تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشان منافق سه چیز است: 1 - سخن به دروغ بگوید . 2 - از وعده تخلف کند .3 - در اما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819795941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير ارشاد كهگيلويه وبويراحمد:مديران دراجراي مصوبات شوراي فرهنگ عمومي بازنگري كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مدير ارشاد كهگيلويه وبويراحمد:مديران دراجراي مصوبات شوراي فرهنگ عمومي بازنگري كنند
داخلي. فرهنگي. فرهنگ عمومي.

مدير كل فرهنگ و ارشاد كهگيلويه و بويراحمد گفت: مصوبات شوراي فرهنگ عمومي اين استان به طوركامل اجرا نمي‌شود و لازم است مسوولان در زمينه اجراي اين مصوبات بازنگري كنند.

قادر آشنا پنج‌شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود:باتوجه به اهميت موضوعات مطرح شده در شوراي فرهنگ عمومي اين استان لازم است نوعي ضمانت اجرايي در ميان مديران ادارات و دستگاه‌هاي اجرايي از يك سو و مردم از سوي ديگر در نظر گرفته شود.

وي با اشاره به اينكه شوراي فرهنگ عمومي استان‌ها تنها شوراي استاني است كه تنها با حضور شخص مدير دستگاه‌هاي عضو رسميت مي‌يابد بيان كرد: حضور نامنظم مديران عضو اين شورا، مطالعه و تحقيق نكردن مطلوب بر موضوع جلسات و اجرايي نشدن بسياري از مصوبات اين شورا ازمهمترين آسيب‌ها در اين زمينه است.

آشنا با تاكيد براينكه فرهنگ زيربناي تمام جهت‌گيري هاي فردي و اجتماعي ماست اظهار داشت:هيچ انديشه‌اي ماندگار نخواهد بود مگراينكه در حوزه فرهنگ و هنر مطرح شود.

وي عنوان كرد: رفع بسياري از چالش‌هاي اجتماعي موجود در جامعه از جمله در استان كهگيلويه و بويراحمد كه داراي ساختاري قومي، قبيله‌اي و سنتي است تنها از راه فرهنگ‌سازي در ميان اقشار مختلف مردم از جمله دانشگاهيان امكان پذير است.

آشنا ابراز داشت: نزاع‌هاي دسته‌جمعي، مراجعات گسترده به محاكم قضايي، جرايم رانندگي، اعتياد، اشتغال و شيوه برگزاري مراسم عروسي و عزاداري از مهمترين موضوعات رايج در جامعه كهگيلويه و بويراحمدهستند كه لازم است براي هدايت آنها به سمت و سوي مطلوب برنامه‌ريزي مدوني صورت گيرد.

وي افزود: نيروي انساني تحصيل كرده، برنامه‌ريزي مناسب كوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت و نيز ميزان بودجه و اعتبار تخصيص يافته در زمينه فرهنگ از مهمترين عوامل تاثيرگذار بر فرهنگ عمومي مناطق مختلف كشور از جمله استان كهگيلويه و بويراحمد به شمار مي‌رود.

رياست شوراي فرهنگ عمومي استان‌ها به عهده امام جمعه مركز استان است و استاندار و مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي به ترتيب نايب رييس و دبير اين شورا هستند.ك/‪۳‬
 پنجشنبه 2 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 268]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن