تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شادی مومن در رخسار او و اندوهش در دل است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815759747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس جمهور در ديدار با خانواده معظم شهدا جانبازن ايثارگران استان گيلان شهداي ما حقيقت چهره كريه مستكبرين را به جامعه بشري نشان دادند


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: رئيس جمهور در ديدار با خانواده معظم شهدا جانبازن ايثارگران استان گيلان شهداي ما حقيقت چهره كريه مستكبرين را به جامعه بشري نشان دادند
رشت ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : دكتر محمود احمدي نژاد رئيس جمهوري اسلامي ايران در دومين دور سفر استاني به استان گيلان با جمع كثيري از ايثارگران استان گيلان ديدار كرد.
در اين ديدار كه دكتر دهقان معاون رئيس جمهوري و رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور مسئولين استان فرماندهان نظامي و انتظامي و جمع كثيري از خانواده هاي معظم شاهد و ايثارگر استان حضور داشتند دكتر احمدي نژاد در سخناني گفت : دنيا بايد بداند خانواده هاي معظم شهيدان ـ ايثارگران و ملت ايران پرشورتر مومن تر و مصمم تر از سالهاي اول انقلاب اسلامي در مقابل قدرتهاي زورگو ايستاده و هر قدرتي را سرجايش خواهد نشاند.
رئيس جمهور افزود : به فضل الهي و با مجاهدت مظلومانه شهدا ايثارگران و خانواده هاي آنها امروز فرياد خدا خواهي و عدالت طلبي در همه جاي دنيا به ثمر نشسته و ستون هاي نظام سلطه به لرزه درآمده است .
وي در ادامه با تاكيد بر اينكه نظام سلطه به پايان راه خود رسيده است تصريح كرد : نظام سلطه جمع شدند و مي خواستند ملت را خاموش كنند اما امروز آنها براي بقا و نجات خود نيازمند ايران اسلامي هستند و با هر زبان و به صراحت اين امر را فرياد مي زنند و اين همه حاصل مجاهدت شهدا ايثارگران و خانواده هاي معظم آنهاست .
رئيس جمهوري تصريح كرد : به زودي و به فضل الهي جهان از ستم و سلطه استكبار پاك خواهد شد.
وي يادآور شد : آشكارا مي بينيم كه از يك طرف نور مي آيد و از طرف ديگر تاريكي و ظلمت فرار مي كند و بزودي انشاالله محبوب دل همه صالحان و خداپرستان حضرت مهدي صاحب الزمان (عج ) خواهد آمد.
دكتر احمدي نژاد در ادامه اظهار داشت : شهداي ما بودند كه پرده از چهره كريه مستكبران كنار زدند و حقيقت چهره آنان را مقابل جامعه بشري قرار دادند و اينك آنها را به جايي رسانده اند كه ديگر قادر نيستند به جايي حمله كنند و يا جايي را به تصرف درآورند.
وي با بيان اين مطلب كه مسير حركت ملت ايران روشن است افزود : راه ما راه الهي و در جهت ارزشها ايستادگي بر اصول آرمانها صبر و مقاومت است و اين راه است كه ما را به كمال خواهد رساند.
رئيس جمهور در ادامه با قدرداني از خانواده هاي معظم شهدا بويژه پدران و مادران معزز شهدا حركت آنها را در مسير اصلاح و تربيت انسانهاي صالح برشمرد و افزود : كاري كه پدران و مادران شهدا انجام دادند از جنس كار انبياست و اينكه پدر و مادري بتواند در اين دوره كوتاه انساني را به چنين شايستگي تربيت كند كه ره صدساله را يك شبه بپيمايد به واقع كار پيامبر را انجام داده اند.
دكتر احمدي نژاد در پايان رتبه پدران و مادران شهيدان را بالاترين درجه دانست و افزود : كار آنها با هيچ چيز قابل مقايسه نيست چرا كه آنها قهرماناني بر مدار ارزشها و ترويج كننده اصيل ترين اصول انساني تربيت كرده اند.
در پايان اين ديدار رئيس جمهور به 9 نفر از خانواده هاي معظم 3 شهيد استان گيلان نشان ملي ايثار اعطا نمود .

گفتگو با رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران استان گيلان
بعد از نشست صميمانه دكتر احمدي نژاد رئيس جمهوري اسلامي به همراه دكتر دهقان معاون رئيس جمهوري و رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور با جمعي از خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران استان گيلان از مهندس جعفرزاده رئيس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان گيلان درخواست گفتگوئي اختصاصي گرديد تا دستاوردهاي نشست رياست جمهوري با ايثارگران استان گيلان را از زبان ايشان بشنويم .
عصر چهارشنبه روابط عمومي سازمان با دفتر ما تماس گرفته و اعلام كردند كه مهندس جعفرزاده فردا شخصا به دفتر سرپرستي روزنامه جمهوري اسلامي خواهد آمد.
صبح پنجشنبه 87 8 2 مهندس جعفرزاده كه خود از جانبازان پرافتخار و از يادگاران هشت سال دوران دفاع مقدس است با آن شرايط جسماني بر ما منت نهاده و در دفتر سرپرستي روزنامه جمهوري اسلامي حضور يافته و در نشستي صميمي و دوستانه دستاوردهاي سفر رياست جمهوري اسلامي به استان و نشست با ايثارگران گيلان و نيز مصوبات هيات دولت درخصوص جامعه بزرگ ايثارگران استان را تشريح نمود.
مهندس جعفرزاده ابتدا درخصوص استقبال پرشور مردم از سفر رئيس جمهوري به استان گيلان گفت : الحمدالله استقبال خوب و كم نظيري از رئيس جمهوري و هيات دولت در دور دوم سفر به استان گيلان صورت گرفته كه به نظر بنده عشق مردم به دولت اسلامي و صداقت دولتمردان به اعتماد مردم باعث اين استقبال پرشور شده است .
وي افزود : از آنجائيكه مردم استان گيلان داراي فرهنگ و به قول خود رئيس جمهور كه استان گيلان را به عنوان ذخيره پايان ناپذير فرهنگ و ادب و معنويت ايران دانست اين احساس وجود داشت كه چنين استقبالي از شخص اول اجرايي كشور در استان صورت گيرد كه اميدوارم مسئولين و دست اندركاران با حمايت همه جانبه دولت و روساي قواي سه گانه تحت فرمان مقام عظماي ولايت از اين حمايت و حضور حماسي بي بديل مردم در پيشرفت آرمانهاي انقلاب و حكومت اسلامي استفاده كنند.
وي درخصوص ديدار ايثارگران با رئيس جمهور گفت همانطور كه رئيس جمهور در بدو ورود به فرودگاه سردار جنگل رشت اعلام كرده بود ديدار با ايثارگران و خانواده هاي معظم شاهد يكي از اهداف سفر به استان گيلان بود و اين نشست با حضور جمعي از ايثارگران استان به نمايندگي از جامعه بزرگ ايثارگران استان صورت پذيرفت .
وي افزود : در اين نشست رئيس جمهور به شكرانه حضور در جمع والدين شاخص شهيدان و جانبازان آنان را يك الطاف و هديه الهي دانست و خدا را شكرگزار شد از اينكه اين بهانه دست داد تا قدري به دور از مشغوليات روزمره به ديدار بهترين و عزيزترين اقشار جامعه نائل آمده و در سخنان خود خطاب به خانواده هاي شاهد اظهار داشت : كه ما بايد تمامي مدالها و افتخارها و نشان ها را تقديم خانواده هاي معظم شاهد و ايثارگران نمائيم چرا كه آنان باعث شدند تا بتوانيم با اقتدار و آسايش نفس بكشيم و امروز اين عظمت و افتخار و سربلندي را مديون شهيدان و ايثار و اخلاص ايثارگران هستيم .
مهندس جعفرزاده با عذرخواهي از خانواده هايي كه نتوانستند در اين ديدار حضور داشته باشند خاطرنشان كرد در استان گيلان با داشتن حدود 8 هزار شهيد 22 هزار جانباز و 2 هزارو 700 آزاده مكاني نيست كه بتوان همه اين عزيزان را در آن جاي داد و لذا از اين طريق از همه عزيزاني كه نتوانستند به ديدار و نشست با رئيس جمهور نائل شوند پوزش مي طلبم .
رئيس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران گيلان در ادامه درخصوص اعطاي نشان ملي ايثار به تعدادي از خانواده هاي معظم شاهد گفت : براساس اصل 129 قانون اساسي جمهوري اسلامي و تصويب هيات وزيران در تاريخ 86 3 12 و به پاس قدرداني و شايستگي والدين محترم شهدا در تربيت فرزنداني معتقد به اصول و مباني اسلام لايق ايثارگر و فداكار براي اولين بار در كشور در اين ديدار به 9 نفر از والدين عزيز و گرامي سه شهيد والامقام نشان ملي ايثار توسط رئيس جمهور اعطا گرديد و رئيس جمهور به نمايندگي از ملت بزرگ ايران نمادي از قدرشناسي اين بزرگواران عظيم الشان را به نمايش گذاشته و از كساني كه توانستند آزادمرداني دلاور و شجاع را در دامان خود بپرورانند و به پيروي از سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين (ع ) عزيزانشان را به مسلخ عشق روانه كردند قدرداني نمود.
وي افزود : رئيس جمهور در اين نشست مرتبه پدران و مادران شهيدان را بالاترين رتبه و درجه دانست و گفت : كار اين عزيزان با هيچ چيز قابل مقايسه و ارزيابي نيست چرا كه آنان قهرماناني را تربيت كرده اند كه برمدار ارزش و ترويج كننده اصيل ترين اصول انساني بوده و اين مدالها حداقل كاري است كه ما مي توانيم تقديم اين عزيزان نمائيم .

مهندس جعفرزاده در ادامه درخصوص مصوبات هيات دولت درخصوص طرحهاي بنياد شهيد و امور ايثارگران گيلان گفت : در نشست هيات دولت طرح پيشنهادي سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران گيلان در سه عنوان ساماندهي گلزارهاي متبرك شهدا ساخت مجتمع بزرگ فرهنگي ورزشي و توانبخشي ايثارگران و ساماندهي مسكن خانواده هاي شاهد و ايثارگران مطرح گرديد.
وي افزود : با توجه به آمار موجود از گلزار شهدا و آمادگي كارگروه تكميل و بهسازي گلزارهاي شهدا در استان و لزوم ضرورت داشتن مجتمع فرهنگي ورزشي و توانبخشي در ساماندهي وضعيت روحي و رواني و بهبود وضعيت جسماني ايثارگران و مساعدت در تبديل به احسن مسكن ايثارگران عزيز و در نظر گرفتن اولويت ها و نظرات كارشناسي به حمدالله در بحث ساماندهي گلزار شهدا مبلغ 30 ميليارد ريال و در طراحي و ساخت فاز اول و دوم براي مجتمع بزرگ فرهنگي ورزشي و توانبخشي ايثارگران مبلغ 40 ميليارد ريال اعتبار اختصاص يافته كه اميدواريم با تنظيم موافقت نامه و مساعدت ويژه استاندار و معاون برنامه ريزي استانداري گيلان بتوانيم در اسرع وقت نسبت به جذب اعتبارات و شروع كار اجرايي پروژه گام اساسي برداريم .
مهندس جعفرزاده رئيس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران گيلان در پايان درخصوص ارزيابي اش از دستاوردهاي سفر رئيس جمهور به استان گيلان گفت : اولا نمايش شور و حماسه مردم استان گيلان در استقبال از سفر رياست جمهوري قابل تحسين بوده و در هيچ جاي كشور سابقه چنين حضور حماسي وجود نداشت .
ثانيا ديدار با گروههاي ايثارگري و طبقات مختلف به فرمايش خود رئيس جمهور باعث روحيه گرفتن و ايجاد نشاط در دولت گرديد و اقدام ويژه دولت مردان به يادگاران عرصه شهادت و ايثار و ثالثا در توزيع اعتبارات و مصوبات هيات محترم وزيران در توسعه استان بهبود وضعيت عمراني استان و ساماندهي صنعت كشاورزي توسعه راهها طرحهاي اشتغالزايي و... گامهاي موثر و اساسي برداشته مي شود و در نهايت سفر رئيس جمهور محترم و هيات وزيران داراي بركات تحسين برانگيزي براي استان گيلان بوده است كه اميدواريم هرچه سريعتر مسئولين امر در جذب اعتبارات اختصاص يافته و اجراي مصوبات اقدام اساسي را بعمل آورند.
مهندس جعفرزاده در ادامه درخصوص ترويج فرهنگ ايثار و شهادت گفت : اين سازمان در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت عليرغم اينكه قانون تكليف قانوني آن را بر دوش دستگاه ديگري گذاشته اما ما نيز در اين زمينه اقدامات خوبي انجام داده ايم .
وي افزود : برنامه هايي را نيز دردست اقدام داريم كه ساخت مجتمع فرهنگي ايثار و شهادت در رشت و برنامه ريزي براي احداث آن در دو نقطه ديگر استان ازجمله اين برنامه ها است .
وي اظهار داشت : ضمن اينكه اعتقاد داريم همه دستگاهها وظيفه دارند در اين راستا به مجموعه سازمان كمك كنند كه الحمدالله با مساعدت و توجه ويژه استاندار و معاونت برنامه ريزي استانداري الحمدالله فضا فضاي خوبي براي همكاري همه دستگاهها وجود دارد اما صرفا برگزاري يادواره ها كه البته يك اقدام مثبت و سازنده و بسيار ممتازي است كافي نيست .
وي خاطرنشان كرد : برگزاري يادواره ها بخشي از كار ما است اما بايد تلاش كنيم جوانان و نسل هاي آينده ساز اين مملكت را پاي اين كار بياوريم و لذا بهترين عمل براي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت آشناسازي جوانان با آثار شهدا و ايثارگران است كه الحمدالله در اين زمينه نيز برنامه ريزيهاي خوبي در دست اقدام مي باشد.
رئيس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران گيلان در پايان ضمن تقدير از مجموعه روزنامه جمهوري اسلامي كه در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و آرمانهاي والاي انقلاب اسلامي حضرت امام و مقام معظم رهبري تلاش مي كند گفت : روزنامه جمهوري اسلامي با عملكرد خود نشان داد كه يك اتصالي به نظام مقدس جمهوري اسلامي آرمانهاي حضرت امام مقام معظم شهداي عزيز و دوران هشت سال دفاع مقدس و... دارد و ما مجموعه سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران نيز روزنامه جمهوري اسلامي را مجزا از خود ندانسته و از يك خانواده مي دانيم .
دكتر احمدي نژاد : دنيا بايد بداند خانواده هاي معظم شهيدان ايثارگران و ملت ايران پرشورتر مومن تر و مصمم تر از سالهاي اول انقلاب اسلامي در مقابل قدرتهاي زورگو ايستاده و هر قدرتي را سر جايش خواهد نشاند.
رئيس جمهور : كار والدين معظم شهدا با هيچ چيز قابل مقايسه نيست چرا كه آنها قهرماناني تربيت كرده اند كه برمدار ارزشها و ترويج كننده اصيل ترين اصول انساني قدم گذاشته اند.
مهندس غلامعلي جعفرزاده : رئيس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان گيلان : به پاس قدرداني و شايستگي والدين شهدا در تربيت فرزنداني معتقد به اصول و مباني اسلام لايق ايثارگر و فداكار براي اولين بار در سفرهاي استاني به 9 نفر از والدين عزيز و گرامي 3 شهيد والامقام توسط رياست جمهوري نشان ملي ايثار اعطا گرديد.
 يکشنبه 5 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 494]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن