تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اجراى حدود و احكام خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با ضايع كردن آن بدبخت نمى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815540393




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش خبري تحليلي مهر /نقش زرسالاران صهيونيست در بحران مالي غرب


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش خبري تحليلي مهر /نقش زرسالاران صهيونيست در بحران مالي غرب
خبرگزاري مهر- گروه بين الملل: رسانه هاي خارجي در گزارشهاي خود از افزايش احساسات ضدصهيونيستي در جهان به سبب نقش زرسالاران صهيونيست در تشديد بحران مالي بين المللي خبر مي دهند.

به گزارش خبرگزاري مهر، اين روزها در پايگاههاي اينترنتي و رسانه هاي نوشتاري بحران مالي يكي از مهمترين مباحث مطرح مي باشد كه درباره آن واقعيتهاي زيادي عنوان مي شود.

درهمين رابطه يكي از مهمترين مسائلي كه امروز رسانه ها آن را منعكس مي كنند اين است كه علت و ريشه بحران مالي اخير چيست و كجاست؟

بدون شك آمريكا مكاني است كه اين بحران ابتدا از آنجا شروع شد و اين واقعيتي پذيرفته شده از سوي همه است، اما اينكه عامل اين بحران چه كسي است هنوز حرف و حديث هاي بسياري وجود دارد.

بسياري سردمداران آمريكا و سياستمداران فعلي اين كشور را عامل اين بحران مي دانند و برخي ديگر آن را نشانه ضعف سيستم كاپيتاليسم و سقوط آن عنوان مي كنند و از طرف ديگر برخي ازطيف ها، سياست هاي گذشته را كه ريشه در دهه 90 دارد سبب ساز اين مسائل عنوان مي كنند.

اما در همين بين، گروهي ديگر وجود دارند كه تعداد قابل توجهي را تشكيل مي دهد و آنها نظام زرسالاري صهيونيسم را عامل آن مي دانند كه تاكنون بارها در طول تاريخ مدرن از زمان "روچيلدها" شاهد آن بوده ايم.

بحث نفوذ مالي صهيونيسم گرچه در ابتدا به عنوان يك تئوري توطئه به آن نگاه مي شد اما بررسي بحران هاي مالي در چند دهه اخير نشان از آن دارد كه اين واقعيتي است كه بايد به آن معترف شد.

بحران مالي دهه 90 در جنوب شرقي آسيا و بورس بازي "جورج سوروس" سرمايه دار يهودي مجارستاني الاصل آمريكايي را مي توان تنها عاملي عنوان كرد كه زحمات چند دهه مردم اين منطقه را يك شبه به غارت برد.

روزنامه اسرائيلي يديعوت آحارونوت در مطلبي در باره بحران مالي اخير و تبليغات ضد صهيونيستي كه به نوعي دفاعيه بشمار مي رود آن را نوعي تئوري توطئه و نشات گرفته از احساسات ضد يهودي در جهان مي داند.

در مطلب اين روزنامه آمده است:از آنجا كه بسياري از رهبران مالي دنيا يهودي هستند و اقتصاد اسرائيل نيز در بحران اخير بالنسبه لطمه زيادي نديده، اين امر سبب افزايش احساسات ضد يهودي شده است.

وي با اشاره به افرادي همچون "آلن گرينسپن" رئيس بانك مركزي آمريكا در زمان دولت بيل كلينتون، "بن برناك" جانشين گرينسپن، رابرت زوليك رئيس فعلي بانك جهاني، پيتر مندلسون بازرگان انگليسي و ديگر افراد سرمايه دار سرشناس يهودي، افزايش مخالفت با سيطره صهيونيسم جهاني بر شبكه هاي مالي جهان را بر روي سايت هاي اينترنتي به نئونازي ها و نژاد پرستان نسبت مي دهد اما اين مسئله در حالي صورت مي گيرد كه رسانه هاي معتبر جهان نيز عامل اين بحران را ريشه در دوران آلن گرينسپن يهودي و سياست هاي مالي او در زمان دولت كلينتون و اوايل دولت جرج بوش مي دانند.

سايت تحليلي و خبري "Rense" دراين رابطه مي نويسد: ارزيابي هاي مطالعاتي نشان مي دهد كه بانك برادران لمن (لمن برادرز) كه بحران مالي با ورشكستگي آن شروع شد كمي پيش از فروپاشي خود 400 ميليارد دلار از سرمايه هاي خود را به اسرائيل منتقل كرده است.

در همين رابطه روزنامه روسي "پراودا" گزارش مي دهد كه رهبران فرانسه، آلمان، و ايتاليا در حال كمك به بانك هاي اروپايي به خاطر خانواده هاي يهودي بانكدار هستند تا دوباره نام "روچيلد" را زنده كنند.

يك سايت اينترنتي در اسپانيا نيز عامل بحران مالي اخير را اين گونه توصيف مي كند:" اين بحران از سوي كاپيتاليسم وحشي و خشن دانشجويان و شاگردان صهيونيست "ميلتون فريدمن" برنامه ريزي و هدايت شده است.
 شنبه 4 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن