تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813014151




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سپاهان نمي تواند انتقام بگيرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: سپاهان نمي تواند انتقام بگيرد
"عليرضا محمد" مدافع پرسپوليس از بازي هاي كه در هفته هاي اخير ليگ برتر براي تيمش انجام داده است،رضايت دارد. البته او اميدواري زيادي دارد تا با هماهنگ تر شدن و البته آشنايي بيشتر با فضاي تيم بزرگي چون پرسپوليس بتواند تاثيرگذاري بيشتري را از خود به نمايش بگذارد.


مدافع قرمزپوشان آمار نه چندان قابل قبول گل هاي خورده را قبل از اينكه به مدافعان ربط دهد، به شيوه هجومي تيمش مرتبط مي داند و معتقد است كه همه تيم هاي بزرگ كه فقط به فوتبالي تماشاگر پسند فكر مي كنند، زياد گل مي خورند.
محمد كه به دليل سه كارته شدن نمي تواند تيمش را برابر سپاهان همراهي كند، به سوالات خبرنگار ورزشي برنا پاسخ داد:

* 10 گل خورده در يازده بازي، زياد نيست؟

- ما با هدف دفاع از عنوان قهرماني وارد ليگ شده ايم و به همين دليل اين تعداد گل خورده نمي تواند قابل توجيه باشد. اما اين دليل نمي شود كه مدافعان تنها مقصران گل هاي خورده پرسپوليس معرفي شوند.

* علت اصلي ضعف دفاعي پرسپوليس چيست؟

- تيم ما از همان دقيقه اول براي گل زدن به ميدان مي رود و به خاطر راضي كردن هواداران پرشمار فوتبالي هجومي را به نمايش مي گذارد.طبيعي است كه با اين شيوه تيم هاي حريف در ضد حمله ها فرصت هاي خوبي را براي باز كردن دروزاه ما به دست مي آورند.

* يعني پرسپوليس همچنان گل هاي زيادي را دريافت خواهد كرد؟

- منظورم من اين نبود كه به خاطر نوع فوتبالمان نمي توانيم ضعفمان را برطرف كنيم.همانطور كه در بازي با برق بهتر از روزهاي قبل نشان داديم، از اين پس هم سعي مي كنيم تا با تمركز بيشتر، برنامه هاي دفاعي مربيان را دقيقاً اجرا كنيم.

* تغيير پي در پي بازيكنان خط دفاع را چطور مي بينيد؟

- پرسپوليس در حالي ليگ هشتم را شروع كرد كه جا به جايي زيادي در ليست بازيكنانش صورت گرفته بود و به همين افشين قطبي زمان زيادي مي خواست تا از بين اين همه ستاره يازده نفر اصلي اش را انتخاب كند.

* بازي با سپاهان را چطور پيش بيني مي كنيد؟

- اين ديدار براي اصفهاني ها حساسيت بيشتري دارد.آنها تحت هر شرايطي دنبال بردن ما هستند تا انتقام آخرين رويارويي را كه به نوعي فينال ليگ هفتم بود،بگيرند.

* يعني احتمال پيروز شدن سپاهان بيشتر است؟!

- منظورم اين نبود.ما در ورزشگاه آزادي و در حالتي كه بيشترين تماشاگر را در بين تيم هاي ليگ برتري داريم، محكوم به گرفتن همه امتيازات هستيم و اطمينان دارم كه در پايان 90 دقيقه به اين مهم مي رسيم.

* البته شاگردان فيرات حريف دست و پا بسته اي نيستند.

- به هر حال آنها در اين چند سال نشان داده اند كه از پتانسيل بالايي برخوردارند و مي توان سپاهان را يكي از تيم هاي بزرگ ليگ برتر دانست. با وجود اينكه آنها در بازي هاي امسال نتيجه هاي خوبي نگرفته اند، باز هم برايمان رقيب سرسختي به شمار مي روند. پرسپوليس با شكست دادن سپاهان به طور كامل از بحران خارج مي شود و به همين دليل است كه با روحيه و البته انگيزه اي بالا فقط به شكست دادن شاگردان فيرات فكر مي كنيم.

* "براي خارج شدن از بحران" اصلاً چرا بايد بهترين تيم ايران از نظر بازيكن به اين زودي در ليگ برتر وارد بحران شود؟

- همه تيم هاي بزرگ روز خوب و بد دارند. مهم اين است ما از ابزار موفقيت برخورداريم و مي توانيم به زودي پرسپوليس را به جمع تيم هاي مدعي قهرماني برسانيم. قطبي مربي با دانشي است و مي تواند بازهم به مانند گذشته خود و تيمش را به عنوان بهترين هاي ليگ برتر مطرح كند.

* در اين چند مدت چه شناختي از قطبي پيدا كرده ايد؟

- او با شخصيت ترين و با كلاس ترين مربي من در دوران بازيگري ام است. رفتار منطقي اي كه قطبي با بازيكنانش دارد، باعث مي شود تا ما هيچ وقت بي انگيزه و بي روحيه نشويم.اميدوارم بتوانم يكي از شاگردهاي خوب او باشم و عملكردي مثبت را از خودم بر جاي بگذارم.

* اما عليرضا محمد نتوانسته انتظارات را از خود برآورده كند!

- نظر من با نظر شما متفاوت است.وقتي در تيم پرستاره اي چون پرسپوليس به عنوان يكي از يازده بازيكن اصلي به ميدان مي روم، يعني مربي از من رضايت دارد و توانسته ام آمادگي خود را نشان دهم.

* قبول داريد كه محمد پرسپوليس ضعيف تر از محمد راه آهن است؟

- من همان بازيكن فصل قبل هستم.البته قبول دارم كه به خاطر شرايطي هنوز نتوانسته ام آنطور كه بايد در سازمان دفاعي تيم به مهره اي قابل دفاع تبديل شوم.

* چه شرايطي؟

- در راه آهن با همه بازيكنان هماهنگي بالايي داشتنم و فضاي آنجا را به خوبي مي شناختم.حتي بزرگترين بازيكنان جهان هم براي اينكه بتوانند در تيم جديد خودي نشان دهند، به فرصت لازم احتياج دارند.
* بازي را به عنوان تماشاگر نگاه كردن چه احساسي دارد؟
- بدتر از اين نمي شود كه در روزهاي حساس نتواني در زمين باشي. اميدوارم همبازيانم بتوانند وظايف خود را به نحو احسن انجام بدهند تا تيم به برتري برسد.

* سوال آخر، نتيجه ديدار فردا چه مي شود؟

- نمي توانم پيش بيني كنم، اما سپاهان نمي تواند انتقام بگيرد.
 شنبه 4 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن