تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خود را از تمامى مردم با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و قل هو اللّه‏ احد حفظ كن. آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817163252




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سایه مرگبار( داستان نینجایی1)


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: با سلام این چند وقتی که سرم خلوت شده و به اینترنت میام رو میخوام کمیش رو برای شما بگزارم.
داشتم یک داستانی رو میخوندم از یک وب لاگ.
داستان جالبی بود .هر وقت تمام قسمت های داستان رو نوشتم (کپی ،، پیست کردم) اون زمان آدرس رو مینویسم.به عبارتی منبع باشه برای آخر کار.
اگه کسی میدونه مال کجاست ننویسه یا نگه.بزاره بچّه ها این لذّت رو تو سایت میلیتاری ببرند. قربون همه تون روباه نینجا.

سایه مرگبار
در ايالت غربي ايگا اربابي به نام يوسوگي وجود داشت كه بسيار به قدرت نينجاهاي خود تكيه مي كرد.يكي از اين نينجاها جواني از ايگا به نام كاسيكه بود او كه زير نظر پدرش آموزش ديده بود بعد از آوارگي هاي زياد توانسته بود نظر يوسوگي را در به استخدام گرفتن خود جلب كند و از وفاداران او شود اكنون مي بايست در ماموريتي بسيار سخت توانايي خود را ثابت مي كرد ماموريت او سركشي به قلعه ي يكي از اربابان مجاور بود كه روابط بسيار تيره اي با يوسوگي داشت او در تدارك حمله اي سخت به يوسوگي بود تا بتواند با افزايش قدرت خود قدمي به آرزوي شوگان شدن خويش نزديكتر گردد.

البته دشمني آنها قدمتي طولاني داشت اولين ماموريت كاسيگه اين بود كه در عملي جسورانه وارد دژ او شود و به طريقي خود را به اتاق ارباب برساند تا با جاسوسي از او و تصميم بعدي او و آمار اوضاع لشكر او مطلع گردد.

ماموريت كاسيگه به صورت كاملا محرمانه توسط ارباب به او ابلاغ شد.او بايد راهي ماموريت مي شد مسير حركت او از ايالت ايگا مي گذشت جايي كه بزرگ شده و تعليم يافته بود در ميانه راه سري به دهكده ي خود زد پدرش در وصيت خود به او از مخفيگاهي در آن نزديكي سخن گفته بودكه در آن تمام وسايل يك نينجا از قبيل : سلاحها و رمز و رموز ها و دست نوشته ها خانوادگي آنها در آنجا قرار داشت.



كاسيكه بعد از بعد از جست وجوي زياد توانست آن مخفيگاه را پيدا كند كلبه اي محقر كه در زيرزمين جاي گرفته بود گويي روح اجداد و خاندان نينجايي خود را احساس مي كرد كه با او سخن مي گفتند وسايل مورد نياز خود را از آنجا برداشت برداشت و قبل از اين كه حركت كند با اعمال كوجي نوئي قواي خود را تقويت كرد و به راه افتاد از ايالت ايگا به سلامت گذشت و وارد قلمرو ارباب دشمن شد او بايد با دقت بسيار كارش را انجام مي داد زيرا سامورايي هاي دشمن بسيار هوشيار بودند و احتمال فعاليتهاي نينجاها را در زمان قبل از جنگ ناديده نمي گرفتند كاسيكه براي عبور از اين ناحيه نقشه اي كشيده بود او تصميم گرفت در كسوت يك سامورايي رونين ( بي ارباب ) وارد قلمرو او شود و خود را به دژ اين ارباب برساند تا در آنجا با حيله اي ديگر به او اعلام وفاداري كرده و در زمره ي سامورايي هاي او در آيد. او نقشه ي خود را عملي كرد و با پوشيدن لباسي كه از كلبه ي خانوادگي خود برداشته بود و همچنين شمشير خانوادگي او ويژگي هاي يك شمشير سامورايي اصيل را دارا بود . كاسيكه رفتار و اخلاق سامورايي ها را خوب مي دانست زيرا قبلا در تعليماتي كه ديده بود رفتار و اخلاق يك بوشيدو ي واقعي را به او آموزش داده بودند تا در مواقع لزوم استفاده كند او سخن پدر خود را بياد مي آورد كه مي گفت : يك نينجا مي تواند سامورايي خوبي باشد اما يك سامورايي حتي نقش يك نينجا را هم نمي تواند بازي كند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 291]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن