تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805128517




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ترجمه ای از کتاب- Astral Dynamics:robert Bruce


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: یش گفتار
سفر به ابعاد دیگرِ دنیا توسط کالبد اختری انسان که به شناوری،نامرئی بودن و توانایی گذردرزمان معروف است همواره او را فریفته است. در قرن بیستم کتاب های خوبی در این زمینه نوشته شده است.
برای بیش از ربع قرن مجذوب دنیای اختری و امکان گشت و گذار در آن بوده ام. ورود من به این موضوع اغوا کننده با مطالعه نمونه قدیمی از کتاب های Robert Crookall"s Astral Projection: A Record of Out-of-Body Experiences و Case-book for Astral Projection بوده است.
ادامه کار توسط مطالعه کتاب H. F. Prevost Battersby"s Man Outside Himself صورت گرفت. با مطالعه هر یک از کتاب های مرتبط با موضوع برون فکنی کالبد اختری و تجربیات خروج از بدن (OBE) که درواقع تجربیات Fox،Muldoon،Powll،Smith و “YRAM” در این زمینه بوده است، نگاهی اجمالی به دنیای اختری و مراتب بالاتر انداخته ام.من با مطالعه مکرر "سفر اختری" افراد مختلف با امید ها، پیشگویی ها و توصیف های هیجان انگیز آنها از دنیاهای ماورا همراه شده ام.
خیلی زود برای من و شاگردانم روشن شد که یک راه جدیدتر،راحت تر و مطمئن تر برای خارج کردن کالبد اختری از بدن باید ایجاد شود و یک خودآموز برای راهنمایی افراد تازه وارد و حتی پیشرفته در مسیر تلاششان تدوین گردد. این تلاش برای جواب دادن به سوالات دانشجویان و بعلاوه به منظور همسو کردن تئوری های موجود و تجربیات عملی کارآزمودگان ضروری به نظر می رسید.از اینرو نویسنده چنین کتاب راهنما یی باید بر اصول،تمرین ها و جنبه های رفتاری این وظیفه خطیر مسلط باشد.
هر نویسنده مرا دست خالی می گذاشت چرا که آنچه حاصل می شد کمتر از آن چیزی بود که انتظار داشتم .بعضی کارها در حالی که خالی از کاربرد بودند تئوری های عمیق فلسفی در زمینه "سفر اختری" را در بر می گرفتند.هرچند بعضی از کارهای نوشته شده ی تخصصی مقداری برنامه های کاربردی را شامل می شدند اما عاری از هر نوع تئوری منطقی برای اثبات فرض های در نظر گرفته شده نویسنده بودند. در آخر هزاران کتاب موجود تنها بررسی های موردی پشت سر هم بودند که با استناد به برون فکنی های ناگهانی و بدون دلیل افراد گردآوری شده بود.اگرچه توصیف ها خیلی دقیق بودند اما این راهنما ها چیزی جزمجموعه ای از داستانهای زیبا و فریبنده نبودند. من بیش از این می خواستم.
بلاخره در اوایل بهار 1996 اثر آقای رُبرت بروس را دراینترنت یافتم. در یک سری مقاله های مرتبا به روز شده متوجه شدم که ایشان به طرز مبتکرانه ای روش های هیجان انگیزی را به منظور برون فکنی و "سفر اختری" ارائه می کنند. روشی که کاملا شفاف و بر پایه ی تئوری کاملا متفاوت، تجربیات کاربردی مفصل و در آخر مطالعات موردی تدوین شده بود. در این مطالعات خواننده افراد زیادی را ملاقات می کند که با انجام تکنیک ها و تجربیات جدید او تقریبا نتایج فوری در برون فکنی بدست آورده اند. من همچنین با مطالعه نظرات و مکاتبات او متوجه شدم که رُبرت با دقت زیاد تجربیات خود را امتحان و بازبینی کرده و بوسیله آنها بن بست های فراوان وحتی موقعیت های ترسناکی را پشت سر گذاشته تا بهترین و بی خطر ترین راه را برای طالبین برون فکنی معرفی کند. در بعضی از موارد جست و جوهای او باعث شوک های جسمی و اختری گردید. در توصیف های واضح و عامیانه او ترس ها،آرزو ها و خواب های او بدون پرده معرفی شده اند. او به طور اجمالی مشکلات بالقوه و راه حل های کاربردی که در انتظار دانشجویان "سفر اختری" می باشد را معرفی کرده است.
بعد از ماه ها من یکی از تحسین کنندگان کارهای رُبرت شدم و در سپتامبر 1996 شروع به مکاتبه با این شخص اهل سر و با تجربه استرالیایی کردم. رُبرت که یک کمال گرای واقعی است مرتبا در حال بهتر کردن تئوری ها و آزمایش های خود می باشد. در این آخرین کوشش رُبرت، اختر دینامیک ، او خوانندگان خود را به یک سفر دلکش ، مرموز، علمی و مخفیانه به دنیای اختری و فراتر می برد.
این کتاب شگفت آور به همه کس ،صرفنظر از شخص روحی یا تمرین کننده متافیزیک، این اجازه را می دهد تا بتواند برون فکنی آگاهانه کرده و به سفر در لایه های مختلف دنیا های لطیف بپردازد.رُبرت در یک قالب خوب و آسان خواننده را به بیرون از بدن و درون دنیای شگفتی و هیجان راهنمایی می کند. اختر دینامیک شامل بیش از 5 سال بازبینی، تجربه، تحقیق و بینش شخصی می باشد. مایه تاسف است که این کتاب 25 سال پیش هنگامی که جستجوی خود را آغاز کردم موجود نبود.اگر موجود بود راهم آسان تر و نتایج و یافته هایم بیشترو شگفت انگیزتر می بود.

پرفسور لیندگرن
Professor C.E.Lindgren
D. Ed., F.C.P., F.R.S.A.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4779]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن