تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821169970




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برقراري اتحاد بين امت مهمترين وظيفه رسانه ها است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: برقراري اتحاد بين امت مهمترين وظيفه رسانه ها است
مشهد - خبرگزاري مهر: معاون امور مجلس استانها امت سازي و بعد از آن نظام سازي و ايجاد اتحاد بين امت اسلامي را مهمترين وظيفه رسانه ها دانست.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، سيد رمضان موسوي مقدم ظهر امروز در سيزدهمين همايش سراسري مديران كل سازمان صدا وسيماي كشور گفت: صدا و سيما بايد بر اساس آموزه هاي ديني امت سازي كند و بعد از آن عناصر جامعه سازي را شناسايي و مجموعه فعاليت هايش را به اين سمت جهت بدهد.

وي با اشاره به اين مطلب كه از دل امت سازي، نظام سازي استخراج و بعد از اين نظامها، حكومت تشكيل مي شود، ادامه داد: بايد بدانيم براي جامعه سازي چه مولفه هايي موثر است و بايد اين عناصر را تقويت كرد.

موسوي مقدم تاكيد كرد: بر اساس آموزه هاي ديني مهمترين عنصر امت سازي، توجه به توصيه كلمه و كلمه توحيد است كه امام در گذشته بر آن تاكيد داشته اند.

وي در رابطه با ماموريت هاي اصلي رسانه ها در استانها ادامه داد: ماموريت اصلي استانها ايجاد تقويت ملي و معرفي هويت هاي فرهنگي، توريستي خود استانها است.

موسوي مقدم در رابطه با سياست هاي كلي سازمان اظهار داشت: مراكز صدا و سيماي استانها اولين گامي كه بايد در رابطه با سياست هاي كلي بردارند بررسي و استخراج مطالبات رهبري در رابطه با فعاليت هاي صدا و سيماي استانها است.

وي شناسايي نيازهاي استانهاي و بازنگري جامعه گري شبكه هاي استاني را دومين گام در جهت تحقق بخشيدن به سياست هاي كلي سازمان عنوان كرد و ادامه داد: بايد ظرفيت هاي بالقوه و بالفعل استانها را در موضوعات فرهنگي شناسايي و مورد بازنگري جدي قرار داد.

وي ادامه داد: شبكه هاي استاني بايد مزيت هاي استان را در زمينه هاي گردشگري و فرهنگي معرفي و همچنين شبكه هاي استاني بايد بخشي از نياز شبكه هاي ملي را تامين كنند.

موسوي مقدم با بيان اين مطلب كه بايد پروژه هاي فرهنگي را در فعاليتهايمان جاي دهيم و توليدات خود را جدي بگيريم افزود: با نوآوري، ابداع و خلاقيت شعار مقام معظم رهبري را تحقق ببخشيم.

در ادامه اين همايش دبير نمايندگان استان خراسان گفت: استقلال هر كشوري وابسته به استقلال فرهنگي آن كشور است و هر كشوري كه فرهنگش اصلاح شود امور آن اصلاح مي شود و براي اصلاح فرهنگ يك جامعه اثر گذارترين عامل رسانه هاي آن كشور است.

محمدعلي رضايي اظهار داشت: رسانه ملي در ماموريتي كه دارد، هم در زمينه آموزشي و هم در زمينه طنز و سرگرمي بسيار خوب عملكرده و امروز شاهد آن هستيم كه شبكه هاي آموزشي در كشور نقش بسزايي دارند.

وي با بيان اين مطلب كه ماموريت ما تنها در درون كشور نيست ادامه داد: ماموريت رسانه ملي ما به عنوان يك عامل موثر گذار و جهان اسلام است زيرا نزديك ترين راه براي دسترسي مردم مسلمان دنيا به مراجع علمي و اسلام در سراسر جهان رسانه ملي ايران است.
 پنجشنبه 2 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن