهي از علائم نمادين مواجه گرديدم. دراين حال من درحال ديدن چهار بعد همراه با هم بودم. ذهن هوشيار من اين صحنه را بخوبي شبيه سازي نكرد، بنابراين من جنگها، قحطي ها، طاعونها، فاجعه ها، زلزله ها، آتش فشانيها، سقوط هواپيما ها، جنايات و غير ه را ديدم كه به طر ز وحشتناكي گيج كننده و ملالت آور بودند.

به هر حال يك قسمت از علائم نماديني را كه ديده ام شناخته و وارد آن شده و ضميمه كرده ام. دروگر ترسناك، سگهاي جنگي را در اختيار داشته ( صحنه ايكه بوسيله پيش گويان مختلف توصيف شده است) ، كه اين سگها جانوران وحشتناكي با چشمان قرمز و دندانهاي خون آلود بوده اند. اين سگها در اختيار شخص كلاه خود به سر با جمجمه شيطان بودند كه داسي در دست داشت و چنانكه مشاهده كردم سگها را رها كرد، كه نماد جنگي قريب الوقوع بود.

در حاليكه وارد اين صحنه مي شدم، به حال شناور در بالاي آن قرار داشتم و مي توانستم آفتاب و بوي شهر زير پاي خود را احساس كنم. مردي را ديدم كه در ايواني بلند زير دو شمشير آخته عظيم ايستاده بود و براي هزاران نفر مشغول سخنراني مذهبي بود. يكي از شمشيرها تبديل به شمشير پهن رزمندگان جنگهاي صليبي شد. آن مرد صدام حسين و صحنه وقوع ، بغداد بود كه به ياد سرباز گمنام بر پا شده بود . من اين صحنه را شش ماه قبل از جنگ خليج فارس مشاهده كردم. من نميدانستم صدام حسين چه كسي بود و اينكه صحنه جنگ در كجا اتفاقمي افتاد، تا اينكه آن صحنه را در طي جنگ خليج فارس از تلويزيون مشاهده كردم.

خواندن دانش آكاشيك مانند اين است كه يك آلبوم عكس ذهني عظيم را ورق بزنيد . شما بطرز وحشتناكي بوسيله مناظر و اصوات گذشته و حال و وقايع احتمالي آينده مورد بمباران قرار مي گيريد. ناگزير بايستي يكي از وقايع فكري را انتخاب نموده، قصد آن را نمائيد و وارد آن شويد. حالا ديگر در جريان واقعه هستيد و چنان است كه گوئي واقعاً در آنجا بوده ايد، رويداد را چنانكه اتفاق مي افتد تماشا مي كنند.

در صورت داشتن مهارت كافي، مشورت با دانش آكاشيك را مي توانيد به تنهايي انجام دهيد؛ اما اين كار معمولاً با كمك موجود پيشرفته اي از سطح بالاتر هستي انجام مي پذيرد، يعني بعنوان نوعي گردش با كمك راهنماي تله پاتيك. در اين حال حجم عظيمي از اطلاعات مهم و همچنين اطلاعـات جـزئي، بصـــورت تصفيه شده براي شما بيرون كشيده مي شود. اطلاعاتي از وقايع گذشته يا احتمالات آينده با پديده روشن بيني به شما ارائه مي شود، البته از طريق ارتباط تله پاتيك با .... كتابدار كتابخانه.

برخي افراد ادعا مي كنند وارد عالم يادداشتهاي آكاشيك شده و چيزي مانند كتابخانه را با كتابهاي واقعي در آنجا يافته اند. گذشته، حال و آينده بمثابه متون اين كتابها بوده اند. برخي ديگر حتي مي گويند يادداشتي را خوانده سپس وارد آن شده و آن را بطور دست اول تجربه كرده اند.

همه اين ادعاها با ياداشتهاي آكاشيك مطابقت دارد. اينها سفرهائي هستند كه با كمك و هدايت كتابدار در كتابخانه آكاشيك انجام مي گيرد و كتابها بگونه اي ارائه مي گردند كه چيزي آشنا و آسان براي كاربرد و آسان براي پذيرش باشند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 631]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن