تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805350397




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل تربيت بدني ايلام: توسعه ورزش قهرماني در ايلام در دستور كار قرار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل تربيت بدني ايلام: توسعه ورزش قهرماني در ايلام در دستور كار قرار دارد
خبرگزاري فارس: مديركل تربيت بدني استان ايلام گفت: توسعه همه جانبه ورزش به ويژه ورزش قهرماني در اين استان در دستور كار مسئولان تربيت بدني ايلام قرار دارد.


به گزارش خبرگزاري فارس از ايلام، مرتضي صفري ظهر امروز در آيين تجليل از 715 قهرمان، مدال‌آور و ورزشكار ايلامي افزود: آهنگ توسعه ورزش همزمان با تشكيل دولت نهم و توجه ويژه مسئولان سازمان تربيت بدني در استان ايلام نواخته شده است.
وي ادامه داد: تربيت بدني استان ايلام نيز به عنوان متولي ورزش در استان برنامه‌هاي مختلفي را در اين راستا تدوين كرده كه با بررسي ابعاد اين برنامه‌ها مي‌توان به موفقيت‌هاي كسب شده دست يافت.
اين مسئول اضافه كرد: اين دستگاه اجرايي سال گذشته موفق به جذب حدود شش درصد از جمعيت استان ايلام به ورزش شده كه رسيدن به اين نرم يكي از شاخصه‌هاي برتر سازمان تربيت بدني است.
صفري تصريح كرد: در حال حاضر 25 ورزشكار سازمان يافته زن و مرد در اين استان جذب ورزش شده‌اند كه اين تعداد جمعيت در مقايسه با كل جمعيت 540 هزار نفري ايلام رقم مناسب و قابل قبولي است و البته روند جذب ورزشكاران تا پايان سال جاري ادامه خواهد داشت.
مديركل تربيت بدني استان ايلام گفت: اين اتفاق مثبت يكي از سياست‌هاي اجرا شده اداره كل تربيت بدني استان ايلام در سال گذشته بوده كه امسال نيز تدوام خواهد داشت.
اين مسئول اضافه كرد: در كنار برنامه‌هاي كمي كار كيفي سازي در ورزش كه همان موضوع پرداختن به قهرمان سازي است، دنبال مي‌شود.
وي ادامه داد: براي احقاق اين مهم نياز به همكاري و مساعدت همه مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي در استان ايلام است.
مديركل تربيت بدني استان ايلام گفت: اجراي برنامه‌هاي مختلف ورزشي نيازمند اعتبارات ويژه‌اي است كه كل اعتبارات اين دستگاه اجرايي جوابگوي نيازهاي آن نيست.
صفري اضافه كرد: براين اساس دولت قانوني را در بودجه سال‌هاي گذشته و امسال تعريف كرده كه بااجراي آن از سوي دستگاه‌هاي اجرايي بخشي از مشكلات مالي تربيت بدني در راستاي توسعه ورزش برطرف مي‌شود.
وي ادامه داد: در قوانين بودجه سال‌هاي گذشته، قانوني با عنوان بند ب ماده 117 گنجانده شده كه اجراي آن از سوي دستگاه‌هاي دولتي ايلام براي توسعه ورزش استان بسيار با اهميت و موثر است.
اين مسئول اضافه كرد: در اين قانون آمده است، كه دستگاه‌هاي دولتي يك درصد از محل اعتبارات عمراني و جاري خود را صرف امورات ورزشي استان مربوطه كنند.
صفري تصريح كرد: با وجود گذشت چند سال از تدوين اين برنامه اما تاكنون اين قانون بطور كامل در استان ايلام به‌رغم تلاش‌هاي مديران اين دستگاه اجرايي، اجرا نشده است.
در ادامه اين آيين از 715 مدال‌آور قهرمان زن و مرد ايلامي با اهداي لوح يادبود و جوايز نفيسي از سوي مدير كل تربيت بدني استان ايلام تجليل به عمل آمد.
اين تعداد مدال آور كه 30 درصد آنان را بانوان ايلامي تشكيل مي‌دادند در رقابت‌هاي كشوري، آسيايي، بين المللي و جهاني موفق به كسب افتخار شده‌اند.
اين تعداد مدال‌آور در رشته‌هاي مختلف از جمله كشتي، جودو، تيراندازي، هاكي، رزمي، تكواندو، كاراته، فوتسال و .... به صورت تيمي و افرادي براي استان ايلام و جامعه ورزش افتخار آفريدند.
انتهاي پيام/ب
 يکشنبه 5 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن