تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817260414




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سجادي در نشست خبري:ليتبارسكي گفته بود نمي تواند با سايپا ادامه دهد/ كسي كم فروشي نكرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سجادي در نشست خبري:ليتبارسكي گفته بود نمي تواند با سايپا ادامه دهد/ كسي كم فروشي نكرد
مديرعامل باشگاه سايپا تاكيد كرد انتخاب پير ليتبارسكي براي هدايت تيم فوتبال اين باشگاه با موافقت هفت عضو هيئت مديره خصوصا علي دايي صورت گرفت اما وي نتوانست انتظارات را برآورده كند و از چند هفته پيش به من اعلام كرد نمي تواند به كارش ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حميد سجادي در نشست خبري ظهر روز پنجشنبه خود با بيان اينكه از مهرماه سال 68 به عنوان معلم كار خود را آغاز كرده و از سال 78 در دانشكده تربيت بدني به متخصصين اين رشته تدريس كرده است، اظهار داشت: معلمي براي من تجربه خوبي را جهت مديريت ايجاد كرده است. دوست دارم در مديريت نياز همكارانم را ببينم و حتي رقبايم را هم دوست بدارم و مي خواهم روابطم در محيط مديريت دوستانه باشد تا در سايه تعامل به اهدافم برسم.

مديرعامل باشگاه سايپا در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر كه تكليف نهايي ليتبارسكي چه شد؟، افزود: تا امروز مسائلي بود كه آنها را عنوان نكردم اما بايد بگويم قبل از بازي با پاس همدان ليتبارسكي با من صحبتهايي جدي انجام داد كه شرايطش براي ادامه همكاري با باشگاه مناسب نيست و قطعا مي خواهد از اين تيم جدا شود. وي احساس مي كرد بازيكنان تيم با او همراه نيستند و شايد كليه جوانب لازم براي كار را فراهم نمي ديد به همين دليل چنين تصميمي را اتخاذ كرده بود.

خلا مربي ايراني
وي افزود: به عقيده من سرمربي و كادرفني تيم بايد تلاش بيشتري مي كردند تا با بازيكنان ارتباط و تعامل بهتري برقرار كنند، اما فكر مي كنم نبود مربي ايراني، خلايي ارتباطي را بين كادر فني خارجي با بازيكنان ايجاد كرده بود. نمي توانيم گناه چنين مشكلاتي را به گردن يك نفر بيندازيم زيرا عواملي دست به دست هم داد تا اين مربيان ديگر حاضر به ادامه همكاري با سايپا نشوند كه در نهايت خودشان هم اين موضوع را بيان كردند.

قهر با بازيكنان، پايان انرژي
وي در مورد دلايل تمرين سنگيني كه اين مربي در آخرين تمرين پيش از ديدار با پاس همدان براي بازيكنان سايپا در نظر گرفت، تمريني كه علي دايي به شدت از آن انتقاد كرد، اظهار داشت: در آن روز سركلاس در حال تدريس بودم كه بارها مسئولان باشگاه با من تماس گرفتند و بالاخره مجبور شدم تلفنم را جواب دهم. آنها به من اعلام كردند تمرين آن روز فشار زيادي به بازيكنان وارد كرده است و از اين تمرين برداشت خوبي وجود نداشت. به همين دليل بلافاصله به سمت محل تمرين حركت كردم و از بازيكنان و كادر فني خواستم تمرين را ترك نكنند زيرا به نظرم رسيد نوعي لج و لجبازي در تمرينات بوجود آمده است.

عضو هيئت مديره باشگاه سايپا در اين مورد افزود: ابراهيم صادقي به نمايندگي از بازيكنان به من اعلام كرد بازيكنان از نوع تمرين ناراحت نيستند بلكه از نحوه ارتباط و رفتار كادر فني كه حالت قهر با بازيكنان را داشت، ناراحتند. انگار ما كاري كرده ايم كه كادر فني مي خواهد ما را تنبيه كند. متاسفانه در تمرين صبح هم كه تمرين سنگيني بود همان انرژي جذب شده نيز از بين رفت و همين موضوع باعث شد بازيكنان برابر پاس همدان دچار مشكل شده و حتي نفرات ملي پوشمان مانند صادقي و حسيني درخواست تعويض كنند.

نمي توانيم شما را به زور نگه داريم
وي تصريح كرد: بعد از آن تمرين با كادر فني صحبت كردم و به آنها گفتم اگر مي خواهيد برويد نمي توانيم شما را به زور نگه داريم اما بايد دلايل خود در خصوص اين تصميم را به صورت مكتوب ارائه كنيد تا هم جنبه استعفا داشته باشد و هم بتوانيم آن را در جلسه هيئت مديره كه فرداي آن بازي برگزار شد بررسي كنيم. ضمن اينكه اگر اين بازي آخرتان نيز هست به نحو احسن تيم را هدايت كنيد و اين موضوع را نيز محرمانه نگه داريد تا روحيه بازيكنان تضعيف نشود.

سجادي اضافه كرد: البته ليتبارسكي در نشست فني صحبتهاي زيادي را مطرح كرد و با شهامت گفت بايد بپذيريم هر دو طرف اشتباه كردند من فكر مي كردم برخي از شما كم فروشي مي كنيد يا از بيرون خط مي گيريد. اما امروز فهميدم واقعيت قضيه چيز ديگري است و من فكر مي كنم تا حدودي اشتباه كرده ام.

دريافت 10 درصد بيشتر براي استعفا
وي افزود: در اين مدت يك بار با ليتبارسكي تماس گرفتم گفتم مي دانم شرايط سخت است و شرايط شما را درك مي كنم اما براي جدايي رسمي منتظر استعفاي شما هستيم، او هم اعلام كرد شما با يكديگر مذاكره كنيد و به هر نتيجه اي كه رسيديد و به ياسبر به عنوان وكيل غير رسمي ام اطلاع دهيد. البته ليتبارسكي مي خواست به اضافه 40 درصدي كه دريافت كرده، 10 درصد بيشتر براي استعفا دريافت كند اما هيئت مديره اعلام كرد به علت اينكه اين مربي بدون اعتنا به وضعيت تيم، ايران را ترك كرده است تنها دريافت همان 40 درصد را براي استعفايش بايد قبول كند. در نهايت مراتب خاتمه همكاري با اين مربي را صورت رسمي به فدراسيون فوتبال اعلام كرديم ولي بايد تاكيد كنم همكاري با ليتبارسكي انرژي زيادي از ما گرفت.

ليتبارسكي انگيزه زيادي داشت اما ..
وي در پاسخ به اين سئوال كه اگر به عقب باز گرديد باز هم اجازه مي دهيد ليتبارسكي، مربيان ايراني تيم را به مرخصي بفرستد، تصريح كرد: مطمئنا اگر به عقب برگرديم چنين درخواستي را قبول نمي كنيم زيرا حلقه مفقوده براي ارتباط لازم بين مربيان خارجي و بازيكنان مربي ايراني است.

دايي را مامور انتخاب مربي كردم
وي در پاسخ به اين ابهام كه علي دايي در برنامه زنده اعلام كرده است خودشان با ليتبارسكي قرارداد بسته اند، تصريح كرد: من آن برنامه را نديدم و صحبتهايي دايي برايم نقل قول شده است. فكر مي كنم به خاطر فشار آن برنامه يا كمبود زمان، دايي يكسري از جزئيات را فراموش كرده يا عنوان نكرده است. من در نخستين نشست هيئت مديره به دايي گفتم شما نسبت به همه ما فوتبالي تر هستيد، اين تيم شما بوده كه قهرمان ليگ شده است و با اجازه جمع مسئوليت آناليز تيم، انتخاب بازيكنان و همچنين جزيئيات انتخاب مربي را به وي سپرديم. در آن نشست همه به اين نتيجه رسيدند كه مربي خارجي جذب كنيم كه آن مربي با موافقت جمع و بنده آلماني باشد. طي مصوبه آن نشست قرار بود ايشان گزينه مورد نظر را ظرف يك هفته معرفي كند و من به عنوان مدير عامل برنامه هاي اجرايي براي عقد قرارداد با سرمربي انجام دهيم.

انتخاب ليتبارسكي با هفت راي
وي افزود: پس از " كوپل" اولويت اصلي "دتمار دموتس" بود كه 250 هزار يورو مي گرفت، همچنين دايي با "روته مولر" در خصوص اين مربي مذاكره كرده بود و وي هم " دموتس" را به "ليتبارسكي" ترجيح داد. البته "ليتبارسكي" هم كه با 350 هزار دلار حاضر بود به ايران بيايد. ما مشخصات كاري آنها را گرفتيم و در نشست هيئت مديره بررسي كرديم و با توجه به اينكه 5 نفر از اعضاي هيئت مديره به انتخاب ليتبارسكي راي موافق داده بودند با دايي تماس گرفتيم و حتي آشتياني رئيس هيئت مديره هم با وي صحبت كرد و سپس او به من اعلام كرد به احترام اكثريت اعضاي هيئت مديره با نظر شما براي انتخاب ليتبارسكي موافقت مي كنم و به همين دليل سه روز بعد قرارداد ليتبارسكي با 7 راي موافق انتخاب شد.

عضو هيئت مديره باشگاه سايپا اضافه كرد: فكر مي كنم دايي يك جاهايي در اين خصوص اشتباه داشته است زيرا وي "دتماردموتس" را تائيد كرده بود "هورست كوپل" را. البته دايي قصد ندارد كسي را زير سئوال ببرد و نه نياز دارد خودش را به كسي اثبات كند. نظر كارشناسي ايشان مورد تاييد ما بود اما در نهايت ما با اكثريت آرا ليتبارسكي را به خدمت گرفتيم. ضمن اينكه مبلغ قرارداد اين مربي 350 هزار دلار رود.

بازيكنان كم فروشي نكردند
وي در پاسخ به اين ابهام كه آيا كم فروشي بازيكنان باعث جدايي ليتبارسكي از سايپا شده است، اظهارداشت: دراين مورد صحبت هايي شنيده‌ام اما انجام چنين كارهايي نخ‌نما شده است، زماني كه سرمربي تيم بازيكنان را پيش از مسابقه 30 تا 100 متر مي‌دواند، ديگر نمي‌توان تمام اشتباهات را گردن بازيكنان انداخت. منتهي امروز مسئله مهم اين است كه ما از 9 بازي 7 امتياز آورديم و در شرايط امروز بايد با درس گرفتن از اتفاقات گذشته آينده خوبي را براي تيم رقم بزنيم. همكاري با ليتبارسكي به ما ثابت كرد نمي‌توان به همه‌ اتفاقات خوشبين بود و ما امروز بايد اين دوران را به خوبي پشت سر بگذاريم.

سرمربي آينده ايراني است
مدير عامل باشگاه سايپا گفت: در هيئت مديره باشگاه تصميم گرفتيم كه مربي آينده ايراني باشد، همچنين مقرر شد فرصت خوبي است به جاي عقد قرارداد با مربيان جديد، با فروزاني و منافي كار را ادامه دهيم. من به آنها گفته ام ان شاء الله طوري كار كنيد كه در تيم بمانيد. البته دراين دو بازي به صراحت ديدم بازيكنان رفتارشان تغيير كرده و نمي خواهند در هيچ مسابقه اي بازنده باشند.

وي در خصوص مذاكره با مربيان ايراني خصوصا بيژن ذوالفقار نسب تاكيد كرد: به هيچ عنوان تاكنون با مربي ايراني خصوصا ذوالفقارنسب تماس نگرفته ام، ضمن اينكه با كاظمي هم آن زمان كه در كيش بودم براي آخرين بار ديدار كردم.

آبروي باشگاه باعث شكايت مان شد
سجادي ادامه داد: پرونده وحيد حسيني همچنان باز است زيرا وي سه تا 30 هزار يورو از سه مربي خارجي ما گرفته است البته اگر وي از اين مربي ها براي خودش پول مي گرفت ما كاري نداشتيم اما به اين دليل از وي شكايت كرديم كه به اين مربيان اعلام كرد اين پول را به مسئولين باشگاه داده است و قصد داشته با اين كار چهره باشگاه سايپا و ورزش ايران را خراب كند .

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا اين متهم متواري شده است، گفت: تنها چيزهايي در اين مورد شنيده‌ام ولي مي خواهم پرونده اين متهم هر چه سريعتر به نتيجه برسد. ما در مقطع حضور سايپا در ليگ قهرمانان آسيا علاقه نداشتيم اين موضوع علني شود تا روحيه ليتبارسكي و بازيكنان خراب نشود اما اكنون اين مساله را با جديت تمام پيگيري مي‌كنيم.

ورزش نبايد گلخانه اي باشد
سجادي با بيان اينكه بايد باشگاه را تا آن حد حرفه اي كرد كه قهرماني ها تكرار پذير شود، ادامه داد: ورزش نبايد گلخانه اي باشد و تلاش مي كنيم تا با شرايط حرفه‌اي كار كنيم. در مجموع همه شرايط بايد دست به دست هم دهند تا يك تيم قهرمان شود ما در ليگ ششم قهرمان شديم اما همان تيم سال بعد يازدهم شد و نتوانست موفقيتهايش را تكرار كند. مطمئنا جذب نفرات خوب به نتيجه گيري ختم نمي شود زيرا نياز به يك رهبر اركستر دارد تا بتواند از نيروهاي خود به بهترين شكل استفاده كند.

وي در خصوص احتمال بركناري اش پس از اين نتايج اظهار داشت: به بذرپاش گفتم نمي خواهم اعتبار شما را زير سئوال ببرم و تا امروز هم هيچ گونه كوتاهي نكردم اما يكسري عوامل خارج از مجموعه باعث شده است نتوانيم نتايج دلخواه را كسب كنيم كه اين به بيرون و فضاي ورزش باز مي گردد اما همچنان تلاش مي كنم تا باشگاه سايپا اعتبار گذشته اش را كسب كند.

بودجه براي فوتبال، واليبال و رالي
وي با بيان اينكه در بودجه مصوب فصل جاري باشگاه سايپا فعاليت در سه بخش فوتبال، واليبال، رالي گنجانده شده است افزود: ما مي توانيم در ورزشهاي پايه هم فعاليت كنيم اما اين بودجه براي فصل جاري ما در نظر گرفته نشده بود. همچنين ما تا آمديم كار را در اختيار بگيريم ليگ دووميداني شروع شد ما نمي خواستيم تيمي نا آماده را به مسابقات بفرستيم گرچه مي توانستيم با 200 ميليون تومان چنين تيمي را به مسابقات بفرستيم.

سجادي در پايان گفت: تاسيس باشگاه هنبال و دووميداني در اولويت كاري ما قرار دارد و همچنين تيمهايي مانند كشتي و تكواندو كه قبلا در باشگاه فعال بوده هم در برنامه هاي ما قرار دارد. البته اگر مسير و برنامه ريزي مشخص از سوي فدراسيونهاي ورزشهاي پايه خصوصا دو وميداني در نظر گرفته شود ما راغب فعاليت در اين رشته ها هم هستيم زيرا عاشق اين رشته هستيم اما فعلا بايد فدراسيونها در اين خصوص پيشقدم شوند و آيين نامه هاي خود را عوض كنند از خود خلاقيت و نوآوري و جذابيت ايجاد كنند تا باشگاه مانند ما هم به آنها كمك كند.
 شنبه 4 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن