تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815168868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هشدار آمريكا درباره تجاوز به شهروندانش در مصر


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: هشدار آمريكا درباره تجاوز به شهروندانش در مصر
وزارت خارجه آمريكا با ارائه گزارشي درباره وضع زنان آمريكايي در مصر، درخصوص تجاوز جنسي و لفاظي هاي ركيك جوانان مصري نسبت به آنها هشدار داد.
به گزارش شبكه خبر به نقل از روزنامه وطن چاپ آمريكا، گزارش وزارت خارجه آمريكا درباره زنان آمريكايي در مصر، دو روز بعد از صدور اولين حكم قضايي در تاريخ مصر (سه سال زندان براي مردي كه در خيابان هاي مصر دختران را مورد تجاوز جنسي قرار مي داد) صادر شد.

وزارت خارجه آمريكا در اين گزارش به زنان و دختران آمريكايي كه به مصر سفر مي كنند به ويژه درباره ميني بوس هايي كه آنها را در خيابان ها جابه جا مي كنند، مراكز بهداشتي و اماكن عمومي و شلوغ مصر هشدار داده است.

نيهال رزق مسئول اطلاع رساني سفارت آمريكا در قاهره صدور چنين گزارش هايي را چرخشي دانست و گفت: هر سه ماه يك بار اين گزارش ها كه چند كشور از جمله مصر را شامل مي شود، صادر مي شود.

وي درباره صدور اين گزارش تصريح كرد: در پي دريافت گزارش هايي مبني بر افزايش تجاوز جنسي به شهروندان آمريكايي در مصر به ويژه در مكان هاي شلوغ اين گزارش صادر شده است.

در گزارش وزارت خارجه آمريكا آمده است، همچنين مصري هاي زيادي تنها براي هجرت و گرفتن اقامت با زنان آمريكايي ازدواج مي كنند و بعد از اينكه كارشان انجام مي شود آنها را طلاق مي دهند لذا شهروندان آمريكايي به ويژه كساني كه از طريق اينترنت يا تلفن همراه با مصري ها ارتباط برقرار مي كنند بايد قبل از هر گونه ارتباط يا ازدواج براي شناخت كامل آنها وقت زيادي صرف كنند.
 شنبه 4 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن