تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812791637




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رمان «حسد» كيميايي مجوز انتشار گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: رمان «حسد» كيميايي مجوز انتشار گرفت
«مسعود كيميايي» از صدور مجوز انتشار آخرين رمان خود به نام «حسد» و انتشار آن توسط نشر ثالث خبر داد. «مسعود كيميايي» در گفت وگو با فارس ضمن اعلام اين خبر در مورد موضوع اين رمان گفت؛ موضوع اين رمان در مورد زندگي عين القضات همداني است. كيميايي كه 10سال پيش فيلمنامه «عين القضات» را درباره زندگي اين شخصيت تاريخي نوشته و منتشر كرده بود، در مورد شباهت ها و تفاوت هاي رمان «حسد» با اين فيلمنامه گفت؛ ما در اين رمان با شخصيت ديگري از عين القضات همداني مواجه مي شويم كه البته جدا از شخصيت هاي عاشقانه او نيست اما در كل، حسد جنبه هاي جديدي را از زندگي اين شخصيت بررسي مي كند. وي در مورد زمان انتشار اين كتاب گفت؛ نشر ثالث كه ناشر اين كتاب است تا 15 روز ديگر آن را در سطح كتابفروشي ها توزيع خواهد كرد. كيميايي در حال حاضر مشغول نوشتن فيلمنامه «تبعيد سايه ها» است كه قرار است به عنوان پروژه بعدي خود، آن را جلوي دوربين ببرد. «جسدهاي شيشه يي» عنوان رمان پيشين «مسعود كيميايي» بود كه بارها تجديد چاپ شد. اين رمان براي نخستين بار 17 بهمن ماه 1380 توسط انتشارات آتيه به چاپ رسيد و در مدتي كمتر از يك ماه چاپ دوم آن منتشر شد. يك سال پس از نخستين چاپ رمان كيميايي در بهمن سال 1381 انتشارات ورجاوند چاپ ديگري از اين كتاب را به بازار فرستاد و در مجموع سه بار آن را تجديد چاپ كرد. پس از اينكه ورجاوند در دي ماه 1382 اولين و آخرين چاپ تنها دفتر شعر مسعود كيميايي با نام «زخم عقل» را هم منتشر كرد، انتشارات اختران نيز اين رمان 770 صفحه يي را منتشر كرد.

جايزه اصلي جشنواره منبر طلايي براي «ميم مثل مادر»

آخرين ساخته مرحوم رسول ملاقلي پور جايزه بهترين فيلم و بهترين بازيگر زن چهارمين جشنواره بين المللي فيلم اسلامي منبر طلايي را از آن خود كرد و رسول صدرعاملي نيز برنده جايزه بهترين كارگردان شد. به گزارش مهر، مراسم اختتاميه جشنواره منبر طلايي 2008 چهارشنبه در شهر قازان ايالت تاتارستان در جمهوري روسيه برگزار شد و «ميم مثل مادر» ملاقلي پور و فيلم هندي «جودا اكبر» ساخته آشوتوش گوواريكر به طور مشترك جايزه بزرگ بخش مسابقه فيلم هاي بلند را از آن خود كردند.

گلشيفته فراهاني نيز براي بازي در «ميم مثل مادر» برنده جايزه بهترين بازيگر زن شد. او در اين فيلم نقش يك زن جوان شيميايي شده را بازي مي كند كه در دوران بارداري متوجه مي شود فرزندش تحت تاثير مواد شيميايي دچار معلوليت خواهد شد.

صدرعاملي براي فيلم «هر شب تنهايي» جايزه بهترين كارگردان جشنواره منبر طلايي را دريافت كرد. هريتيك روشن نيز براي فيلم «جودا اكبر» جايزه بهترين بازيگر مرد را برد. چهارمين جشنواره بين المللي فيلم اسلامي منبر طلايي از 16 اكتبر (25 مهر) در مركز تاتارستان آغاز شد و تا 22 اكتبر (اول آبان) ادامه داشت.«ميم مثل مادر» براي دريافت جايزه اصلي با 9 فيلم ديگر از جمله فيلم هايي از تونس، بريتانيا، امريكا، ازبكستان، مصر، روسيه و سوريه رقابت داشت. سيدرضا ميركريمي نيز يكي از داوران بخش مسابقه رسمي جشنواره بود و رياست هيات داوران را بولوتبيك شامشييف كارگردان قرقيزي بر عهده داشت. بخش ويژه جشنواره منبر طلايي نيز به نمايش 13 فيلم كوتاه و معرفي انجمن سينماي جوانان ايران اختصاص داشت.
 يکشنبه 5 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 235]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن