تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812828574




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مرور مجموعه‌هاي پائيز /هفت مجموعه جديد ايراني در پائيز روي آنتن تلويزيون مي‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مرور مجموعه‌هاي پائيز /هفت مجموعه جديد ايراني در پائيز روي آنتن تلويزيون مي‌رود
شبكه‌هاي مختلف تلويزيون در فصل پائيز علاوه بر ادامه پخش مجموعه‌هاي قبلي خود، هفت مجموعه ايراني جديد نيز براي مخاطبان خود تدارك ديده‌اند كه در كنار مجموعه‌هاي خارجي روي آنتن مي‌روند.

به گزارش خبرنگار مهر، آغاز فصل پاييز امسال در رسانه ملي همزمان شده با روزهاي پاياني ماه رمضان و طبعاً متأثر از برنامه‌هاي خاص اين ايام. در واقع مجموعه‌هاي رمضان آغاز سومين فصل سال را در رسانه ملي تحت تأثير خود و جو ايجاد شده از آثار مناسبتي قرار دادند.

با اتمام ماه رمضان و عادي شدن روال پخش برنامه‌هاي تلويزيون، شبكه‌هاي مختلف مجموعه‌هاي آماده خود را براي آغاز رسمي پاييز تلويزيون روي آنتن فرستادند. با توجه به اينكه پاييز همزمان با بازگشايي مدارس و آغاز سال تحصيلي رسمي در دانشگاه‌ها و خانه‌نشيني اجباري خانواده‌هاست، مجموعه‌هاي اين فصل بايد به نوعي پاسخگوي نياز كمي و كيفي مخاطب در اين ايام هم باشند.

پشت صحنه "سايه تنهايي"

مروري بر مجموعه‌هاي جديد و در حال پخش شبكه‌هاي سيما در فصل پاييز 87 مي‌تواند توجه مخاطبان را به مولفه‌هاي اصلي مجموعه‌هاي توليدي و وطني رسانه ملي جلب كند.

شبكه يك:
اين شبكه پاييز را با پخش چهار مجموعه جديد ايراني و ادامه يك مجموعه تاريخي- مذهبي از فصل تابستان پي مي‌گيرد. در ميان اين چهار مجموعه يك سريال هر شبي، مجموعه‌اي با محوريت پزشكان كه مدتي براي پخش انتظار كشيده و مجموعه‌اي كه قرار بود ماه رمضان پخش شود، حضور دارد.

"گلريزان" ساخته مسعود رشيدي از شنبه 13 مهرماه ساعت 22 آغاز به پخش هفتگي كرد. اين مجموعه 26 قسمتي بر اساس فيلمنامه علي‌اكبر محلوجيان و تهيه‌كنندگي افشين زماني توليد شده و فرامرز صديقي، سيامك اطلسي، ايرج نوذري، پويا اميني، كاوه سماكباشي، مهدي اميني‌خواه، يوسف مراديان، مارال فرجاد، آرام جعفري، سميرا سياح، مهدي اميني‌خواه، كاوه سماكباشي، پويا اميني، امير غفارمنش، مريم بلالي‌مقدم، ناصر گيتي‌جاه، مهدي فقيه از بازيگران آن هستند.

اين مجموعه كه در سيماي استان همدان توليد شده داستان زندگي چند جوان است كه هر يك با مشكل اعتياد، بيكاري، ازدواج و ... روبرو هستند و در محله‌اي قديمي اتفاق مي‌افتد. "سفر بخير" نام قبلي اين مجموعه است كه پس از مجموعه رمضاني "زماني براي پشيماني" بر اساس تازه‌ترين نوشته علي‌اكبر محلوجيان مقابل دوربين رفته است.

محور اصلي "گلريزان" آزاد شدن فردي به نام حشمت بعد از سال‌ها از زندان است كه به جرم قتل پدر مرتضي به زندان رفته و در غيابش عزت دوست صميمي‌ حشمت به قول‌هايش درباره خانواده او عمل نكرده است. موقعيتي كه محور اصلي مجموعه "زير تيغ" و "زماني براي ..." هم بوده كه هر دو نوشته محلوجيان هستند.

"گل‌هاي گرمسيري" ساخته محمدمهدي عسگرپور از دوشنبه 22 مهرماه ساعت 22 آغاز به پخش هفتگي كرد. اين مجموعه 30 قسمتي با مضمون دفاع مقدس از اواخر فروردين‌ماه وارد مرحله توليد شد و تا مقاطعي قرار بود به عنوان مجموعه ماه رمضان از اين شبكه پخش شود. اما به دلايلي چون مرتبط نبودن موضوع با اين ماه خاص و ... به پخش هفتگي رسيد.

فيلمنامه اين مجموعه را محمدرضا بياتي، علي‌اكبر محلوجيان و عسگرپور نوشته‌اند و محمدصادق جلالي آن را براي گروه حماسه و دفاع شبكه يك تهيه كرده است. در "گل‌هاي گرمسيري" بازيگراني چون آتيلا پسياني، بهنوش طباطبايي، اشكان خطيبي، مينا لاكاني، پرويز فلاحي‌پور، مريم بوباني، روناك يونسي، عمار تفتي و رحيم نوروزي حضور دارند.

داستان اين مجموعه درباره دو دانشجو است كه اوايل انقلاب دلبسته هم مي‌شوند، اما اين مسئله مصادف مي شود با آغاز جنگ و جدايي آنها. "گل‌هاي گرمسيري" از جهت حضور عسگرپور در تلويزيون اهميتي خاص دارد كه در ادامه روند جذب سينماگران به عرصه سيما به نتيجه رسيده است. اين كارگردان كه در سال جديد به سمت مدير عاملي خانه سينما هم انتخاب شد، فيلم سينمايي "هفت و پنج دقيقه" را در مراحل فني دارد.

"سايه تنهايي" ساخته بيژن شكرريز در 20 قسمت بر اساس فيلمنامه‌اي از مينو فرشچي به تهيه‌كنندگي محسن شايانفر بهار 86 وارد مرحله ساخت شد و پس از آماده شدن از پاييز سال گذشته قرار بود روي آنتن برود كه اين اتفاق نيفتاد.

درباره علت تعويق پخش مجموعه به مواردي چون دلزدگي مخاطب از فضاي بيمارستان و روابط پزشكي با پخش مجموعه‌هاي "حلقه سبز" و "اغما" اشاره شده بود و در نهايت اين مجموعه كه با نگاهي به سريال خارجي "پرستاران" ساخته شده، به پخش رسيد.

بيژن امكانيان، نسرين مقانلو، پرويز پورحسيني، علي دهكردي، فريبا متخصص، اميرمحمد زند، پرستو گلستاني، نگين صدق گويا، كتانه افشاري‌نژاد و اصغر محبي از بازيگران مجموعه "سايه تنهايي" هستند كه به مسائل و روابط چند پزشك و تداخل مسائل حرفه‌اي و خانوادگي آنها مي‌پردازد.

مينو فرشچي فيلمنامه‌هاي "شوكران"، "كاغذ بي‌خط" و "ازدواج به سبك ايراني" را در سينما و مجموعه‌هاي "كارگاه شمسي و مادام"، "قلب يخي"، "باغچه مينو" و ... را براي تلويزيون به نگارش درآورده و از معدود زنان فيلمنامه‌نويسان فعال در سيما و سينما به شمار مي‌رود.

"يوسف پيامبر" به نويسندگي، كارگرداني و تهيه‌كنندگي فرج‌الله سلحشور از جمعه هفتم تيرماه ساعت 22 آغاز به پخش هفتگي كرد. اين مجموعه 40 قسمتي از اوايل خرداد 83 وارد مرحله شد و فيلمبرداري آن به شيوه 35 ميليمتري در سال گذشته به پايان رسيد.

حدود 180 بازيگر در اين مجموعه حضور دارند كه از آن جمله مي‌توان به كتايون رياحي (زليخا)، مصطفي زماني (يوسف (ع))، محمود پاك‌نيت (يعقوب (ع))، فرشته سرابندي، جعفر دهقان، فرامرز مهرجو، زهرا سعيدي، مريم بخشي، سودابه عليپور، كورش زارعي و اميرحسين مدرس اشاره كرد.

اين مجموعه داستان قرآني زندگي اين پيامبر را از زمان تولد تا ميانسالي محور كار قرار داده و همزمان با پخش اولين قسمت‌ها از سوي گروه‌هاي مختلف بخصوص كارشناسان و محققان مذهبي مورد انتقاد قرار گرفت. هر چند سلحشور منتقدان را داراي صلاحيت براي اظهار نظر درباره كارش نداشت ولي كوبنده‌ترين اعتراض‌ها به تحريف روايت قرآني زندگي اين حضرت وارد شد.

آخرين حاشيه‌هاي اين مجموعه آنكه سيدشهاب‌الدين طاهري كه فيلمنامه دو جلدي "حضرت يوسف صديق" را سال 1380 با هزينه شخصي چاپ و منتشر كرده، از ماجراي توليد مجموعه "يوسف پيامبر" و اشتباه‌هاي تاريخي و قرآني آن پرده برداشته است.

"مسافرخانه سعادت" ساخته محمد رحمانيان از شنبه 13 مهرماه ساعت 20 به پخش هفتگي و تكرار در برنامه خانواده روز بعد رسيد. اين مجموعه 75 قسمتي را شهاب حجازي تهيه كرده و رحمانيان سرپرستي گروه نويسندگان را نيز بر عهده داشته است.

داستان اين مجموعه‌ طنز اپيزوديك درباره اتاقي در يك مسافرخانه موسوم به اتاق سعادت است كه هر بار با آمدن مسافران تازه اتفاقي جالب در اين مكان رخ مي‌دهد. علي عمراني، افشين هاشمي، آشا محرابي، خسرو احمدي و هومن برق‌نورد بازيگران اين مجموعه هستند كه در يك لوكيشن محدود اتفاق مي‌افتد.

رحمانيان كه تجربه ساخت مجموعه‌هاي "نيمكت" و "توي گوش سالمم زمزمه كن" را در همين فضا و حال و هوا و ساختار دارد، مدتي به عنوان كارشناس بخش تئاتر در برنامه "دو قدم مانده به صبح" نيز حضور داشت كه به خاطر حاشيه‌هاي ايجاد شده جاي خود را به يك كارشناس ديگر داد.

شبكه دو:
اين شبكه پاييز را با پخش يك مجموعه جديد و ادامه پخش دو مجموعه تكراري پي مي‌گيرد. مجموعه جديد اين شبكه از توليدات استاني و دو مجموعه در حال پخش نيز به مقاطع نهايي خود نزديك مي‌شوند و اين در حاليست كه هنوز سريال جايگزين آنها اعلام نشده است.

"آن سوي دريا، اين سوي خاك" ساخته فرزين مهدي‌پور از يكشنبه 14 مهرماه ساعت 15/21 آغاز به پخش هفتگي كرد. اين مجموعه 13 قسمتي به تهيه‌كنندگي بهرام صادقي مزيدي داستان فردي به نام مراد است كه با وجود بيگناهي به علت حمل مواد مخدر در زندان امارات گرفتار شده و بعد از ۱۶ سال از زندان آزاد مي‌شود.

علي اوسيوند، فرشته زارعي‌فر، حميدرضا آذرنگ، عباس افشاريان، محمدعلي قويدل، سيما پورسالاري، زين‌العابدين صادقي، عصمت رضاپور، محمد بلوچي‌نژاد و عباس حيدري بازيگران اين مجموعه اجتماعي هستند. "آن سوي دريا ..." از توليدات مراكز استان‌هاست كه به توصيه رئيس رسانه ملي با ويژگي‌هاي بومي ساخته شد تا به پخش برسد. ساخت اين مجموعه از زمستان 85 در سيماي خليج فارس آغاز شد و قرار بود سال 86 به پخش برسد.

بيگناهان

"آينه‌هاي نشكن" با نام قبلي "فتانه" به كارگرداني جواد اردكاني از مردادماه جمعه‌ها ساعت 15/21 به پخش هفتگي رسيد. اين مجموعه 20 قسمتي به تهيه‌كنندگي حميد آخوندي و رضا جلالي از توليدات گروه تاريخ و مناسبت‌هاي شبكه دو است كه با محور قرار دادن موضوع انرژي اتمي و تحقيقات هسته‌اي ايران به ماجراهايي در آستانه سفر بازرسان آژانس بين‌المللي انرژي اتمي به ايران مي‌پردازد.

صبا كمالي، آزيتا حاجيان، سعيد نيكپور، ثريا قاسمي، علي قربانزاده، جمشيد شاه‌محمدي، قاسم زارع، مجيد مشيري، سعيد داخ، مهدي صبايي و عاطفه رضوي از بازيگران مجموعه "آينه‌هاي نشكن" هستند. بخش‌هايي از اين مجموعه در تهران و بخش‌هايي ديگر در دبي تصويربرداري شده است.

"مرگ تدريجي يك رويا" با نام قبلي "سفر به تاريكي" به كارگرداني فريدون جيراني از سه‌شنبه دهم ارديبهشت به پخش هفتگي رسيد. اين مجموعه 13 قسمتي به نويسندگي عليرضا محمودي و تهيه‌كنندگي آرمان زرين‌كوب داستان نويسنده‌اي جوان به نام مارال عظيمي است كه پس از انتشار اولين رمانش "گيتي" به شهرت و اعتباري غيرمنتظره مي‌رسد؛ شهرتي كه زندگي خانوادگي او را تحت‌الشعاع قرار مي‌دهد.

دانيال حكيمي، ساميه لك، ستاره اسكندري، هوشنگ توكلي، پولاد كيميايي، فريده سپاه منصور، مائده طهماسبي، آشا محرابي، مهسا كرامتي، شيوا خنياگر، مهناز انصاريان، فريدون محرابي، علي كاظمي، نيلوفر محمودي، هايده حائري و ناصر طهماسب در اين مجموعه به ايفاي نقش مي‌پردازند.

اين مجموعه به دليل اولين حضور جيراني در عرصه تلويزيون مورد توجهي خاص قرار گرفت. توليد بخش اعظم مجموعه در تركيه، اولين حضور تلويزيوني پولاد كيميايي، ... و فهرستي بلندبالا از اولين‌هايي كه با ساخت اين مجموعه شكل گرفته، از ديگر مواردي هستند كه "مرگ تدريجي ..." را مهم و مورد توجه قرار دادند.

اين مجموعه با نزديك شدن به قسمت‌هاي پاياني با توجه به حرف‌هاي زرين‌كوب حاشيه‌هايي تازه پيدا كرده است. جايگزيني جيراني به جاي ابراهيم حاتمي‌كيا به عنوان كارگردان و حضور بازيگراني چون حميدرضا پگاه، كوروش تهامي، مينا لاكاني، لادن مستوفي در فهرست اوليه اين مجموعه از جمله اين حاشيه‌ها هستند.

شبكه سه:
اين شبكه با يك مجموعه در حال پخش و دو مجموعه جديد برنامه‌هاي نمايشي فصل پاييز را پي مي‌گيرد. يك مجموعه تاريخ معاصر كه نزديك به يك سال از آغاز پخش آن مي‌گذرد، مجموعه‌اي از كارگردان سرشناس تلويزيون و سينما و نهايتاً يك مجموعه استاني.

"روزگار قريب" به نويسندگي، كارگرداني و تهيه‌كنندگي كيانوش عياري از دوشنبه 12 آذرماه ساعت 30/20 به پخش هفتگي رسيد. اين مجموعه 32 قسمتي داستان زندگي دكتر محمد قريب؛ بنيانگذار پزشكي نوين كودكان در ايران را روايت مي‌كند كه بر بستري از وقايع مستند و دراماتيزه شده قرار گرفته است.

مهدي و ناصر هاشمي، مهران رجبي، رضا بابك، رضا فياضي، مهدي صبايي، آفرين عبيسي، مريم كاوياني، بهاره افشاري و شهاب كسرايي برخي از بازيگران پر تعداد اين مجموعه هستند كه نزديك به شش سال توليدش زمان برده است. اين مجموعه با توجه به زاويه ديد و اهميتي كه عياري در مجموعه كارهايش براي جزئيات و واقعي كردن روال زندگي نمايشي قائل است،‌ توانست اقشار مختلف مخاطبان را جذب كند.

"روزگار قريب" اين روزها با رسيدن به قسمت‌هاي پاياني رونق اوليه خود را از دست داده و پشت صحنه كل مجموعه در حال آماده‌سازي براي پخش است. هنوز مجموعه جايگزين دوشنبه‌هاي شبكه سه معرفي نشده است.

"هويت" ساخته مهدي ودادي كه از 22 تير شنبه‌ها ساعت 20:15 از شبكه سه پخش مي‌شد، بعد از ماه رمضان به چهارشنبه‌ها منتقل شد. اين مجموعه در 16 قسمت به نويسندگي سهيلا جبري و تهيه‌كنندگي حبيب الهياري و محمود رضايي در موسسه فرهنگي هنري تنديس فيلم به سفارش صدا و سيما مركز خوزستان تهيه شده است.

حسن جوهرچي، فلور نظري، مهدي اميني‌خواه، مهدي الهياري، گلاره عباسي، حبيب الهياري از بازيگران اين مجموعه پليسي هستند كه داستان سه دوست صميمي و همسنگر دوران دفاع مقدس است كه سال‌ها پس از جنگ افسر پليس و كاپيتان كشتي شده و با هم مواجه مي شوند. ودادي فيلم‌هاي "بيا با من"، "ستاره‌هاي سربي" و "پسران مهتاب" را براي سينما كارگرداني كرده و آخرين فيلمش مجوز نمايش نگرفته است.

"بيگناهان" به كارگرداني احمد اميني از جمعه 3 آبان‌ماه ساعت 30/20 به پخش هفتگي رسيد. اين مجموعه 24 قسمتي به تهيه‌كنندگي سعيد شاهسواري با حضور داريوش فرهنگ، فريبا كوثري، مسعود كرامتي، جمشيد گرگين، همايون اسعديان، مهدي پاكدل، امير آقايي، مهرداد ضيايي، بيژن افشار، سيدمهرداد ضيايي ساخته شده است.

"بيگناهان" روايتگر سه دوست قديمي است كه پس از سال‌ها با هم روبرو مي‌شوند. اميني بعد از ساخت مجموعه "اولين شب آرامش" كه توانست نظر مخاطبان را جلب كند، دومين مجموعه خود را با همكاري شاهسواري جلو دوربين برد و برخلاف مجموعه قبلي كه قصه در فضايي خانوادگي مي‌گذشت، اين بار به سمت فضاي معمايي رفته است.

حضور سه كارگردان سينما و تلويزيون به عنوان بازيگر در اين مجموعه از حاشيه‌هاي خاص بود كه مي‌تواند اهميت اين مجموعه را مورد توجه قرار دهد. محمدعلي نجفي، همايون اسعديان و مسعود كرامتي سه كارگردان- بازيگر "بيگناهان" هستند.

شبكه تهران:
اين شبكه پاييز را با دو مجموعه در حال پخش از تابستان و يك مجموعه جديد پي گرفت. مجموعه جديد اين شبكه براي شهروندان تهراني با رگه‌هاي طنز توليد شده است.

"خط شكن" به كارگرداني مسعود تكاور از اوايل ارديبهشت جمعه‌ها ساعت 30/18 به پخش هفتگي رسيد. اين مجموعه 13 قسمتي به نويسندگي سعيد دولتخاني و تهيه‌كنندگي سعيد منتظرالمهدي ساخته شد. رضا رويگري، حامد كميلي، يوسف تيموري، محمود مقامي،‌ مريم كاوياني، آناهيتا همتي، مرحوم داود اسدي، فلور نظري، مهدي اميني‌خواه، شهرام عبدلي، سعيد عليجاني، سپند اميرسليماني، اميد آهنگر، امير حشمت‌زاده، صفر كشكولي، سپيده ذاكري، مريم سلطاني از بازيگران اين مجموعه هستند.

"خط شكن" به سفارش ستاد امر به معروف و نهي از منكر نيروي مقاومت بسيج با مضموني اجتماعي ساخته شده و از همان قسمت‌هاي آغازين نشان داد كه مخاطب نبايد انتظار تماشاي يك مجموعه قوي را داشته باشد. از حاشيه‌هاي جالب اين مجموعه ضعيف آنكه نويسنده در يادداشتي رسانه‌اي به تغيير و خدشه‌دار شدن فيلمنامه‌اش اعتراض كرد كه با واكنش مشابه كارگردان مواجه شد و در نهايت نامه‌نگاري‌هاي او با مسئولان سازمان موجب شد نامش از تيتراژ حذف شود.

كمي بعد هم كارگردان مجموعه كه بر تدوين كار نظارت داشت از سوي تهيه‌كننده كنار گذاشته شد تا به اين ترتيب تكاور هم از خود سلب مسئوليت كرده و همه چيز را به گردن تهيه‌كننده كار بيندازد كه يك تنه بار اين مجموعه ضعيف را بر دوش كشيد!

"عمليات 125" به نويسندگي و كارگرداني بهروز افخمي از جمعه 31 خردادماه ساعت 23 به پخش هفتگي رسيد. داستان مجموعه كه در هر اپيزود يك قصه را دنبال مي‌كند، درباره پنج جوان است كه تلاش مي‌‌كنند وارد آتش‌نشاني شوند. آنها هر كدام زندگي و مشغله خاص خود را دارند؛ يكي سرباز است، يكي دانشجو، يكي وضع مالي خوبي دارد و ... كه سعي مي‌كنند به عنوان آتش‌نشان مشغول خدمت شوند.

انتخاب كارگردان دوم اين مجموعه مدتي درگير حاشيه‌سازي بود و پس از منوچهر هادي بالاخره اين پست به عهده راما قويدل قرار گرفت. در مجموعه "عمليات 125" عبدالرضا اكبري، رضا رويگري، سيامك احصايي، محمد فيلي، كاوه سماكباشي، مهران رجبي، مجتبي رجبي، اكرم محمدي، فلور نظري، مارال فرجاد و كاوه خداشناس ايفاي نقش مي‌كنند.

اين مجموعه با حضور مشاور عالي شهردار تهران، مديرعامل سازمان آتش نشاني تهران، مدير شبكه تهران، معاون فرهنگي اجتماعي شهرداري تهران، يكي از اعضاء شوراي شهر تهران 12 بهمن در ستاد فرماندهي آتش‌نشاني تهران كليد خورد. قرار است سري دوم اين مجموعه نيمه آبان‌ماه كليد بخورد.

غيرمحرمانه

"غيرمحرمانه" با نام قبلي "خودرو 21" به كارگرداني مسعود رسام از جمعه 26 مهرماه ساعت 10/23 جايگزين "عمليات 125" شد. اين مجموعه در 14 قسمت به نويسندگي رضا مقصودي و تهيه‌كنندگي سيدامير پروين حسيني ساخته شده و يوسف تيموري، فريبا نادري، سحر ولدبيگي، فلور نظري، بهروز بقايي، سعيد پيردوست، رضا بنفشه‌خواه و... در آن بازي كرده‌اند.

"غيرمحرمانه" داستان يك افسر بازنشسته راهنمايي و رانندگي است كه خودرويي طراحي مي‌كند كه فرامين غيرقانوني راننده را اجرا نمي‌كند و فقط بر اساس قوانين رفتار مي‌كند. "غير محرمانه" با مشاركت راهنمايي و رانندگي ساخته شده و در راستاي كارهاي قبلي رسام با رگه‌هاي طنز دارد و رسام با توليد اين مجموعه تلويزيوني دومين سريال خود را بعد از "مرواريد سرخ" براي شبكه تهران تجربه كرده است.
 يکشنبه 5 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 256]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن