تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815297208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون استاندار سمنان:حجم صادرات سمنان متناسب با توانمنديهاي استان نيست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: معاون استاندار سمنان:حجم صادرات سمنان متناسب با توانمنديهاي استان نيست
سمنان - خبرگزاري مهر: بهزاد ظهيري گفت: حجم صادرات استان سمنان از طريق گمرك سمنان و ساير نقاط كشور با توجه به توانمندي اقتصادي و صنعتي و توليدي استان سمنان مناتسب نيست و بايد براي افزايش صادارات تلاش كرد.

به گزارش خبرنگار مهر در سمنان، معاون برنامه ريزي استانداري سمنان ظهر امروز در نشست كارگروه توسعه صادرات استان سمنان گفت: صادرات نيمه اول امسال استان از گمرك سمنان، 10 ميليون و 700 هزار دلار بود كه بايد تدابيري براي رشد توسعه صادرات استان سمنان اتخاذ شود.

وي با اشاره به اينكه سند چشم انداز 20 ساله بر توسعه صادرات غيرنفتي تاكيد دارد، گفت: توليدكنندگان براي توسعه صادرات غيرنفتي بايد تلاش كنند.

به گفته وي، توسعه صادرات غير نفتي و كسب بازارهاي جديد را براي كسب درآمدهاي ارزي بسيار ضروري است تا اقتصاد كشور متكي به درآمدهاي نفتي نباشد.

ظهيري تصريح كرد: پايين آمدن قيمت نفت يك فرصت است و توليدكنندگان بايد از اين فرصت براي ارتقاي صادرات غيرنفتي نهايت استفاده را ببرند.

مدير گمرك استان سمنان نيز در اين نشست گفت: بيش از 95 درصد صادرات اين گمرك از طريق ارزيابي در محل انجام مي شود.

علي سعدالدين افزود: اين اقدام موجب تسريع در صدور كالا و جلوگيري از هزينه هاي انتقال و حمل و نقل است و درصدي كه در گمرك ارزيابي مي شود نيز نيازمند بررسي هاي دقيق تر است.

به گفته وي، در نيمه اول امسال 18 هزار و 996 تن انواع كالا در قالب 385 فقره اظهارنامه صادراتي از اين استان به خارج از كشور صادر شد.

مدير گمرك استان سمنان ارزش اين مقدار صادرات را بيش از 99 ميليارد و 50 ميليون ريال معادل 10 ميليون و 700 هزار دلار عنوان كرد.
 يکشنبه 5 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن