تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804938845




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

8 پرسپولیسی و 6 استقلالی از دربی گفتند


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: هوار محمد پس از پيروزي پرسپوليس مقابل استقلال اظهار داشت: اين دربي براي ما خيلي مهم بود و اين پيروزي يك برد معنوي است كه توانستيم استقلال را مقابل هواداران شكست دهيم.

به گزارش فارس و مهر؛ وي افزود: بازي خوبي انجام داديم و توانستيم نقشههاي دايي را در زمين اجرا كنيم.

اما در مقابل كاپيتان استقلال پس از شكست 2 بر يك مقابل پرسپوليس گفت: داور به طور كامل به ضرر تيم ما قضاوت كرد.

فرهاد مجيدي پس از شكست در دربي 68 استقلال مقابل پرسپوليس استقلال اظهار داشت: ما خوب بازي كرديم اما سعيد مظفريزاده قضاوت بدي داشت و كميته داوران بايد جواب اين شكست را بدهد.

وي افزود: ما براي شكست به ميدان نيامده بوديم اما داور سوتهاي مكرري را به زيان ما زد و با اين قضاوت استقلال بازنده دربي 68 شد.

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس نیز گفت: پيوزي مقابل استقلال با گل كريم باقري قشنگتر شد.

سپهر حيدري پس از پيروزي 2 بر يك پرسپوليس مقابل استقلال اظهار داشت: خوشحالم بالاخره طلسم تساوي دو تيم را بشكنيم و از اين برد بسيار خوشحالم.

وي افزود: هر دو تيم براي پيروزي به ميدان آمده بودند و تساوي براي دو تيم شكست تلقي ميشد.

حيدري خاطرنشان كرد: خوشحاليم كه توانستيم با گل كريم باقري كه يكي از بهترين بازيكنان ايران است، به اين پيروزي برسيم.

هافبك استقلال هم گفت: بازيكنان پرسپوليس حتي پس از دريافت گل اول اعتماد به نفس خود را از دست ندادند.

حنيف عمران زاده پس از شكست 2 بر يك برابر پرسپوليس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پرسپوليس خوب بازي كرد. با وجود آن كه اين تيم گل اول را خورد اما بازيكنانش اعتماد به نفس خود را از دست ندادند و در نهايت پيروز شدند.

وي ادامه داد: ما بدشانس بوديم. اگر فقط 50 درصد شانس داشتيم ميتوانستيم برنده اين مسابقه باشيم. تيم ما در حمله ترسو بود اما در خط دفاعي خوب كار كرديم. گل اول را بر روي يك اشتباه دريافت كرديم و گل دوم نيز حاصل خلاقيت فردي بود.

عمرانزاده با اشاره به ناراحتي هواداران استقلال عنوان كرد: همه ناراحتيم و اميدوارم در بازيهاي آينده جبران كنيم، فقط ميتوانم بگويم اين بازي نشان داد كه هچ كدام از دربيها تباني نيست.

همچنین كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس پس از برتري در دربي 68 گفت: به دلم افتاده بود كه گل ميزنم.

كريم باقري پس از برتري 2 بر يك برابر استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خيلي خوشحالم كه 3 امتياز با ارزش را گرفتيم. بازي خوبي انجام داديم. اين برد را به طرفداران پرسپوليس تقديم ميكنم.

وي ادامه داد: براي استقلال و طرفدارانش ناراحت هستم. اميدوارم اين تيم در مسابقات آينده خود به موفقيت برسد و در آن بازيها پيروز شود.

كاپيتان پرسپوليس در مورد گلي كه زد گفت: به دلم افتاده بود در اين مسابقه گل ميزنم. اين گل را به هواداران پرشور پرسپوليس تقديم ميكنم. از اينكه توانستم يكي از گلزنان دربي باشم خدا را شكر ميكنم. البته در اين ديدار ميتوانستيم گلهاي بيشتري بزنيم كه متأسفانه چند فرصت صد در صد گلزني را از دست داديم.

مهاجم تيم فوتبال استقلال نیز گفت: مگر داور دو دربي گذشته چه اشكالي داشت كه امروز مظفريزاده را براي اين بازي انتخاب كردند.

سياوش اكبرپور اظهار داشت: امروز مقابل پرسپوليس بازي خوبي انجام داديم اما داور فوقالعاده ضعيف سوت زد. بعد از گلي كه استقلال زد ميتوانم بگويم 70 درصد سوتهايي كه مظفري زاده زد به نفع پرسپوليس بود.

وي افزود: مگر تركي، دو بازي گذشته داور چه اشكالي داشت كه براي بازي امروز سعيد مظفريزاده را انتخاب كردند. جاي تاسف دارد كه براي اين فوتبال زيبا با اين قضاوت بازي خراب شد.

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس نیز گفت: درگيريام با دروازهبان تيم به خاطر حساسيت بالاي دربي بود.

شيث رضايي پس از پيروزي 2 بر يك پرسپوليس مقابل استقلال گفت: همه شاهد بودند تساويهاي اخير اين دو تيم اصلا عمدي نبود چون هر دو تيم دوست دارند پيروز شوند. اين پيروزي را به هواداران پرسپوليس تبريك ميگويم و از آنها ميخواهم كه امروز را جشن بگيرند.

وي خاطر نشان كرد: در اين ديدار حق ما كسب 3 امتياز و پيروزي بود. همه شاهد بوديد كه ما 4 فرصت صد در صد گلزني را از دست داديم و ميتوانستيم با بيش از 2 گل استقلال را شكست دهيم.

رضايي در باره درگيرياش با دروازهبان پرسپوليس گفت: من و عليرضا حقيقي با هم دوست هستيم و مشكلي نداريم؛ اما شرايط دربي بسيار حساس است و به همين دليل به طور لفظي با او درگير شدم. مهم اين بود كه يك بازي جوانمردانه برگزار شد و همه شاهد بازي زيبايي بودند.

مهاجم استقلال نیز خود را مسئول شكست اين تيم در دربي 68 ناميد.

سيد مهدي سيدصالحي پس از شكست 2 بر يك امروز برابر پرسپوليس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسئول باخت استقلال من هستم. از هواداران عذرخواهي ميكنم و شرمندهام. اگر فرصت صددرصد گلزني را از دست نميدادم اكنون نتيجه 2 بر يك به سود استقلال بود و اين شكست رقم نميخورد.

مهاجم استقلال ادامه داد: گل دقيقه 85 كريم باقري شيرازه تيم ما را از هم پاشيد و 3 امتياز را از دست داديم. فقط ميتوانم بگويم كه در آينده اين اشتباه را جبران خواهم كرد.

وي در مورد اينكه كادر فني استقلال در مورد ضربات از راه دور باقري به بازيكنان توصيه كرده بود يا نه، عنوان كرد: كادر فني صحبت كرده بود اما وقتي يك بازيكن از 40 متري گل ميزند و من نميتوانم از 6 قدمي دروازه پرسپوليس را باز كنم كادر فني چه ميتواند بكند.

دروازه بان تيم فوتبال پرسپوليس هم مامور حراست را مقصر اصلي درگيري آخر بازي دانست.

عليرضا حقيقي پس ديدار تيمش برابر استقلال در دربي بزرگ تهران ضمن تبريك اين پيروزي به هواداران پرشمار تيم خود گفت: از طرف خودم اين پيروزي را به پدرم تقديم ميكنم. در مورد درگيري پيش آمده بايد بگويم كه آن مامور به من بي احترامي كرد و از مقامات تصميم گيرنده ميخواهم انصاف را رعايت و پيگيري كنند تا مشخص شود چه كسي مقصر اين درگيري بوده است.

وي ادامه داد: بغضي كه مدتها در گلوي من بود به گريه آخر بازي تبديل شد. اين 3 امتياز حق ما بود و اكنون براي رسيدن به بالاي جدول تلاش جديتري خواهيم داشت اميدوارم اين روند ادامه داشته باشد و با تمام قدرت به سمت قهرماني حركت كنيم.

در مقابل دروازهبان استقلال نیز گفت: قسمت اين بود كه در دربي بازنده شويم.

وحيد طالبلو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قسمت اين بود كه در دقايق آخر گل دريافت كنيم و اين بازي را ببازيم.

وي افزود: نيمه اول بازي خوبي را انجام داديم و فكر نميكنم حق ما در اين ديدار باخت باشد. اين اتفاق افتاد و بايد به بازيهاي آينده فكر كنيم تا دل هواداران را شاد كنيم.

همچنین مهاجم پرسپوليس گفت: گل نزدن براي من در اين دربي تلخ بود.

محسن خليلي در جمع خبرنگاران درباره عدم گلزني خود در دربي اظهار داشت: گل نزدن براي من در اين بازي تلخ بود اما همين كه باقري و نوروزي گل زدند، براي همه بازيكنان شيرين بود. من گفته بودم نوار تساويها پاره ميشود چون اين پتانسيل را در تيم پرسپوليس ديده بودم.

وي درباره صحنهاي كه ميتوانست گلزني كند اما توپش به يار خودي برخورد كرد، گفت: اين هم جزيي از فوتبال است. اگر دقت ميكردم و بازيكن خودمان هم در جايگيري با من برخورد نميكرد ميتوانستيم گل سوم را هم بزنيم اما روي هم رفته از نتيجه راضي هستيم.

خليلي تاكيد كرد: روز خوبي داشتيم و بايد اين پيروزي را به تمام هواداران تبريك بگويم چون امسال سختيهاي زيادي كشيديم و گاهي اوقات در شرايط آرماني نبوديم.

مهاجم پرسپوليس خاطرنشان كرد: استقلال تيم خوبي بود اما به اندازه ما موقعيت گل نداشت و پرسپوليس شايسته پيروزي بود.

در این میان مهدي اميرآبادي كه هواداران استقلال معتقدند در گل اول پرسپوليس مقصر بود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازي بدي انجام نداديم. فكر نميكنم كسي بگويد كه استقلال مستحق باخت بود.

اين بازيكن درباره اشتباه خود در نيمه اول عنوان كرد: قصد دفع توپ را داشتم كه پايم سر خورد. در اين باخت همه مقصر هستيم و اين طور نيست كه فقط يك نفر مقصر باشد.

مهاجم پرسپوليس نیز گفت: شيرينترين گل زندگيام را امروز به استقلال زدم.

هادي نوروزي پس از برتري 2 بر يك برابر استقلال اظهار داشت: گلي كه زدم تلاش حميد عليعسگر بود. امروز مستحق پيروزي بوديم و بايد استقلال را شكست ميداديم از اينكه مسابقه مساوي نشد خوشحالم.

وي در مورد درگيري خود با مهدي اميرآبادي گفت: درگيري خاصي با او نداشتم. اين خصلت دربي است كه مردانه بازي كنيم و بازيكنان هر دو تيم براي پيروزي تلاش كردند.

گلزن دربي 68 در مورد اين گل گفت: اين گل در خاطرات فوتباليام ثبت شد و خوشحالم كه شيرينترين گل زندگيام را امروز به استقلال زدم. اين گل را به هواداران پرسپوليس تقديم ميكنم. همواره آرزو داشتم در دربي گل بزنم كه امروز آرزويم برآورده شد.

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: خود را تابع کادر فنی می دانم و هر زمان که صلاح بدانند با تمام وجود بازی می کنم.

آرش برهانی پس از شکست 2 بر یک استقلال با بیان این مطلب افزود: بازی بسیار خوبی بود و هر دو تیم نمایش بسیار خوبی از خود ارائه دادند. اگر موقعیت های ما خصوصا ضربه سید صالحی به گل تبدیل می شد شاید این ما بودیم که جشن پیروزی می گرفتیم اما متاسفانه از موقعیت های خود استفاده نکردیم و هر تیمی که در فوتبال از موقعیت های خود استفاده نکند قطعا گل خواهد خورد.

وی همچنین در مورد نیمکت نشینی اش گفت: تابع کادر فنی هستم و هر زمان که صلاح بداند و من به داخل زمین بروم با تمام وجود برای استقلال بازی می کنم.

برهانی از هواداران عذرخواهی کرد و گفت: به امید خدا در بازی های بعد جبران خواهیم کرد.

همچنین هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: وقتي استقلال به ما گل زد، غافلگير شديم.

عادل كلاهكج در جمع خبرنگاران درباره برتري 2 بر يك در دربي اظهار داشت: چند دقيقه اول بازي را از دست داديم اما كم كم توانستيم نبض بازي را به دست بگيريم. نيمه دوم توانستيم بازي بهتري را ارائه دهيم.

وي افزود: گل اول بازي ما را غافلگير كرد اما ميدانستيم بازي را ميبريم. بايد به هواداران تبريك بگويم. بعد از گلي كه خورديم تنهايمان نگذاشتند و ما را تشويق كردند.

كلاهكج خاطرنشان كرد: اين دربي جنگ هافبكها بود و فكر ميكنم هافبكهاي پرسپوليس نمره خوبي گرفتند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 198]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن