تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815461230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در پاكستان؛ قتل چهار نفر به جرم جاسوسي براي آمريكاييها///سفر گيلاني نخست وزير به تركيه


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: در پاكستان؛ قتل چهار نفر به جرم جاسوسي براي آمريكاييها///سفر گيلاني نخست وزير به تركيه


تهران-خبرگزاري ايسكانيوز: روز گذشته طالبان محلي منطقه باجور در پاكستان چهار نفر را به اتهام جاسوسي براي آمريكا به قتل رساندند.

به گزارش روز يك شنبه بخش انگليسي گروه بين الملل باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" به نقل از روزنامه ديلي تايمز پاكستان ، طالبان محلي چهار نفر را به اتهام جاسوسي براي آمريكاييها در منطقه باجور به قتل رساندند .
بر اساس اين خبر، مقامات محلي اعلام كردند كه عوامل اين حادثه در نامه اي به زبان پشتو گفتند كه اين افراد كه پنج سال پيش ربوده شده بودند به جاسوسي اعتراف كرده اند.
در اين نامه آمده است اين افراد به دريافت پول از افغانستان براي جاسوسي اعتراف و نام چند تن از همدستان خود را فاش كرده اند.
شبه نظاميان طالبان محلي در باجور پاكستان تاكنون دهها تن از افراد قبيله اي محلي و آوارگان افغان را به اتهام جاسوسي به ويژه براي دولت پاكستان و نيروهاي مستقر در مرز با افغانستان كشته اند .
خبر ديگر از پاكستان اينكه دفتر يوسف رضا گيلاني نخست وزير اين كشور در بيانيه اي اعلام كرد كه وي روز دوشنبه آينده براي ديداري رسمي از تركيه به آنكارا سفر خواهد كرد.
بر اساس اين گزارش قرار است گيلاني با مقامات ارشد تركيه اي درباره راههاي توسعه و تحكيم روابط دو جانبه اسلام آباد و آنكارا و برخي مسايل منطقه اي و بين المللي مورد علاقه دو طرف گفت و گو تبادل نظر كند ./120
 يکشنبه 5 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن