تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820336972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جايزه برتر جشنواره توكيو به قزاقستان رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: جايزه برتر جشنواره توكيو به قزاقستان رسيد
خبرگزاري فارس: فيلم «لاله» محصول كشور قزاقستان در بيست و يكمين دوره از رقابت‌هاي سينمايي توكيو برنده جايزه گراند پيركس ساكورا شد.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از خبرگزاري شينهوا، فيلم كمدي «لاله» ساخته «سرگئي ديورتسووي» محصول كشور قزاقستان كه چند ماه پيش در بخش نوعي نگاه جشنواره فيلم كن به نمايش درآمد، چند روز پيش از اين نيز برنده جايزه چشم طلايي بهترين فيلم سينمايي جشنواره فيلم زوريخ شد، روز گذشته نيز برنده جايزه برتر اين دوره از رقابت‌هاي جشنواره فيلم توكيو به ارزش 100 هزار دلار، شد.
به گزارش شينهوا، فيلم «لاله»، يكي از 15 كانديداي انتخابي بخش مسابقه اين دوره از رقابت‌‌هاي توكيو بود كه برگزاركنندگان اين جشنواره از ميان 690 فيلم ارسالي از 72 كشور جهان انتخاب كرده بودند، جايزه ويژه هيأت داوران اين جشنواره نيز به فيلم فرانسوي_لهستاني «4 شب با آنا» ساخته «جرزي كوليمفسكي» و جايزه بهترين بازيگر نقش اول زن به «فليستي وواسي» براي بازي در فيلم «كمك كوچكي از طرف من» اعطاء شد.
به گزارش شينهوا، جايزه فيلم منتخب مردم نيز به فيلم ژاپني «روزهاي مدرسه با يك خوك» اختصاص يافت.
همچنين در بخش تازه تاسيس بهترين فيلم با موضوع طبيعت و محيط زيست، فيلم اسپانيايي «خاكسترهايي از آسمان» برنده شد و فيلم «The Meerkats» نيز برنده جايزه ويژه اين بخش شد.
فيلم «روزهاي مدرسه با خوك» نيز در اين بخش از رقابت‌ها توانست جايزه ويژه هيأت داوران از آن خود كند.
به گزارش خبرگزاري فارس، جشنواره فيلم توكيو، به عنوان نخستين جشنواره بين‌المللي آسيايي هم‌تراز با جشنواره‌هاي كن، ونيز و برلين، شهرت دارد.
انتهاي پيام/ا
 يکشنبه 5 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن