تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):منتظران ظهور امام مهدى(ع) برترينِ اهل هر زمان‏اند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815621162




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ريز و درشت از فوتبال ايران


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: ريز و درشت از فوتبال ايران
واعظ آشتياني در سمينار AFC
امير واعظ آشتياني بامداد دوشنبه هفته جاري براي شركت در سمينار مديران تيمهاي آسيايي در AFC به مالزي سفر مي كند.
پس از اينكه كنفدراسيون آسيا به دليل دير ارسال شدن اسامي مديران باشگاه استقلال به كنفدراسيون فوتبال آسيا، نام آنان را از حضور در سمينار مديران تيمهاي آسيايي حذف كرده بود، روابط بين الملل فدراسيون فوتبال ايران با ارسال نامه اي به AFC به دليل تغيير مديريت در اين باشگاه خواستار قبول مدارك جديد اين باشگاه شد و كنفدراسيون فوتبال آسيا نيز پس از بررسي نامه با درخواست فدراسيون فوتبال ايران مبني بر حضور واعظ آشتياني در اين جلسه موافقت كرد.

دايي: مهدوي كيا براي هر حريفي خطرناك است
سرمربي تيم فوتبال كشورمان با اشاره به بازيهاي خوب اين تيم در مرحله دوم مقدماتي جام جهاني، تأكيد كرد، ايران شايستگي صعود مقتدرانه به جام جهاني را دارد.
علي دايي در مورد هدايت تيم ملي ايران در هشت ماه گذشته اظهار داشت: سرمربيگري در تيم ملي به مراتب سخت تر از بازي كردن در آن است، زيرا هم مسؤوليت سنگين تر شده است و هم بايد طوري برخورد كنم كه رضايت مردم را جلب كنم؛ چون آنها فوتبال را بخوبي مي فهمند و مي دانند چه كسي براي تيم ملي زحمت مي كشد و براي موفقيت آن تلاش مي كند.
سرمربي تيم فوتبال ايران با بيان اينكه از تمام بازيكنان ملي پوش رضايت كامل دارد، در خصوص بازگشت مهدوي كيا به تيم ملي اضافه كرد: مهدي بازگشت بسيار خوبي به تيم ملي داشت و برابر كره شمالي عالي بازي كرد و نشان داد همچنان يك بازيكن حرفه اي است و هر زمان كه تيم ملي به وي احتياج دارد، با اشتياق براي آن به ميدان مي رود.

نخستين شانس هاي قضاوت در جام جهاني معرفي شدند
كميته داوران فيفا به رياست «آنخل ماريا ويار لونا» نايب رئيس فدراسيون جهاني فوتبال 24 اكتبر 2008 اسامي نخست 38 داور از قاره هاي مختلف را براي داوري در جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي اعلام كرد.در بين اسامي داوران قاره آسيا نامي از «مسعود مرادي» داور بين المللي ايران به چشم نمي خورد. مبناي انتخاب اين اسامي آزمايشهاي تكنيكي، فيزيكي، پزشكي و روان پزشكي بوده اند كه در كنار اين مسائل، قضاوت در عرصه بين المللي نيز از اهميت فراواني برخوردار بوده است.

مدافع پرسپوليس جراحي شد
مسعود زارعي مدافع پرسپوليس كه از ناحيه كتف دچار مشكل شده بود با تشخيص پزشكان تحت عمل جراحي قرار گرفت.
به گفته پزشكان اين بازيكن به 15 روز استراحت نياز دارد.
برگي زر: برنامه 90 روحيه ما را خراب كرد
سرمربي تيم ابومسلم گفت: برغم اتفاقات افتاده در بازي مقابل پيام كاملاً آماده مصاف با داماش هستيم.
هادي برگي زر در خصوص شرايط تيمش گفت: متأسفانه بازيكنان تيم تحت تأثير صحنه هايي از بازي مقابل پيام كه در برنامه تلويزيوني 90 نمايش داده شد، قرار گرفتند و اين صحنه ها روحيه آنان را تخريب كرده است و وضعيت روحي چندان مناسبي ندارند، اما از لحاظ آمادگي بدني و تاكتيكي مشكلي وجود ندارد.
سرمربي تيم فوتبال ابومسلم خراسان در مورد وضعيت مهدي ثابتي دروازه بان تيمش گفت: مهدي ثابتي مشكل انضباطي دارد و من او را اخراج نكرده ام، بلكه از تمرينات گروهي با تيم محرومش كرده ام و با توجه به مصدوميت شهاب گردان اگر او به بازي نرسد از سعيد پوررضايي دروازه بان تيم اميد باشگاه استفاده خواهيم كرد و به هيچ عنوان از مهدي ثابتي استفاده نخواهم كرد، زيرا معتقدم اگر انسان از اسب مي افتد، نبايد از اصل بيفتد.

مراسم عجيب پرسپوليسي ها: غيبت مربيان و بازيكنان!
مسؤولان باشگاه پرسپوليس از مدتها قبل تدارك جشني را ديده بودند و بليتهايي به قيمت 15هزار تومان نيز در اختيار ميهمانان اين جشن قرار گرفته بود، اما اين مراسم كه پنج شنبه شب گذشته برگزار شد، شكل عجيبي داشت.نكته تاريك اين مراسم غيبت مربيان و حضور تنها دو بازيكن پرسپوليس بود كه همين مسأله منجر به اعتراض حاضران شد.

توره در راه ايران
مدير برنامه هاي ابراهيم توره، مهاجم سنگالي تيم فوتبال پرسپوليس طي مذاكراتي كه با مسؤولان باشگاه پرسپوليس و به ويژه يكي از اعضاي هيأت مديره اين مجموعه داشته است، به آنها قول داده كه اين بازيكن به زودي به ايران بازگردد و در جلسه اي با داريوش مصطفوي شركت كند.

پتروويچ: مشكلي با نيكبخت ندارم
هافبك پرسپوليس گفت: با كمال ميل پذيرفتم كه نيكبخت واحدي مقابل برق شيراز پنالتي بزند و مشكلي با وي ندارم.
ايوان پتروويچ اظهار داشت: هرگز به دنبال منافع شخصي ام نيستم. با نيكبخت هيچ مشكلي ندارم و همه ديدند وقتي كه او پنالتي را به گل تبديل كرد، به عنوان اولين نفر به وي تبريك گفتم.

گلزني «حميدي» در ليگ امارات
«لفته حميدي» مهاجم ايراني تيم الرمس، باز هم با گلزني خود باعث برد اين تيم اماراتي شد.
تيم الرمس در هفته چهارم ليگ دسته يك امارات در حالي كه تا دقيقه 87 از الفجيره عقب بود، با گلزني لفته حميدي بازي را به تساوي كشاند و در دقيقه پاياني هم با گل ديگر مهاجم خود، دومين برد فصل خود را تجربه كرد. لفته حميدي با اين گل، چهارمين گل خود را براي الرمس به ثمر رساند.

معدنچي: حرفهاي آري هان ارزش پاسخ دادن ندارد
مهرزاد معدنچي درباره صحبتهاي آري هان مربي سابق پرسپوليس مبني بر اينكه كاظميان و معدنچي مخالف حضور دايي در پرسپوليس بودند، گفت: حرفهاي آري هان ارزش پاسخ دادن ندارد.
بازيكن تيم فوتبال النصر امارات در گفتگو با شبكه خبر گفت: هيچ بازيكني نمي تواند مانع از حضور بازيكن ديگري در تيم شود و همه اين صحبتها هم دروغ است.
معدنچي درباره وضعيت خود نيز گفت: شرايط فوتبال، من را به بازي كردن در فوتبال امارات كشاند، ولي مي خواهم با بازيهاي خوب در تيم ملي و امارات بتوانم سال آينده را در فوتبال اروپا بازي كنم.

دروازه بان پرسپوليس زيرنظر پزشكان بايرن
ميثاق معمارزاده ادامه مداوايش را زيرنظر تيم پزشكي باشگاه بايرن مونيخ پشت سر خواهد گذاشت.دروازه بان تيم فوتبال پرسپوليس پنج شنبه زيرنظر پزشكان كلينيك مونيخ بخيه پايش را كشيد.
در حال حاضر ورم پاي معمارزاده خوابيده، اما براي انجام ادامه كارهاي فيزيوتراپي در سوئيت مقابل كلينيك مونيخ مستقر شده است.
معمارزاده بايد تا سه ماه آينده براي انجام تمرينات فيزيوتراپي در آ لمان بماند و به احتمال فراوان او در اين مدت زيرنظر دكتر بوينش و پزشكان باشگاه بايرن مونيخ تمرين فيزيوتراپي را انجام خواهد داد.

حاجيلو مديرعامل باشگاه داماش!
سرپرست سابق استقلال به عنوان مديرعامل داخلي باشگاه داماش گيلان انتخاب شد. پيش از اين عنوان مي شد اصغر حاجيلو سرپرست تيم داماش است؛ اما امير عابديني مدير سازمان ورزش داماش اظهار داشت: حاجيلو مشاور من، سرپرست تيم و مديرعامل داخلي باشگاه داماش است. اگر در ديدار گذشته بر روي نيمكت تيم حضور نداشت به دليل اين مساله بود كه كارت سرپرستي او از سوي فدراسيون صادر نشده بود.

جريمه كادرفني و بازيكنان مقاومت
در پي نتايج ضعيف اين فصل تيم مقاومت سپاسي، هيات مديره اين باشگاه در تصميمي جديد پنج درصد از قرارداد بازيكنان و مربيان اين تيم را كسر كرد.
 يکشنبه 5 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن