تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820368961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نخستين همايش ملي ايمني، سلامت و محيط زيست برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نخستين همايش ملي ايمني، سلامت و محيط زيست برگزار مي‌شود
اقتصاد. وزارت كار. همايش ايمني
رييس مركز تحقيقات ، تعليمات ، حفاظت و بهداشت كارگفت: اولين همايش ملي ايمني ، سلامت و محيط زيست ‪ ۲۵‬و ‪ ۲۶‬آذر ماه امسال برگزار مي‌شود .

به گزارش روز يكشنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي وزارت كار و امور اجتماعي ، علي مصريان هدف از برگزاري اين همايش را ارتقاي فرهنگ ايمني و بهداشت كارو افزايش دانش كارشناسان و آشنايي با آخرين دستاوردهاي ايمني در سطح ملي و بين‌المللي ذكر كرد .

وي در ادامه افزود : در اين همايش به گونه‌اي برنامه ريزي شده است كه امكان تبادل تجارب بين متخصصان ايمني و بهداشت كار، فراهم شود .

اين مقام مسئول سپس از ارسال ‪ ۴۰‬مقاله براي ارايه به همايش تا مهرماه ‪۸۷‬ خبر داد و گفت : مقاله‌هاي رسيده پس از بررسي از سوي كميته‌هاي علمي براي طرح در همايش مشخص مي‌شوند و كارشناسان تا پايان آبان ماه امسال مي توانند مقاله‌هاي خود را ارايه كنند .

مصريان در ادامه افزود : بررسي چالش‌هاي پيش رو در حوزه ايمني و بهداشت كار، تحليل قوانين و مقررات و استانداردهاي ملي و بين‌المللي ، نقش سيستم مديريت ايمني، بهداشت كار و محيط زيست در بهبود فرآيندهاي صنعتي و كاهش حوادث و مديريت ايمني پيمانكاران از ديگر اهداف همايش است .

مصريان همچنين از برگزاري نمايشگاه آخرين دستاوردهاي تجهيزات و وسايل آزمايشگاهي در مدت برگزاري اين همايش خبر داد و افزود : اين نمايشگاه با هدف گسترش فرهنگ ايمني و معرفي آخرين دستاوردها برگزار مي‌شود .
 يکشنبه 5 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن